abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82132741
Hahaha zo staat het er wel ja!.
Model 2008 inderdaad
pi_82141637
Nog gefeliciteerd met je dochter Pvoesss!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:25:21 #228
144006 chacama
Ondernemend!
pi_82180041
Pvoess gefeliciteerd met je Kitten. Lekker peuterpuberen!

Hier vanochtend Fleur weggebracht en toen was ik Maud even kwijt. De kleine gup vond het wel leuk om even in groep 1 binnen te wandelen. Stond in de deuropening te kijken wat ze allemaal deden. Ziet ze mij, hoor ik: "ik straks ook naar hier!" Ja, hoor schat duurt nog maar een half jaar. Nu eerst naar je eigen school (psz).
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:22:28 #229
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_82186317
Pvoess, Nog gefeliciteerd, welkom hier!

Heeft Maud zo'n zin in school?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:33:52 #230
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82186785
Pvoess welkom en gefeliciteerd met je 2008-model !

Woehoe mijn peuter besloot zomaar uit het niks in te stemmen met een middagslaapje Ze slaapt al maanden niet meer tussen de middag, maar nu was ze heel moe want ze kon vannacht niet slapen omdat haar imaginary friend Evie zo hard aan het zingen was Soms vraag ik me wel eens af of ik me zorgen meot maken om die enorme fantasie

O ja tip van de week: laat je kind niet 2 seconden alleen met een bakje water, een groot zakje tuinkerszaadjes en watjes... Inmiddels liggen de zaadjes keurig op de natte watjes op het schaaltje, maar dat was dus pas nadat ik ze van Linde heb afgeplukt
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:52:30 #231
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_82187542
Een Evie is beter dan een paard toch? Ik zou boeken/films over olifanten wel even vermijden

Hier ligt ook eentje plat, was behoorlijk moe. De hele ochtend al wat chagie, maar dat zal wel weer door mijn humeur meekomen (verkouden, studie even tegenslag). Hij pikt dat volgens mij echt steeds weer op. Als ik me even niet lekker voel, gaat hij ook muiten. Toen hij een paar maanden was al en nog steeds. Gezellig dus
Niks wat een Cars-Wii spel niet kan oplossen, en voor een drama middag staat er nog een pak brownie beslag
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:54:37 #232
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82187645
We hebben haar ook nog nooit iets verteld / laten zien over dinosaurussen en dat is niet per ongeluk zeg maar

Lastig he als ze dat zo oppikken. Hier is het dan pyjamadag en ongegeneerd tv kijken Ach mag ook best wel eens een dagje toch?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 14:36:54 #233
144006 chacama
Ondernemend!
pi_82189483
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 13:22 schreef Deepfreeze het volgende:
Pvoess, Nog gefeliciteerd, welkom hier!

Heeft Maud zo'n zin in school?
die heeft er echt zin in. Maar dat komt ook doordat ze d'r grote zus bijna elke dag naar school brengt. Ze weet dat ze 'straks' ook bij Fleur naar school gaat. Hoe ik d'r uit moet leggen dat ze niet in dezelfde klas gaat komen, is punt 2. Maar ook daar komen we vast wel overheen.

Evie, je mag niet meer zo hard zingen. Slaapliedjes zingen ok, maar niet je vriendinnetje uit de slaap houden.

En beterschap DF, vervelend als ze zo de hele tijd wel iets hebben.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 14:47:19 #234
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82189892
cars wii-spel? wie wat waar?

hoe ziet evie eruit? geweldig, die verhalen! heeft esmee ook al een imaginair vriendinnetje toegewezen gekregen?

sterkte DF, hopelijk voel je je snel weer beter.
eli is hier met de muitfase bezig die chris 3 wk geleden had, geloof ik
Vanochtend, na zn ontbijt en extra cornflakes:
'Koekje?
Koekje?
KOEKJE!
KOEKJE!!!!!
BOEHOEHOEMUITMUITMUITMUITMUIT
KOEHOEHOEKJEHEHEHE!!!
Op de grond lggen, stampen, slaan, de hele riedel

Dus ik onder begeleiding van het Eliconcert Aviva in de auto gezet, alle spullen gepakt, Eli bij kop en kont genomen en in de auto gemikt. Eli nog steeds gillen.
Ik zit, wat ruik ik? Heeft Aviva zich volgescheten. dus de sirene even in de auto laten zitten, snel luier verschoond en toen ik terug was, was meneer bedaard, gelukkig.

