Krast in ieder geval niet op laminaat, er zit een rubberen ring onder maar desgewenst kun je er nog wat op plakken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:30 schreef Parkinson_XTC het volgende:
tvp voor de krukjes... ik zoek er nog twee voor bij ons keukeneiland...
en wollek is nog wel te doen qua afstand...
wat is de hoogte? (leuning en zitgedeelte)
denk je dat ze krassen maken op een natuursteenvloer? zitten er rubbertjes onder?
1500 toeren centrifugeert de wasmachinequote:Op donderdag 6 mei 2010 23:40 schreef john2406 het volgende:
Hoeveel toeren centrivugeren heeft die was masschiene?
geregeldquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:34 schreef JOPPI3 het volgende:
10 % korting op alle meubelen MOD, pas de OP even aan a.u.b.
Is prima kun je dan zeker? Oh er zit trouwens wel een klein roestplekje op de machine maar die is afgeplakt (onder het deurtje, zie je niets van)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:09 schreef Hugo__Boss het volgende:
Even overlegd, vrijdagavond 28 mei ophalen mogelijk? ivm busje wat we dan tot onze beschikking hebben... zo ja, geven we er 50 euro voor...
Hij kan op een karretje door de liftquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Hugo__Boss het volgende:
Nog even om definitieve bevestiging vragen of het busje dan beschikbaar is, maar ga ervan uit dat dat lukt. Hij staat in Waalwijk toch he? En is hij wel een beetje makkelijk mee te nemen (gewicht) of moet hij van allemaal trappen af enzo?
quote:Ik hoop dat je dit bericht spoedig leest, als je mij z.s.m wil bellen (het liefst zodra je dit leest) op telnr. 06-xxxxxxxx dan zorg ik dat de wasmaschine beschikbaar is. Thuistelnr. 0416-xxxxxx
quote:do 27 mei 2010 20:37u door Njosnavelin
heb je de stoelen en tafel nog over? zo ja, hoeveel zou je er voor willen?
quote:Ik heb de tafel nog beschikbaar tot 12 uur deze morgen, wil je hem nog ophalen voor 50 euro compleet bel dan 06-xxxxxxxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |