quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:43 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Mammietje, hoeveel kinderen heb jij?Ik dacht dat jij (ook) een babietje had, of vergis ik me nu?
sprookjesbos, ijsje eten, draaimolens, koekjes eten, carnaval festival, huilen en daarna appelsap, in de zwanenbootjes koekjes eten, speeltuin. koffie/gebak, land van laaf, appelsap drinken, naar de optocht van de ganzen kijken, in de trein zitten en uitrusten en park tussendoor park bekijken, naar de gekleurde duiven kijken, in de auto zitten (die bij de halve maen), daarna lekker met water spelen...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:33 schreef ik80lll het volgende:
Sprookjeswonderland, zijn wij twee weken geleden ook geweest, Lotte wil elke dag weer!
De efteling, ik zit te twijfelen, wat vonden ze ervan, en wat mogen ze zoal al?
Plopsaland wil ik graag nog een keer heen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
o gaaf zeg, de efteling zo dichtbij! Wil er ooit nog wel een keer weer heen, maar het is zo'n takke-end rijden!
Maar woensdag gaan wij naar Plopsaland, dat is zo ongeveer in de achtertuin.
Gelijk heb je!quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:53 schreef Memmel het volgende:
Dank je wel!
Voor vandaag niets bijzonders. Ze heeft haar K3 cd al geluisterd en is nu met oma en haar nieuwe skelter een blokje om.
Zondag is het groot feest voor zowel Morris als Anna. We doen het lekker in een keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |