Aangezien zowel mijn vriendin als ik nog wat kleding had liggen waar we niets mee doen, gaan deze in de verkoop! Ophalen heeft de voorkeur (in Utrecht), ook ivm passen etc. Bij versturen zijn de vraagprijzen exclusief verzendkosten.
Nine West/Bijenkorf pumps:Maat: w7 (38)
Staat/notities: Nauwelijks gedragen, vrijwel niet op gelopen. Gaan weg omdat ze nooit gedragen worden vanwege te smalle hielen. Ze schiet er zeg maar uit tijdens het lopen.
Nieuwprijs: ¤99,-
Vraagprijs: ¤50,-
![]()
![]()
![]()
![]()
Sacha pumps:Maat: 38
Staat/notities: Nooit gebruikt. Zelfde reden als de andere schoenen. Er zit een vlekje op één van de schoenen, dit is waarschijnlijk in de winkel al gebeurd, maar is haar nooit opgevallen tot we foto's gingen maken

In een poging om het wandelen te vergemakkelijken, heeft ze een soort van kussentjes in de hielen van de schoenen geplakt. Dit heeft echter niet geholpen, maar de kussentjes zijn niet te verwijderen zonder lijmresten achter te laten. Je voelt ze verder niet tijdens het lopen en het is dan ook niet zichtbaar.
Nieuwprijs: ¤59,-
Vraagprijs: ¤25,-
![]()
![]()
![]()
![]()
Redskins jeans:Maat: 34 (voor de heren! er staat geen lengtemaat, maar ik gok op 32, aangezien hij bij mij goed valt)
Staat/notities: In een opwelling gekocht in Frankrijk, vooral vanwege de aparte kleur, maar erg weinig gedragen. Bleek toch niet echt mijn ding te zijn. Het is een standaard model jeans. Zoals je op de foto's kan zien, is bij één van de ritsen het...trekdingetje (?) verloren gegaan. Ondanks het weinige gebruik zit er een kleine slijtageplek bij het kruis van de broek. Vandaar ook de lage vraagprijs, de broek is verder in een zeer goede staat.
Nieuwprijs: niet bekend, het is alweer een paar zomers geleden

Vraagprijs: ¤25,-
![]()
![]()