Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
Nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:44 schreef Robinhoo het volgende:
ey ik ga zuipen vanavond en morgenvroeg 5.30 eruit.. hoe kanker wordt dat
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
overeenkomst tussen een ferrari en een kind van 9?
het is moeilijk erin komen, maar daarna is het scheuren
How'd you know?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ej wies dat ook alweer..quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:48 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]
Linknaam klopt niet hoor..._______
whahahahaquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
quote:
Wat letjequote:Op woensdag 5 mei 2010 18:57 schreef haakon het volgende:
Ik heb zin om naar Enschede te gaan zuip'n.
Dan moet je dat aan de tukkers hier vragen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
hoe gaat het met Tukkers Op Fok
met mij gaat het ook wel goedquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
hoe gaat het met Tukkers Op Fok
hoe laat?quote:
Nog geen ideequote:
ik moet morgen weer vroeg eruitquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog geen ideeeerst naar huis, dan bij m'n baas wat pilsen, dan naar de Engel oid
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het enige mooie dat uit Amsterdam komt, is de trein naar Enschede
well...askquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:39 schreef haakon het volgende:
Waarom kan je geen Twentefan doen ipv Oranjefan
's Avonds een vent, 's ochtends een vent.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:44 schreef Robinhoo het volgende:
ey ik ga zuipen vanavond en morgenvroeg 5.30 eruit.. hoe kanker wordt dat
Wat, coooooooolaaaaaaaaa?quote:
Nope, vandaag gezeild, en lig nu denk ik met koorts op de bank:)quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee ik ga morgen naar Arnhem dus dan feest ik wel even goed door te shoppen haha
Jij ?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:40 schreef haakon het volgende:
ik moet morgen naar Eindhoven knalln
Oeh, te bloot gezeten?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:38 schreef Fems het volgende:
[..]
Nope, vandaag gezeild, en lig nu denk ik met koorts op de bank:)
Arnhem heb je mooie winkels!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee ik ga morgen naar Arnhem dus dan feest ik wel even goed door te shoppen haha
Jij ?
Als je met de trein gaat moet je even goed kijken welke uitgang je neemt op centraal, anders moet je een heel stuk omlopen, ze zijn daar aan het verbouwen. 5 minuten vanaf daar naar het centrum.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet geweest dus ben benieuwd..
Eh okequote:Op woensdag 5 mei 2010 21:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Als je met de trein gaat moet je even goed kijken welke uitgang je neemt op centraal, anders moet je een heel stuk omlopen, ze zijn daar aan het verbouwen. 5 minuten vanaf daar naar het centrum.
Hmm, nee, was gister ook al ziek!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oeh, te bloot gezeten?
Met wie zeil je dan, alleen of met meerderen op zo'n bootdinges?
Waarom je nieuwe lenzen inquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gedoucht, nieuwe lenzen in, en geschoren
Oeh dat is niet zo mooi, griepje ? *beterschapquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:28 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, nee, was gister ook al ziek!
Paps en mams hebben een bootje! dus we waren met zijn 3en
Ik heb -11, en zou dus alles omgooien richting de slaapkamerquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
Waarom je nieuwe lenzen inhet is toch al half 10
Moet je ze straks weer uit doen voor het slapen gaan
of slaap je met lenzen
-11 is bijna blind ofzo?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb -11, en zou dus alles omgooien richting de slaapkamer, niet dat dat iets uitmaakt, pokkezooi is het hier toch al. Nachtlenzen lijkt me niets, laseren wel op den duur.
Geen idee, wel irritant.quote:
Ook soms last van hoofdpijn enzo?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb -1.5 in m'n linkeroog, heb er soms al last van
Ja preciesquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ook soms last van hoofdpijn enzo?
Dan moet je ook lenzen nemen, geen hoofdpijn meer!quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:11 schreef norich het volgende:
![]()
qua temperatuur is het hier denk ik wel zo'n 23 graden..
Henrike is heet heetquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:11 schreef norich het volgende:
[..]
![]()
qua temperatuur is het hier denk ik wel zo'n 23 graden..
Jeezus -11quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb -11, en zou dus alles omgooien richting de slaapkamer, niet dat dat iets uitmaakt, pokkezooi is het hier toch al. Nachtlenzen lijkt me niets, laseren wel op den duur.