en dat was om 8:15u. en toen wilde ik
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 15:06:32 #235
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_82190779
Chaca, zo'n grote zus als voorbeeld helpt natuurlijk ook wel.

hihi, Eli volgt braaf.. Maar kost je wel wat koppen inderdaad.
Nog 2 weken, dan kun je hem op het potje zetten
Sterkte met je muitpeuter

Cars: bij de Wibra, een tientje, denk een maand geleden. niet heel super gemaakt, maar er zit een verhaal-stuk in. Daar kun je zelf rondrijden in de stad+omgeving en langs allerlei opdrachten rijden. Nu doe ik de opdrachten, en Chris rijdt gewoon vrij rondjes door het gebied. Dat miste ik wel bij Mario kart
pi_82194802
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 14:47 schreef DaviniaHR het volgende:
eli is hier met de muitfase bezig die chris 3 wk geleden had, geloof ik
Vanochtend, na zn ontbijt en extra cornflakes:
'Koekje?
Koekje?
KOEKJE!
KOEKJE!!!!!
BOEHOEHOEMUITMUITMUITMUITMUIT
KOEHOEHOEKJEHEHEHE!!!
Op de grond lggen, stampen, slaan, de hele riedel

Dus ik onder begeleiding van het Eliconcert Aviva in de auto gezet, alle spullen gepakt, Eli bij kop en kont genomen en in de auto gemikt. Eli nog steeds gillen.
Ik zit, wat ruik ik? Heeft Aviva zich volgescheten. dus de sirene even in de auto laten zitten, snel luier verschoond en toen ik terug was, was meneer bedaard, gelukkig.

wow, da's echt heftig laat maar weten als je de sirene je zoon je dochter ( ) even aan ons wil uitlenen

En je mag altijd langskomen voor een kop koffie
pi_82196163
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 14:47 schreef DaviniaHR het volgende:

Met een koekje erbij zeker
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:11:05 #238
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82196874
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Met een koekje erbij zeker
daar zeg ik geen nee tegen
ach, ik vond t wel grappig, dat nutteloze drama. de poepluier was minder. maar twas gelukkig geen nekpoep, dus dat was ook zo gepiept.

gaat t eigenlijk nog steeds goed met meike op de nwe groep?
en werk jij al meer uren?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_82200892
Gezellig die sirene... had ik hier vanmiddag ook toen we weggingen bij de buren.
Zo alsof er een varken geslacht werd...
Fake it till you make it...
pi_82205463
O vreselijk he, die peutersirenes.
Ik had afgelopen weekend nog een leuke bezienswaardigheid meegenomen naar het centrum hier.
Meike die wilde betalen in de winkel, en ik wilde pinnen, en dan mag ze op het groene knopje drukken, maar dat wilde ze niet, ze wilde met geld betalen, oke dan niet, dus ik druk zelf op het knopje. Tadaa, driftbui.
Gevolgd door: hmm stouterd! jij bent stout mama, ik ga nooit meer met jou mee! Grrrrr!!
Armpjes over elkaar en gewoon stokstijf blijven staan.
Er waren al wat mensen op afstand aan het kijken naar dit mooie tafereeltje...
"nou doei he Meike, veel plezier nog hier in de winkel! ik ga"
en dan komt ze al mokkend en zeurend achter me aan...."stout...stoute mama, ik ga niet op de fiets, ik ga wel op de fiets, ik ga niet op de fiets"
en dan moet ik ondertussen zo lachen, waardoor ze nog kwader wordt....mijn arme peuter heeft het soms zo zwaar...

op de nieuwe groep op het KDV gaat het super! Niks aan het handje.
Ik kwam haar gister halen.... Meike springt nog even gauw op een fietsje, glijdt nog een keer van de glijbaan...en toen ik haar vertelde dat we gingen was het antwoord:"waarom?"
Goed teken lijkt me. Ze had meegedaan met een spelletje met nog 5 andere peuters in het kader van Piramide.
Verder vertelde ze dat ze met Lotte had gespeeld en met het meisje met een roze shirt.
ik ben zo blij met deze keuze!
En mijzelf gaat ook steeds beter, ben nu weer ochtenden therapeutisch aan het werk (2 keer in de week)
en dat gaat goed, dus ik ga denk ik maar doorgeven dat ik in ieder geval wel weer 1 ochtend beter gemeld kan worden.
Eerst anderhalve week vakantie, mijn ouders gaan op vakantie, en oma past altijd op de kids, dus daarom heb ik ook vakantie genomen.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:43:02 #241
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_82206542
Wat een heerlijke verhalen weer. Davinia, klinkt heel bekend hoor. Gebeurt hier ook regelmatig.

Anna gaat per volgende maand naar de 3+ groep op het kdv. Er stromen weer heel wat kleintjes naar de groep en op die manier spelen ze lekker met allemaal driejarigen. Haar oude clubje van vriendjes en vriendinnetjes.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_82211113
Goed om te lezen dat ze het zo naar haar zin heeft op het KDV . En natuurlijk dat het met jou ook beter gaat!
Hihi, ik zie Meike al mopperend achter je aan lopen . Die peuters hebben het idd maar zwaar.

Memmel, wat leuk voor Anna!
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:44:10 #243
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82260214
O ja die sirene is heel bekend

Linde wilde graag met haar loopfiets naar de kinderopvang. Oke goed plan, dan gaat het wat sneller. Totdat ze halverwege vraagt "Gaat goed met de fiets he mama?" Ik beaam dat en zeg dat ze al heel hard kan fietsen. Dit is duidelijk NIET het gewenste antwoord en mevrouw stapt af en wil verder gedragen worden. (Ik had Esmee en de loopfiets al vast, dus dat ging niet en daar was dus de sirene die bleef loeien tot we thuis waren *zucht*)

Gelukkig is het ook vaak een ontzettend lief meiske dat zo lief is voor haar zusje
pi_82260394
Whaha Stiemie, het is bij jullie ook wel gezellig he.

En OMG Meike was vanmiddag druk in de weer, iets onzichtbaars aan het optillen en verslepen, en "stil maar schatje" aan het zeggen...
Vroeg ik haar wat ze aan het doen was.... "dat is mijn vriend hoor! en dat is een geheim!"
O nee he, niet hier!

En het lief zijn voor baby-broertje gaat het ook heel goed.
Vanmiddag zaten ze samen achter in de auto, Meike vraagt: "lars??? hand?"
Waarop ze haar hand uitsteekt en Lars haar hand pakt. Daar zaten ze dan, hand in hand, lief naar elkaar te lachen Tis maar goed dat ik niet stuurde, want ik zat helemaal te smelten
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:53:15 #245
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82260757
Ha mijn kind is niet meer de enige leipo met een onzichtbaar vriendje Gisteren moest onzichtbare Evie steeds schommelen en dan ging Linde duwen. Alleen jammer dat het precies tijdens het koken midden in de keuken moest en ik de keuken dan niet in mocht want "dat is gevaluk bij de schommel mama!"

Lief he Karin als ze zo voor hun broertje / zusje zijn. Als Esmee achter in de auto gaat huilen, gaat Linde kiekeboe met haar spelen en dan schateren ze het samen uit
pi_82269783
Stiemie, wat een lekker ding, hahaha. Dat is "gevaluk bij de schommel mama". Dus het werd een patatje van de snackbar???

Karin, pas maar op straks hebben jullie ook zo'n onzichtbaar paard in huis... Ahw Lars en Meike hand in hand.
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:44:47 #247
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_82271454
Ja hoor....wij hebben een onzichtbare tijger in huis. Dat kreng zit overal. Hij kan inmiddels ook al zelf het traphekje openmaken, dus dat smoesje werkt ook niet meer...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:53:55 #248
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82271758
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:44 schreef Memmel het volgende:
Ja hoor....wij hebben een onzichtbare tijger in huis. Dat kreng zit overal. Hij kan inmiddels ook al zelf het traphekje openmaken, dus dat smoesje werkt ook niet meer...
Kan die niet bij de honden?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:54:21 #249
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82271772
Misschien kan je 'm aan een circus verkopen Memmel? Voor zo'n slim beest hebben ze vast wel een act op de plank liggen!
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:59:32 #250
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_82271928
Nou het circus heeft 500 meter verderop zijn kamp opgeslagen (wát een bende is dat zeg). Daar zitten dus idd van die tijgers en leeuwen in draadbenches, zeg maar.

Maar wat Tico zegt, is wel een goeie. Dat we 'm 's avonds even in de bench bij Helix doen, dat 'ie ook kan slapen...

Vanmorgen zaten we in de auto, zat er een spin van 1 mm op de ruit bij Anna. He-le-maal over de zeik, was ze. "Mamaaaaa en pin, hij gaat me bijtuuuuuh....mamaaaaaa. HELP...HELP...HELP"
Ik ga haar inschrijven voor een opleiding drama.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')