Leeftijd zegt nietsquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Gefeliciteerd met je first lapo!
[..]
Ik weet niet hoe oud jij bent dus durf ik het niet te zeggen
En terwijl je dat doet zit je te typen op fok?quote:
Nee er is geen zak meer aanquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En terwijl je dat doet zit je te typen op fok?Je mist me teveel he om je laptop even aan de kant te zetten
OH! Ik kom naar je verjaardagquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Leeftijd zegt niets
over 2 weekjes ongeveer 18
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
OH! Ik kom naar je verjaardag
En mijn post had betrekking op fappen, en dan niet zozeer bij jezelf want dat heet soppen!(voordat deluna gevat reageert)
Overdag zit ik mijn verjaardag te vieren op het kinderdagverblijfquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
OH! Ik kom naar je verjaardag
En mijn post had betrekking op fappen, en dan niet zozeer bij jezelf want dat heet soppen!(voordat deluna gevat reageert)
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Overdag zit ik mijn verjaardag te vieren op het kinderdagverblijfmet mijn collega's
haha, dat dacht ik al
maar dat niet, maar wie weet heeft het er mee te maken ...
ja wel als ik oververmoeid benquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Doe jij altijd zo vervelend met je tegenstrijdige zinnen?
ja is iets nieuwsquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dit oververmoeide heeft te maken met je verkleurde rechterhand en je gevoel voor afwisseling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |