ja hij was vervangen, volgens hun werkte de airco nu naar behoren, en aangezien ik er geen verstand van heb dacht ik dat hij gewoon minder hard blaasde dan andere airco's en dat het normaal was.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:22 schreef Diemux het volgende:
Niet. Had je toen der tijd gelijk al naar moeten laten kijken. Enige optie is zelf die pomp eruit te halen en hem dan aan te bieden ter reparatie.
Nog niet gebeld, doe ik morgen evenquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:34 schreef Diemux het volgende:
Nee. De fabrikant is niet verantwoordelijk voor de tijd die een bedrijf nodig heeft om een storing uit te zoeken. Misschien is die pomp wel in het begin verkeerd geinstalleerd geweest, of deze was toen al defect. Dan had de garage dit toen al moeten opmerken.
Heb je al contact gehad met de vorige garage? Misschien willen ze er best wel even naar kijken en misschien zelfs onder coulance de pomp laten repareren.
(ook al is coulance een niet vaak gebruikt woord meer in deze tijd)
Wel. TS heeft er toentertijd gelijk naar laten kijken en er is toen een nieuwe pomp ingezet. Die is nu stuk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:22 schreef Diemux het volgende:
Niet. Had je toen der tijd gelijk al naar moeten laten kijken. Enige optie is zelf die pomp eruit te halen en hem dan aan te bieden ter reparatie.
Of misschien zelfs onder garantie de pomp laten repareren vervangen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:34 schreef Diemux het volgende:
Heb je al contact gehad met de vorige garage? Misschien willen ze er best wel even naar kijken en misschien zelfs onder coulance de pomp laten repareren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |