Hoi tinny
Hadden jullie niet zo'n last met slapen? Is dat nu beter?
Chris ligt ook in een peuterbedje. Zelf gebouwd door papa trouwens. Op zijn oude kamer past geen groot bed. Op zijn nieuwe kamer had wel een groot bed gepast, maar ik vind het ook nog wel even fijn, zo'n knus klein bedje.
BE, Chris heeft ook een pposje gehad dat hij niet wilde slapen, vooral overdag drama's.. Maar na een maand was die ellende weer over, en hij slaapt nu nog steeds 2,5 uur in de middag.. Dus misschien trekt het ook nog wel bij?
Wij zijn het hele weekend naar Pake en Beppe op de boerderij geweest. En Chris heeft zich goed vermaakt. Zaterdag de hele dag op de traptrekker, om half 9 uur zat hij erop, en na 9 uur 's avonds er weer af, alleen even onderbroken door een bezoekje aan mijn opa&oma, een middagslaapje, wat eten en een rondje dorp op de loopfiets. Die jonge is nog nooit zo actief geweest op een dag
En gisteren lekker bij mijn zusje met water gespeeld. Even rustig aan, want hij had sinds donderdagavond geen normale slaap (dag of nacht) meer gehad.. vannacht wel lekker geslapen gelukkig. En nu op het KDV verder bijkomen..