Dat het überhaupt functioneertquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:14 schreef norich het volgende:
m'n verwarming functioneert niet zo goed vandaar
Nouja eigenlijk doet ie het gewoon niet. Hij wil niet uitquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat het überhaupt functioneertIk heb het vandaag maar uitgezet
![]()
Ik ga nu NOVA kijken op Ned 2. Collega komt er op
Kalm an!quote:
Joa ach, leert ermee omgaan. Zit inderdaad in de familie, maar niet zo erg.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Jeezus -11
ik dacht dat iemand met -5 al veel was
Wel vervelend voor je man zoveel
zit in de familie ofzo?
achjah niet gezien is voor jou een geldige smoes danquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Joa ach, leert ermee omgaan. Zit inderdaad in de familie, maar niet zo erg.
Ik kan me dat niet voorstellen, ja dat je wazig ziet ofzo..quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Joa ach, leert ermee omgaan. Zit inderdaad in de familie, maar niet zo erg.
Lenzen nemen terwijl je ze niet nodig hebt vind ik wel zo'n onzinquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen, ja dat je wazig ziet ofzo..
maar om lenzen te dragen
Ik wil graag kleurlenzen maar daar ben ik zelfs al als de dood voor
Kleur lenzenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:33 schreef norich het volgende:
[..]
Lenzen nemen terwijl je ze niet nodig hebt vind ik wel zo'n onzin
Whehequote:After the part where King Leonidias kicks the persian messenger in the pit, this fat chicks stands up and says "this movie is retarded" and leaves.
As she is leaving, this 17-18 year old stands up and says "THIS IS SPARTA!!!!!!!!"
He kicks her down the stairs, the theater was laughing crazy and some clapped their hands.
I don't know what happened to the guy afterwards, but it was funny.
Ik ben daarom benieuwd naar de uitzending morgen bij RTVOost. Maar nu slapenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:57 schreef Mdrop het volgende:
Best een geloofwaardig verhaal die twee mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:25 schreef Assiej het volgende:
Morguhh
Heeft iemand van de dames ervaring met hars strips?
waarom vraag je dat alleen aan de dames?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zeg discriminatie
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
heb jij tips voor me danquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom vraag je dat alleen aan de dames?
ik zeg discriminatie
ik nietquote:
quote:
quote:Ik ben René en kom uit een heel klein dorpje in Twente. Namelijk Manderveen. Vandaar mijn username bij FOK.
Manderveen heeft 2 straten in het dorp. De meeste mensen wonen buiten het dorp in de gemeente. Vandaar de vraag.quote:
I know, albergen if gewoon groter als manderveen, kan ik niet heel vaak zeggenquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:20 schreef Kreator het volgende:
Manderveen heeft 2 straten in het dorp. De meeste mensen wonen buiten het dorp in de gemeente. Vandaar de vraag.
mooi stukkiequote:Op donderdag 6 mei 2010 11:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Das best op tijd, hier verdomme ineens last van spierpijn, bende!
[ afbeelding ]
Nee hoor, er gebeurt nks met je ogen. Ik heb zelf bruine en lichtblauwe kleurlenzen en een paar keer in gehad. Staat echt te gek! Je voelt er helemaal niks van. Enige probleem is dat ik ze niet zelf inkrijg. Ik moet er mee naar de opticien. Mijn ogen zijn te klein ofzoquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kleur lenzen
Ik ben gek van blauwe ogen en vind het soms wel vet
maar ik durf het niet om ze in te doen of wat
bang dat ik wat beschadig
* Oldenzaal jaloers isquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb gelukkig helemaal geen bril, contactlenzen of laser behandeling nodig kan gelukkig alles heel goed zien zonder die middelen.![]()
![]()
* TheGirlNextDoor ook jaloers is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik heb gelukkig helemaal geen bril, contactlenzen of laser behandeling nodig kan gelukkig alles heel goed zien zonder die middelen.![]()
![]()
hier hetzelfdequote:Op donderdag 6 mei 2010 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al vind ik mijn lenzen echt totaal geen probleem. Ik sta op, doe mn lenzen in, en 's avonds doe ik ze weer uit. Geen enkele moeite
quote:
+1, zou helemaal 'kriegelig' worden als ik met zo'n lens moest klooienquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:28 schreef sjoemie1985 het volgende:
![]()
Lucky bastardquote:
Welkomquote:
ketchupquote:
quote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je wel zeer regelmatig of verwar ik je nu met iemand anders hier?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier hoofdpijn en ontzettend moe. Maar verder oke![]()
Dat was ook mijn planning maar trainen met spierpijn wordt afgeraden leer ik middels googlequote:
Ik heb zeer regelmatig hoofdpijn, ja. Ontzettend moe is niet zo vaak als de hoofdpijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb je wel zeer regelmatig of verwar ik je nu met iemand anders hier?
[..]
Dat was ook mijn planning maar trainen met spierpijn wordt afgeraden leer ik middels google.
Misschien wel slim idd, regelmatig hoofdpijn is natuurlijk nooit goed.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb zeer regelmatig hoofdpijn, ja. Ontzettend moe is niet zo vaak als de hoofdpijn.
Ga er binnenkort wel mee naar de dokter. Mn beste vriendinnetje wordt morgen geprikt op Qkoorts.
Trainen met spierpijn is goed, spieren worden weer soepel...quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heb je wel zeer regelmatig of verwar ik je nu met iemand anders hier?
[..]
Dat was ook mijn planning maar trainen met spierpijn wordt afgeraden leer ik middels google.
Maandag nog gezegd dat ik maar eens een week ging proberen zonder ibuprofen (klinkt alsof ik verslaafd ben, is niet het geval. Gaat me meer om te kijken of de hoofdpijn erger wordt zonder ibuprofen). Heb net nieuwe gehaald, want het is echt niet uit te houden zo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Misschien wel slim idd, regelmatig hoofdpijn is natuurlijk nooit goed.
Ow, ik lees voornamelijk dat 48uur rust na intensief sporten beter is, probeer dat ook maar deze keer, kom terug van een aardige blessure (anderhalf seizoen geen voetbal!) dus wil het zeker niet forceren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef Redbaron het volgende:
Trainen met spierpijn is goed, spieren worden weer soepel...
Dus zonder kun je eigenlijk niet?, kun je geen verband leggen met iets dan, te weinig slaap, te veel van iets anders (Wat dan ook), slechte gewoontes enz.. Zal neem ik aan toch een verklaring voor moeten zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maandag nog gezegd dat ik maar eens een week ging proberen zonder ibuprofen (klinkt alsof ik verslaafd ben, is niet het geval. Gaat me meer om te kijken of de hoofdpijn erger wordt zonder ibuprofen). Heb net nieuwe gehaald, want het is echt niet uit te houden zo.
Volgende week mn huisarts maar eens bellen
Dan is rust wel beter ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, ik lees voornamelijk dat 48uur rust na intensief sporten beter is, probeer dat ook maar deze keer, kom terug van een aardige blessure (anderhalf seizoen geen voetbal!) dus wil het zeker niet forceren.
Te weinig slaap zou het eventueel kunnen zijn. Maar zo heel veel te weinig slaap ik niet, en ik heb regelmatig dagen waarop ik de slaap kan 'inhalen'. Zou meer de onregelmatigheid kunnen zijn, ookal zit er de laatste tijd in mijn slapen ook wel een vast patroonquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow, ik lees voornamelijk dat 48uur rust na intensief sporten beter is, probeer dat ook maar deze keer, kom terug van een aardige blessure (anderhalf seizoen geen voetbal!) dus wil het zeker niet forceren.
[..]
Dus zonder kun je eigenlijk niet?, kun je geen verband leggen met iets dan, te weinig slaap, te veel van iets anders (Wat dan ook), slechte gewoontes enz.. Zal neem ik aan toch een verklaring voor moeten zijn.
Gister +/- 14KM (bijna alles hard) gelopen en nu zijn mn kuiten nogal hard en spierpijn in mn knieholte, dus lijkt me beter om geen fitness te doen vandaagquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan is rust wel beter ja.
Maar over het algemeen is spierpijn eruit trainen beter en fijner![]()
Ligt er uiteraard ook maar net aan welke spierpijn, of je dezelfde spieren weer gaat trainen. En de training die je dan met spierpijn doet mag niet zo zwaar zijn als de training waar je spierpijn van gekregen hebt
Is wel goed als je het er nu een beetje gaat uitlopen. Loop gewoon een rustig blokje rond. Is wel beter dan stilzittenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gister +/- 14KM (bijna alles hard) gelopen en nu zijn mn kuiten nogal hard en spierpijn in mn knieholte, dus lijkt me beter om geen fitness te doen vandaag.
Oke, dan dat maar is proberen, bedankt voor UW adviesquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is wel goed als je het er nu een beetje gaat uitlopen. Loop gewoon een rustig blokje rond. Is wel beter dan stilzittenEn vooral daarna goed warm douchen, goed voor je bloeddoorstroming, waardoor je spieren makkelijker groeien
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
speklappen zijn lekker!
Goed zo, nooit breken met je gewoontes!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:40 schreef Robinhoo het volgende:
Ben weer eens gesloopt, vanavond bier!!!!
Zoals?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:52 schreef Mdrop het volgende:
* Martijn is zn jaren 90 muziek verslaving aan het uitbouwen!
Eeens, maar allemaal van die knaken eurodance 'knallers' zo heerlijk somsquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:54 schreef Redbaron het volgende:
Zoals?
Jaren 70/80 zijn ook geweldig hoor
Ken hem niet eens, maar klinkt wel oké.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:57 schreef Redbaron het volgende:
idd paar hele leuke nrs tussen.
Kosheen-hide u is ook zo koel
Nice..quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ken hem niet eens, maar klinkt wel oké.
---
http://rateyourmusic.com/list/bakubaku2000/euro_dance_of_the_90s![]()
Ja ok zo iets, de tijd dat ik mijn dagen nog verneukte met TMF kijkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:07 schreef Redbaron het volgende:
Ook zon klassieker idd.
Toen de tijd kwam ook benny benassi uit met die stratenmakershoeren...
Mja doe mij maar Rock
Zeker weten. Met een paar biertjes achter de kiezen en dan dat jeugdsentimentquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja ok zo iets, de tijd dat ik mijn dagen nog verneukte met TMF kijken. Rock is soms wel lekker maar dit is zo geweldig tijdens het uitgaan zo af en toe
.
Haha, ik moet eigenlijk snel wat eten bij elkaar zien te scharrelen en dan naar een vriendin.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gottegod, tijd genoeg om uit te rusten in deze rust hier
.
quote:Redbaron zegt (19:53):
ik had liever gezien helemaaal niets in adam
[Drizzt Do'Urden] zegt (19:53):
joh
Redbaron zegt (19:53):
[Drizzt Do'Urden] zegt (19:53):
maar wel in eva
[Drizzt Do'Urden] zegt (19:54):
padoem tsjj
Hell yeahquote:
NICEquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eeens, maar allemaal van die knaken eurodance 'knallers' zo heerlijk soms
[ afbeelding ]
.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Terug van training.
Was een kuttraining, maar toch wel lekker getraind
Dat voornemen kun je ook hebben, en alweer thuis al lui die chagrijnig om het spel van heraclesquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
w00t, één van mijn goeie voornemens (), is behaald, ben aangekomen
Proost!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:30 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat voornemen kun je ook hebben, en alweer thuis al lui die chagrijnig om het spel van heracles, kan ik net zo goed thuis een halve liter open trekken PROOST!
En, hoeveel weeg je nu?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
w00t, één van mijn goeie voornemens (), is behaald, ben aangekomen
iets meer dan soixante neufquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Kan ik al serieus met je benchpressen?
Geilquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
iets meer dan soixante neuf
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zoo Heracles 1-1![]()
Goede uitgangspositie voor zondag
Pwned!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:58 schreef Mdrop het volgende:
Beetje jammer, er kijken ook mensen mee op mijn laptop die dat niet willen zien!
Elke keer als jij post denk ik dat je Christiaan bent, tot ik me realiseer dat ik dat eerder ook dacht en nog eens naar je naam kijk..quote:
Heheequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Elke keer als jij post denk ik dat je Christiaan bent, tot ik me realiseer dat ik dat eerder ook dacht en nog eens naar je naam kijk..
herkenbaarquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Elke keer als jij post denk ik dat je Christiaan bent, tot ik me realiseer dat ik dat eerder ook dacht en nog eens naar je naam kijk..
inderdaad, en dan met een zwarte string eronderquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:53 schreef haakon het volgende:
@ Astrid
Witte broeken zijn vetBeter iets strakker dan te los, vind ik
Ik ga slapen, lekker dromen![]()
quote:
Deze is hoog model (geen 'neuk-teugels' effect), misschien omdat ik me niet zo lekker voel + vermoeidheid dat ik daarom qua buik uitgezet ben vandaag dus wie weet past hij morgen wel mooi maar denk het niet..quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:53 schreef haakon het volgende:
@ Astrid
Witte broeken zijn vetBeter iets strakker dan te los, vind ik
Ik ga slapen, lekker dromen![]()
En dat had ik dus vandaagquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
inderdaad, en dan met een zwarte string eronder
[..]
![]()
Nahh,.. Ik vind Wit - spijker mooi ..quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb een superfijne witte linnen broek. Echt heeeerlijk in de zomer
Ik stond in een pashokje, vriendin van me zei ' Mooie sokken 'quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik stond in een pashokje, vriendin van me zei ' Mooie sokken '
Waarop ik dacht ah screw you, en deed mijn ass onder het doek/gordijn door
maar er kwam dus ook iemand langs lopenOeps.
Of dat ik bij de Kruidvat stond en er op eens een turkse jongen in mijn nek ging ruiken en begon te lachen.....
Later kwam ik hem weer tegen, begon hij te lachen + Knipogen etc.
Op dat laatste ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |