eeeeeeeeh..quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
De volgende dag blijkt dat al die gasten hun fiets te zijn gejat, rara wie zat er achter?
superjokes, deze man is in het bezit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
De volgende dag blijkt dat al die gasten hun fiets te zijn gejat, rara wie zat er achter?
En toen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:57 schreef fransbreda het volgende:
Koninginnedag leidseplein werden 2 nederlandse jongens door een groep marokkanen te grazen genomen, ook niemand hielp.
Na de vechtpartij stonden de marokkanen te juichen, nog net niet in de lucht te schieten.
Zijn vast 2 neppe marokkanen die in elkaar geslagen zijn. Met hun mooie tasje om hun nek.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:57 schreef fransbreda het volgende:
Koninginnedag leidseplein werden 2 nederlandse jongens door een groep marokkanen te grazen genomen, ook niemand hielp.
Na de vechtpartij stonden de marokkanen te juichen, nog net niet in de lucht te schieten.
IK gaf je net een hint dmv die fotoquote:
Als Nederlandse man in deze samenleving moet je het alleen zien te redden. Als je echter een vrouw aanraakt ben je wel zwaar de lulquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:57 schreef fransbreda het volgende:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
superjokes, deze man is in het bezit.
Sagbi?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:57 schreef fransbreda het volgende:
Helemaal mee eens! Vechten doe je 1 tegen 1 en stopt wanneer de ene opgeeft.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:15 schreef koalabeertjeee het volgende:
3 omstanders hielpen de neger, een securety en 2 anderen.
Je mag iemand wel op de grond leggen of een paar dreunen geven vind ik ale iemand dergelijk gedrag vertoont maar het geweld was buitenproportioneel, met z'n drieén op zijn hoofd beuken gaat veel te ver. Gelukkig dat die sukkeltjes 9 van de tien keer mis mepten, meppen konden die lutsers niet![]()
En die asociale Oosterpark probleemwijk wijven moesten ook hun sletterige pootjes thuis houden![]()
een paar klappen is oké, maar er zo op los beuken gaat veel te ver, voordat je het weet krijgt hij eens chelbasisfractuur een hersenbloeding of ander hersenletsel of sla je hem dood.
Ik keur dit soort acties ten alle tijde af.
Vechten doe je gewoon helemaal nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:17 schreef Bonzaiboom het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Vechten doe je 1 tegen 1 en stopt wanneer de ene opgeeft.
Ja idd maar zo werkt het helaas niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:19 schreef Bonzaiboom het volgende:
[..]
Heb jij weer een punt....Mocht er toch gevochten worden ben ik voorstander van mijn regels
Zelfverdediging is oke en in het ergste geval moet je iemand daarbij uitschakelen, en soms moet je iemand op zijn plek zetten wanneer deze de openbare orde verstoort, maar vechten is over het algemeen een bezigheid voor losers.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |