Nou zoals met veel pillen neemt de effectiviteit op den duur wel af helaas.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
Ik lees dat je ze op lage temperaturen twee keer kunt gebruiken... Zijn er ook niet een soort pitten/noten op de markt die je heel vaak kunt gebruiken?
Ik bedoel eigenlijk dat ik ooit eens iets dergelijks ben tegengekomen dat je 16x kon gebruiken (ongeveer), maar ik weet niet meer hoe het heet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:07 schreef Vriendelijkheid het volgende:
[..]
Nou zoals met veel pillen neemt de effectiviteit op den duur wel af helaas.
Dat zijn waskokosnotenquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat ik ooit eens iets dergelijks ben tegengekomen dat je 16x kon gebruiken (ongeveer), maar ik weet niet meer hoe het heet.
en wat is het uberhauptquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Maar wat zijn nou je eigen ervaringen eigenlijk?
Want de OP klinkt me eerlijk gezegd als een commercial
Bij de nadelen staan enkele oplossingen en wordt gezegd 'ook in onze winkel verkrijgbaar'?
waar dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Want de OP klinkt me eerlijk gezegd als een commercial.
Bij de nadelen staan enkele oplossingen en wordt gezegd 'ook in onze winkel verkrijgbaar'?
Ikzelf zweer bij wasnoten, ken geen beter middel!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Maar wat zijn nou je eigen ervaringen eigenlijk, Vriendeljkheid?
En wat heeft "de horse shampoo van Marijke Ven" met de wasnootjes van doen?quote:
Daar waar jij het net snel hebt weggehaald:quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar waar jij het net snel hebt weggehaald:
[ Bericht 3% gewijzigd door Vriendelijkheid op 05-05-2010 21:22 ]
huh, ik zie maar 1%, en dat komt door de toevoeging van de foto hoor..quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar waar jij het net snel hebt weggehaald:
[ Bericht 3% gewijzigd door Vriendelijkheid op 05-05-2010 21:22 ]
Doe je nu echt alsof je achterlijk bent of wat?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:29 schreef Vriendelijkheid het volgende:
[..]
huh, ik zie maar 1%, en dat komt door de toevoeging van de foto hoor..
niet zo heel duurquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Anyway
Ik zie de voordelen in de OP niet echt als voordelen, eigenlijk.
Hoe duur zijn die dingen, eigenlijk?
Duidelijk! Bedankt!quote:
Het staat je absoluut niet netjes dit. Je weet dat moderators editgeschiedenissen kunnen zien van een post?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:29 schreef Vriendelijkheid het volgende:
[..]
Dankjewel voor je verhelderende antwoord, nu wil ik ze zeker... nietquote:
ach, hou toch op, moet ik de editgeschiedenis er even bij pakken?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:29 schreef Vriendelijkheid het volgende:
[..]
huh, da's vaag he..quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het staat je absoluut niet netjes dit. Je weet dat moderators editgeschiedenissen kunnen zien van een post?
Dus ga me nou niet voor leugenaar uitmaken
Promotie mislukt! Jammer TSquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dankjewel voor je verhelderende antwoord, nu wil ik ze zeker... niet
'schat, wat schuimen je nootjes?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:38 schreef Sjeen het volgende:
Ben ik trouwens de enige die was'nootjes' en was'bal' komisch vind klinken?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:38 schreef Sjeen het volgende:
Ben ik trouwens de enige die was'nootjes' en was'bal' komisch vind klinken?
TS noemt jou een boomknuffelaar omdat je wasnoten gebruikt om er vervolgens een promotopic over te gaan openen? Of ben jij stiekem de TS ook?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:35 schreef Paar het volgende:
[..]
Ja wat? Wat probeer je nou duidelijk te maken
Alsof jij mij geen bomenknuffelaar zou noemen als ik wasnootjes zou gebruiken om de diarree van mijn kinderen te verhelpen...quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
TS noemt jou een boomknuffelaar omdat je wasnoten gebruikt om er vervolgens een promotopic over te gaan openen? Of ben jij stiekem de TS ook?
Pure comedy, dit!
misschien wel, misschien niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:45 schreef Vriendelijkheid het volgende:
[..]
Alsof jij mij geen bomenknuffelaar zou noemen als ik wasnootjes zou gebruiken om de diarree van mijn kinderen te verhelpen...
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Anyway
Ik zie de voordelen in de OP niet echt als voordelen, eigenlijk.
Hoe duur zijn die dingen, eigenlijk?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |