Leeftijd zegt nietsquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Gefeliciteerd met je first lapo!
[..]
Ik weet niet hoe oud jij bent dus durf ik het niet te zeggen
En terwijl je dat doet zit je te typen op fok?quote:
Nee er is geen zak meer aanquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En terwijl je dat doet zit je te typen op fok?Je mist me teveel he om je laptop even aan de kant te zetten
OH! Ik kom naar je verjaardagquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Leeftijd zegt niets
over 2 weekjes ongeveer 18
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
OH! Ik kom naar je verjaardag
En mijn post had betrekking op fappen, en dan niet zozeer bij jezelf want dat heet soppen!(voordat deluna gevat reageert)
Overdag zit ik mijn verjaardag te vieren op het kinderdagverblijfquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
OH! Ik kom naar je verjaardag
En mijn post had betrekking op fappen, en dan niet zozeer bij jezelf want dat heet soppen!(voordat deluna gevat reageert)
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:50 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Overdag zit ik mijn verjaardag te vieren op het kinderdagverblijfmet mijn collega's
haha, dat dacht ik al
maar dat niet, maar wie weet heeft het er mee te maken ...
ja wel als ik oververmoeid benquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Doe jij altijd zo vervelend met je tegenstrijdige zinnen?
ja is iets nieuwsquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dit oververmoeide heeft te maken met je verkleurde rechterhand en je gevoel voor afwisseling?
Heeft toch geen zin meer.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
sorryIk probeer je alleen maar te helpen hoor!
Hmm je kan altijd even langs rijdenquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ja is iets nieuws![]()
als je moe bent , krijg je het wel sneller koud (is me ooit gezegd) en vandaar dat hij dan verkleurd en alles zo word afgewisseld?![]()
Wie weet of de macdonalds vanavond open zijn(jeetje mina mijn verslaving
)
Willen ze nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vraag of ze je een straat willen geven
Dat is maar liefst exact 17,7 km kortste route mac in centrum breda, en 12,1 km kortste route breda steenakker mac.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmm je kan altijd even langs rijden
Waar the fuck woon jij danquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dat is maar liefst exact 17,7 km kortste route mac in centrum breda, en 12,1 km kortste route breda steenakker mac.
Ik heb nog geen auto/rijbewijs (zal nog lang duren) en of ik moet vriend lief kunnen aankijken dat hij weer wilt rijdenmaar hoe haal ik hem over
Alsof je die nog wilt na wat er gister is gebeurdquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:03 schreef DeLuna het volgende:
Mijn broertje wil de Dam niet aan mij verkopen
Ik woon in http://nl.wikipedia.org/wiki/Zevenbergen_%28Moerdijk%29quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Waar the fuck woon jij dan
Geen enkel mens hoort daar zolang over te doen
mcdonalds die geen ijs heeftquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik woon in http://nl.wikipedia.org/wiki/Zevenbergen_%28Moerdijk%29
de mac's in deze omgeving is ettenleur (maar daar hadden ze geen ijs) Roosendaal, en breda
Ja nou ik was in roosendaal, ging met vriend mijn pa op halen van zijn feest, dus zo gezegd gedaan. Pa omgepraat om nog even langs de mac te gaan. Ik weet de weg in roosendaal naar de mac, maar vriend wilde niet luisteren en verdwaalde steeds, dus gingen we naar Ettenleur. "Mag ik 1 mcflurry kitkat met extra caramel". Eh sorry maar wij hebben hier geen ijs.quote:
Zulke mcdonalds moeten meteen gesloten wordenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja nou ik was in roosendaal, ging met vriend mijn pa op halen van zijn feest, dus zo gezegd gedaan. Pa omgepraat om nog even langs de mac te gaan. Ik weet de weg in roosendaal naar de mac, maar vriend wilde niet luisteren en verdwaalde steeds, dus gingen we naar Ettenleur. "Mag ik 1 mcflurry kitkat met extra caramel". Eh sorry maar wij hebben hier geen ijs.
Ja dat kunnen ze toch niet makenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Zulke mcdonalds moeten meteen gesloten worden
Dat dit kan tijdens Monopolyquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:03 schreef DeLuna het volgende:
Mijn broertje wil de Dam niet aan mij verkopen
500.000 als je daar op komt ja. MAar ik heb hem alquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Alsof je die nog wilt na wat er gister is gebeurd
Je hebt lopen schreeuwen en toen was de dam leeg en wou je broertje hem niet meer?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
500.000 als je daar op komt ja. MAar ik heb hem al
Mensen in breda die anderen voor gek verklarenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:13 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze toch niet maken
Waren in mac ergens waar we games voor mn vriend opgingen halen van een fokker, dus daar naar de mac "flurry kitkat met extra caramel"
We zijn voor gek verklaard en de mac in breda zouden er op aangewezen moeten worden omdat dat helemaal niet mag?!
Nogal vreemd als je er gewoon voor betaald
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je hebt lopen schreeuwen en toen was de dam leeg en wou je broertje hem niet meer?
Gelukkig maarquote:
Nee mensen in andere woonplaats verklaarde die in breda voor gekquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mensen in breda die anderen voor gek verklaren
Succes ermeequote:Op woensdag 5 mei 2010 14:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Ik hoop trouwens dat ik vandaag 1e wordt met aantal postsDat is mijn doel voor vandaag
Alhoewel ik vanavond vrij weinig kan
OEH! dan had ik beter moeten lezenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:24 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee mensen in andere woonplaats verklaarde die in breda voor gek
Ach iedereen moet doel hebbenquote:
geeft nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
OEH! dan had ik beter moeten lezenExcuses
Mij heb je al over door met je mooie ogen mij aan te kijkenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
geeft niet
Hoe zal ik vriendlief over halen
Kom jij me ophalen om naar de mac te gaan danquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mij heb je al over door met je mooie ogen mij aan te kijken
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach iedereen moet doel hebben![]()
OH! ik hoor net dat ik vanavond maar 2 uurtjes hoef te werken in plaats van 4 uurBeters kan ik eerder aan het bier
Duurt 2 en een half uur voordat ik bij jou benquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:30 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Kom jij me ophalen om naar de mac te gaan dan
Assen - Heerenveen dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Duurt 2 en een half uur voordat ik bij jou benAls het nou maximaal een uurtje rijden is dan had ik het graag gedaan
Heerenveen ben ik vorige zomer in de stad geweest, ligt het aan mij of is het daar niet zo grootquote:
Jij maakt misbruik van de situatie jij wilt gewoon niet monopoly-enquote:
Fryslan in zijn totaliteit is niet zo groot hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Heerenveen ben ik vorige zomer in de stad geweest, ligt het aan mij of is het daar niet zo groot?
Ik bedoel dus... veel oppervlakte weinig inhoudquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Fryslan in zijn totaliteit is niet zo groot hoor
Irritant lied.quote:
Ik vind het best groot, bijna 30.000 inwonersquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Heerenveen ben ik vorige zomer in de stad geweest, ligt het aan mij of is het daar niet zo groot?
Nja maar het centrum van heerenveen was kleinquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het best groot, bijna 30.000 inwoners
Da's waar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:42 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nja maar het centrum van heerenveen was klein
Ik was op vakantie met pa en broertje, en ik dacht "heerenveen" lijkt me groot , laat ik eens vragen of we daar naar de stad gaanquote:
heeft elk stad / dorpje dat niet?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach jullie hebben een schaatsbaan
Assen wel jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
heeft elk stad / dorpje dat niet?
Neequote:Op woensdag 5 mei 2010 14:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
heeft elk stad / dorpje dat niet?
ohquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Assen wel jamaaaar die van Heerenveen is beroemd!
Wij ook niet echt hoor, achter het buitenzwembad of zelfs op het buitenzwembad kun je swinters soms schaatsenquote:
Bij ons moet je gewoon hopen dat er ergens een grote plas water dicht vriest en anders kunnen we helemaal niet schaatsenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
oh![]()
[..]
Wij ook niet echt hoor, achter het buitenzwembad of zelfs op het buitenzwembad kun je swinters soms schaatsen
Waar woon je dan ?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bij ons moet je gewoon hopen dat er ergens een grote plas water dicht vriest en anders kunnen we helemaal niet schaatsen
Waarom dat nou weerquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Kijk goed uit met wat je antwoord hoor!
In een gehucht van 1800 personen. Stukje achter Nijmegenquote:
wazzup huppel?quote:
Schaatsbaan in Heerenveenquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over![]()
ik snap niet wat je bedoelt
? Of waar het over gaat..
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over![]()
ik snap niet wat je bedoelt
? Of waar het over gaat..
Ik ken dat soort dingen niet bij namenquote:
oké niets aan te doenquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik ken dat soort dingen niet bij namen![]()
spijt me zeer, ken niet veel dingen van de hele wereld
Ja ach, de laatste tijd vang ik ook niets meer op qua nieuws enzo, omdat ik geen tijd heb om nieuws te checken..quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
oké niets aan te doen
Maar is wel één van de beroemdere plekken in Nederland hoor
ligt het aan mij, of heb je een hekel aan mequote:
Nou huppel vertel nou eens waarom je over dit topic heen kotst?quote:
Ik denk dat huppel gewoon een slechte dag heeft. Niets aan te doen morgen is het vast weer goedquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:13 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ligt het aan mij, of heb je een hekel aan me?
vorige topic reageerde je ook al zo apart.
of kijk ik scheef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |