abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81655496
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:43 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Mammietje, hoeveel kinderen heb jij? Ik dacht dat jij (ook) een babietje had, of vergis ik me nu?
Bink IS ook nog een baby he... hij mag dan wel net 2 zijn, maar daar trek ik me niets van aan!
Ik heb er dus 3. Al voelt (en klinken ze) het soms als een hele kleuterklas... Misschien had je die baby bij me bedacht omdat ik wel eens in het bv-topic post? Confronterend... realiseer me ineens dat ik nu zo'n mens ben die een peuter aan de tiet hangt!
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:14:45 #152
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81670251
Mammietje toch, hoe kun je?

Hier ook zo'n kletskous. Ik geniet er zo van
Maar vandaag kan hij niet meer praten hoor Alleen krijsen, gillen en huilen... da's het enige dat hij zo ongeveer gedaan heeft. Werd een kort bezoekje aan de kinderboerderij, hij heeft daar zo enorm lopen klieren
In de auto, toen we bijna thuis waren zei hij dat hij moe was en graag wilde slapen als we thuiskwamen. En zodoende Hij had het gewoon even nodig.

Volgende week gaan we een paar daagjes naar Center Parcs, we hebben er zin in
Devin heeft het promo-filmpje op de website al zeker 20x bekeken!
.... met gevoel voor drama....
pi_81670457
O leuk Kersjes, dat Devin er zo'n zin in heeft!
En ik ook, want dan kan ik jullie ontmoeten!
Wanneer wanneer?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81671163
Tazz, wat fijn dat Mahre het zo goed doet op school. Dat lijkt me echt een spannende tijd.
Ik vroeg me af of Mahre er op dit moment zelf last van heeft dat het praten nog niet helemaal goed gaat?

Wat leuk dat Devin zo enthousiast is over Center Parcs.
Ik hoop voor je dat hij na zijn slaapje wat vrolijker is.

Hier ook echt een kletskousje. Altijd al geweest ook, alleen bij vreemden durft hij nog steeds amper wat te zeggen.
Wat ik zo leuk vind aan deze leeftijd is dat Damian overal zo intens van kan genieten en zo gelukkig kan zijn van de kleinste dingen. Als ik dat zie, dan zou ik willen dat ik zelf ook weer even kind zou kunnen zijn.
Hij vindt op het moment alles mooi, fijn en lief.
pi_81671365
Kersjes, gezellig ochtendje.. Not.. Hopen dat het slapen wat helpt..

Chris zit ook lekker in zijn vel de laatste tijd. Vanochtend op de kruipgroep ging hij eindelijk meezingen (doet hij thuis wel, op schoot daar nooit). En hij was gisteren op het KDV ook lekker bezig. Steeds kindjes opzoeken om te spelen, ipv bij zijn vriendje te staan die alleen wat rondkeek. Een beetje meer de actie opzoeken dan passief de groep bekijken. Dat is wel fijn om te horen..
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:56:27 #156
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81674798
Hij slaapt nog steeds

Damian
Heeft hij het eigenlijk nog over het ziekenhuis (gehad), en dat hij zo ziek was?

Deepfreeze, fijn dat Chris het zo goed doet!
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 21 mei 2010 @ 20:51:19 #157
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_81736746
Is Devin vandaag gezelliger?

Chris heeft de potje-omslag gemaakt.. Begin deze week brulde hij nog alles bijelkaar. Vanochtend wilde hij blijven zitten tot er een plasje kwam (maar dat kwam niet). na het slapen ook niks, maar hij ging gewillig zitten. Maar vanavond een lege luier, en een flinke plas op de pot.. Eens kijken of de droge luiers aanhouden en hij het zelf gaat aangeven..
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:10:16 #158
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_81767891

wij hebben er een dagje efteling opzitten
Het was onwijs gezellig !
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:23:49 #159
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81768289
Wij zijn net terug van een dagje sprookjeswonderland Zowel Linde als Esmee hebben genoten!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 19:33:11 #160
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_81768560
Sprookjeswonderland, zijn wij twee weken geleden ook geweest, Lotte wil elke dag weer!

De efteling, ik zit te twijfelen, wat vonden ze ervan, en wat mogen ze zoal al?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 20:54:44 #161
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81771421
Efteling is leuk met kleintjes! Isa is er helemaal dol van.. Ze mogen ook al veel, Panda droom, sprookjes bos, Fata Morgana, peuterhofje & de klapper blijft carnaval festival. Er zijn nog veel meer dingen te doen hoor met kleintjes in de Efteling. En ze zijn nog lekker gratis tot en met 3, wij gaan in de zomervakantie weer want ik heb té veel van die efteling zegeltjes.. dus lekker veel kortingen. Als iemand ze trouwens nog nodig heeft, ik heb er genoeg.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 21:15:39 #162
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81772144
Linde ligt al anderhalf uur in bed en is nog helemaal hyper van het sprookjesgebeuren Steeds als ik haar hoor en nog even ga kijken begint ze er weer over. "Was leuk he mama bij de sprookjes? Gaan we morgen nog een keer? Mag opa dan ook mee? Lief waren de geitjes he? Mag opa dan ook in een bootje varen? Slaapt de reus nog? Mooi waren de kleine huisjes he?" Pff wist niet dat het zoveel indruk had gemaakt op mijn lieve kleine uk
  zaterdag 22 mei 2010 @ 21:22:35 #163
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81772376
wow, chris, wat goed! vanochtend in bad stond eli te hupsen en riep dat hij plasje wilde doen, maar hij hield het op het punt dat hij zei dat het pijn deed echt nog bang, dus... al zit hij wel lekker op de pot en de wc, zolang er maar niks uit hoeft te komen...
naja, over 3 wk volgt eli dus

stiemie, wat leuk dat linde het zo fijn heeft gehad!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 21:25:50 #164
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81772469
Nou Eli we wachten nog even drie weken af

