quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:38 schreef Harmankardon het volgende:
Dat wordt inderdaad een chirurgisch klusje, wat een knuppel.
Ja hequote:Op woensdag 5 mei 2010 21:39 schreef SEMTEX het volgende:
LOL Martine is precies het evenbeeld van haar moeder
Ach, ik vind het wel een vermakelijke afleveringquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:39 schreef amaranta het volgende:
Vandaag gebeurt er dus niks in het blok. Wat een saaie aflevering op klusgebied. Ik heb zelfs Maarten nog niks zien doen.
HAHAHA.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:39 schreef Piles het volgende:
Slijptol van 30cm lang, en hem bij de kop vasthouden
Moet zo iemand niet tegen zichzelf in bescherming worden genomen?
Ja, ik zei toch ook op klusgebiedquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:41 schreef June. het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel een vermakelijke aflevering
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
Denk dat zij in bed ook alleen maar op d'r rug ligt terwijl die mooiboy haar een beetje stylet.
Bijna wel jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:39 schreef Piles het volgende:
Slijptol van 30cm lang, en hem bij de kop vasthouden
Moet zo iemand niet tegen zichzelf in bescherming worden genomen?
Echt hequote:Op woensdag 5 mei 2010 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
dit is echt de beste aflevering tot nu toe. Wat een irritatiefactor zijn die Linda en Henk zeg. Dat wijf is echt te onverdreven en te nep voor woorden en ik durf te beweren dat ik het met mijn 2 liinkerhanden nog niet voor elkaar zou krijgen om in 24u m'n poten 2maal open te snijden.
en die martine is een lui zwijn. Denk dat zij in bed ook alleen maar op d'r rug ligt terwijl die mooiboy haar een beetje stylet.
Hij ook hoor, alleen dat zag je niet echt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het wel zielig, zij is echt zwaar in paniek...
V.
Hij wil weten of pezen en botten nog werken. Snap ik wel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef Piles het volgende:
Ook lekker je hand open en dicht doen, dat stopt het bloeden lekker
Inderdaadquote:
Ah, oké.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:53 schreef amaranta het volgende:
pinkeltje, het broertje van lambiek.... nienke is wel gevat hoor
oh, dat was monique
Die kerel is gewoon een droeftoeterquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:53 schreef amaranta het volgende:
pinkeltje, het broertje van lambiek.... nienke is wel gevat hoor
oh, dat was monique
Alles is mooi, want het is hun dochter schoonzoon die het gemaakt heeft.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:55 schreef amaranta het volgende:
Wat zullen ze over de woonkamer zeggen? Die ouders?
Echt hčquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:55 schreef Piles het volgende:
Wie verzorgt de muziek onder de afleveringen? Dat is een held![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:55 schreef Piles het volgende:
Wie verzorgt de muziek onder de afleveringen? Dat is een held![]()
Maar dan wel met veiligheidsschoenen en een helm...quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:57 schreef Smikke het volgende:
Henk kan zich uit veiligheidsoverwegingen maar weer beter achter een bureau verschansen.
Nope, ben (bijna) verpleegkundige! In juli als het goed isquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:58 schreef amaranta het volgende:
Zeg enfermera, ben jij ook echt zuster, of is dat 'maar' een nick?
Dat hij naar het ziekenhuis gaat daarvoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:58 schreef Enfermera het volgende:
Wat een klein klotesneetje in die hand van Henk! Sjeez.Anticlimax
tof! Dus dit is smultv voor jou!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nope, ben (bijna) verpleegkundige! In juli als het goed is
Als het zo hard bloedt, dan moet er toch wel ff hechting in hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat hij naar het ziekenhuis gaat daarvoor.
Haha, ja mooi manquote:
Idd, ik had er een pleister op geplaktquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat hij naar het ziekenhuis gaat daarvoor.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het zo hard bloedt, dan moet er toch wel ff hechting in hoor
Beetje aandrukkenquote:
Zijn vrouw heeft de slijptol gehanteerd, dat zei ie volgensmij al in het beginstukjequote:Op woensdag 5 mei 2010 22:02 schreef Smikke het volgende:
Hoe heeft Handige Harry Henk in godesnaam die verbouwing aan zijn eigen huis overleefd.
Kan best dat het door elkaar gemonteerd is hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:02 schreef amaranta het volgende:
Maar ondertussen waren er dus al 5 dagen voorbijj...van die 6?
EN de bewonersvergadering moetn nog plaatsvinden?
Ja, zoiets.. In ieder geval 4 volgens mij. Ja, dat zag je in het stukje van volgende week dacht ik? Maar dat is dan alleen met Erik en die 2 stellen leek het? Nja, ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:02 schreef amaranta het volgende:
Maar ondertussen waren er dus al 5 dagen voorbijj...van die 6?
EN de bewonersvergadering moetn nog plaatsvinden?
Je bent toch niet serieus hčquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hadden ze die bloederige scenes niet onder spoilers tags kunnen zetten??![]()
![]()
Lees eerst eens goed wat ik zeg voordat je gaat moraliserenquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet spotten met hun geloof, daar is nog niks over gezegd op tv.
Bloederigquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hadden ze die bloederige scenes niet onder spoilers tags kunnen zetten??![]()
![]()
Hahahahahahha wat een aflevering!!!!!
Het is wel logisch dat ze wat ruimte krijgen voor herstelwerk, vind ik. Het is geen kwestie van zo goed mogelijk afmaken, maar ook deels van afbreken en overnieuw doen. Dat kost extra tijd en geld. Over de mate daarin kun je wel discussiëren natuurlijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maar ff serieus: ik vind die maatregels eigenlijk ook wel treurig. Hebben M&M zich de blubber gewerkt en krijgen anderen alsnog de kans om zomaar een achterstand in te halen en zo de waarde van het appartement te verhogen...
Gek dat M&M niet een bewonersvergadering hebben aangevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |