Chacama, wat een geweldig goed nieuws
Eindelijk kan Maud zich eens te buiten gaan al dat voorheen verboden lekkers, en jullie ook weer, ongegeneerd en we!!
Mikael, wat knap!
En zo grappig om je stem te horen MeNicole, in mijn arrogante hoofd praat namelijk iedereen accentloos ABN
Karin, wat moet dat een opluchting voor jullie zijn zeg! Elk kind zou met plezier naar "school" moeten gaan
De flensjes alweer 3 en Mahre al zowat een kleuter, ik vind het veel te hard gaan
Devin staat ook al ingechreven bij de openbare basisschool hier in de buurt, de brief waarin staat dat hij met 3 jaar en 9 maanden oud al mag beginnen te wennen hebben we ook al ontvangen
Er zitten hier 3 basisscholen aan een pleintje: openbaar, RK en protestants. Eerst was ik een beetje teleurgesteld dat Devin geen Montessoriaantje zou worden, net als ik met zoveel plezier geweest ben...
Maar de Montessori zit te ver weg, drukke weg om over te steken met 80 km p.u. voorbijrazende auto's, sneltrams (waar om de zoveel tijd iemand onder komt

) enzo... Zelfs in de bovenbouw zou ik hem niet zo snel alleen durven laten gaan op de fiets
Bovendien is het wel zo leuk als hij vriendjes van het KDV en de basisschool in de buurt heeft wonen.
Hai Mammietje
.... met gevoel voor drama....