Hier blijven we qua zindelijkheid hangen op "mama je moet snel mijn luier aandoen want ik moet plassen"
  zondag 23 mei 2010 @ 10:53:55 #165
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_81783992
3 weken voor Eli
Inmiddels zijn er al meer plasjes en zelf een poepie gelukt. Hij gaat opeens ook zelf zitten, en wil er niet meer af..
Maar echt zelf aangeven, dat is wel zelfden.
En hij verwacht nu een cadeautje na elk plasje. Na 3 plasjes waren die helaas op. Dus misschien maar een sticker-belonings-ding knutselen als dat een probleem wordt.

Grappig dat het samenvalt met anderen dingen: Hij durft opeens een zonnebril op, hij wil zijn nieuwe sandalen gewoon aan (ipv eerst een paar dagen brullen om de oude schoenen), hij zwaait lief gedag bij kassa's en geeft hier en daar handkusjes naar aardige mensen/dingen..

Naja, jullie horen het wel. Ik ben hier helemaal blij met mijn happy-peuter
  zondag 23 mei 2010 @ 11:17:25 #166
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_81784535
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 19:33 schreef ik80lll het volgende:
Sprookjeswonderland, zijn wij twee weken geleden ook geweest, Lotte wil elke dag weer!

De efteling, ik zit te twijfelen, wat vonden ze ervan, en wat mogen ze zoal al?
sprookjesbos, ijsje eten, draaimolens, koekjes eten, carnaval festival, huilen en daarna appelsap, in de zwanenbootjes koekjes eten, speeltuin. koffie/gebak, land van laaf, appelsap drinken, naar de optocht van de ganzen kijken, in de trein zitten en uitrusten en park tussendoor park bekijken, naar de gekleurde duiven kijken, in de auto zitten (die bij de halve maen), daarna lekker met water spelen...

zoiets ????
  zondag 23 mei 2010 @ 13:20:57 #167
72481 appelsap
appelsap
pi_81788050
Wij zijn gisteren ook naar de efteling geweest. Op deze leeftijd kunnen ze echt al veel doen hoor.
Vorig jaar zijn we ook geweest en toen vond Damian alles geweldig. Nu vond hij het sprookjesbos, de droomvlucht en de fata morgana toch wel erg eng.
De Monsieur Cannibale was zijn favoriet dit jaar.
pi_81789020
efteling is hartstikke leuk voor die kleintjes!!

Mijn moeder heeft een abonnement, dus Pepijn gaat bijna iedere maand wel een keer met mijn moeder.
Helemaal super zolang hij nog gratis is.
  zondag 23 mei 2010 @ 14:01:24 #169
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_81789426
Hier liggen ook al eftling kaartjes klaar.. Ik denk dat we in juni een keer doordeweeks gaan. Zelf ben ik ook geen achtbaan-held, dus die rustige attracties vind ik wel prima
pi_81804080
o gaaf zeg, de efteling zo dichtbij! Wil er ooit nog wel een keer weer heen, maar het is zo'n takke-end rijden!

Maar woensdag gaan wij naar Plopsaland, dat is zo ongeveer in de achtertuin.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 23 mei 2010 @ 21:20:48 #171
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81804426
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
o gaaf zeg, de efteling zo dichtbij! Wil er ooit nog wel een keer weer heen, maar het is zo'n takke-end rijden!

Maar woensdag gaan wij naar Plopsaland, dat is zo ongeveer in de achtertuin.
Plopsaland wil ik graag nog een keer heen.
Is alleen voor ons weer een takke end rijden

Hier is eigenlijk behalve Drievliet & Plaswijckpark niets dichtbij.
Drievliet vind ik eigenlijk totaal niets, maar plaswijck is ook ontzettend leuk!
Vooral nu er een piratenschip met spuit water staat.
pi_81804436
Wij zijn vanmiddag samen met opa naar het theater geweest. Pom'opera in de doelen.
Pepijn heeft met open mond gekeken. Daarna nog even lekker op het schouwburgplein met het water gespeeld en toen uit eten. Pepijn viel tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht in slaap en werd net voor het toetje weer wakker Toen nog maar een lekker ijsje gegeten.
Daarna met de trein en tram weer naar huis.

Was een erg leuke middag en avond!
pi_81910258
Anna, gefeliciteerd met je 3e verjaardag
Nog wat leuks op de agenda staan Memmel?
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:53:47 #174
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_81910710
Dank je wel!

Voor vandaag niets bijzonders. Ze heeft haar K3 cd al geluisterd en is nu met oma en haar nieuwe skelter een blokje om.
Zondag is het groot feest voor zowel Morris als Anna. We doen het lekker in een keer!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:56:14 #175
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81910818
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:53 schreef Memmel het volgende:
Dank je wel!

Voor vandaag niets bijzonders. Ze heeft haar K3 cd al geluisterd en is nu met oma en haar nieuwe skelter een blokje om.
Zondag is het groot feest voor zowel Morris als Anna. We doen het lekker in een keer!
Gelijk heb je!

ik haat dat zo: verjaardagen... Ik zou het liefst 1x per jaar gewoon 5 verjaardagen vieren.. Helaas zitten we allemaal wat ver uitelkaar... Ik en Jen kunnen wel samen, maar M. komt ruimt een maand later en Cil nog eens 3 maanden...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')