abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82423589
Hier een juniorbed, maar wel bewust een hele stoere, zodat het bed niet te kinderachtig wordt.
Pepijn is klein, dus voorlopig is hij echt niet uit een peuterbedje gegroeid. (papa had tot zijn 15de languit in een peuterbed gepast qua lengte).

Wij hebben deze :

maandag 7 juni 2010 @ 00:29:44 #299
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_82426291
Gelukkig kan Marlien voorlopig nog wel even in haar ledikantje blijven slapen.

Wij zijn afgelopen donderdag met haar naar het consultatiebureau geweest. Ze is weer gewogen (11,2 kg.) en gemeten (84 cm.). Ze werkte dit keer niet erg mee: met het meten wilde ze niet tegen de muur gaan staan en toen ze vervolgens liggend gemeten werd (zoals voorheen) was dat ook niet goed. Gelukkig was dat zo klaar.
Even later bij de arts even wat blokjes in de stoof gedaan (vond ze erg leuk) en de arts deed ondertussen wat onderzoekjes (fontanel voelen enzo). Ging prima, totdat hij haar hartje wilde beluisteren. Dat vond ze dus he-le-maal niets. Door het huilen kon de arts niets horen, dus maar even gekalmeerd en nog eens proberen, maar wat we ook deden, het was niet goed. Ze laat zich niet om de tuin leiden, noch afleiden, dus mogen we het over een half jaar weer proberen. Ik zal wel proberen of ik een (oude) stethoscoop kan lenen waar ze dan mee kan spelen (een vriendin (verloskundige) heeft geloof ik nog een oude liggen). Maar misschien is dat niet eens nodig en had ze gewoon haar dag niet...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_82429808
tinny meld zich!
Ik weet nog goed dat ik 2 jaar geleden dacht (toen ik begon te posten in het GKBT) dat ik nooit in het peuterropic zou komen maar toch het is gebeurd!
ze is 2!
Gabi dochter van Tinny 1 mei 2008!
pps
oh ja
knut...
  maandag 7 juni 2010 @ 09:16:32 #301
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_82430115
Hoi tinny
Hadden jullie niet zo'n last met slapen? Is dat nu beter?

Chris ligt ook in een peuterbedje. Zelf gebouwd door papa trouwens. Op zijn oude kamer past geen groot bed. Op zijn nieuwe kamer had wel een groot bed gepast, maar ik vind het ook nog wel even fijn, zo'n knus klein bedje.

BE, Chris heeft ook een pposje gehad dat hij niet wilde slapen, vooral overdag drama's.. Maar na een maand was die ellende weer over, en hij slaapt nu nog steeds 2,5 uur in de middag.. Dus misschien trekt het ook nog wel bij?

Wij zijn het hele weekend naar Pake en Beppe op de boerderij geweest. En Chris heeft zich goed vermaakt. Zaterdag de hele dag op de traptrekker, om half 9 uur zat hij erop, en na 9 uur 's avonds er weer af, alleen even onderbroken door een bezoekje aan mijn opa&oma, een middagslaapje, wat eten en een rondje dorp op de loopfiets. Die jonge is nog nooit zo actief geweest op een dag
En gisteren lekker bij mijn zusje met water gespeeld. Even rustig aan, want hij had sinds donderdagavond geen normale slaap (dag of nacht) meer gehad.. vannacht wel lekker geslapen gelukkig. En nu op het KDV verder bijkomen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')