Dat was donderdag; maar ja toen zaten we ook niet met al teveel spelers online...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met de vaste woensdag?
Dat was eerst donderdag verplaatst naar dindsdagquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met de vaste woensdag?
dinsdag EN donderdag...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:21 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Dat was eerst donderdag verplaatst naar dindsdag![]()
![]()
Nooit woensdag geweest dacht ik![]()
maar er wordt bijna elke dag HEFTIG gespeeld![]()
Join the FOK Party
Gister was tofquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:21 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Dat was eerst donderdag verplaatst naar dindsdag![]()
![]()
Nooit woensdag geweest dacht ik![]()
maar er wordt bijna elke dag HEFTIG gespeeld![]()
Join the FOK Party
men mist een sterke leider in combat die de mannen tot een team vormt, treed naar voren en roep de manschappen op!!!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:39 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zie ook vet vaak (ook op dit moment) meerdere fokkers online in andere lobby's/maps !!!
WHY?
Of de server zit vol...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
men mist een sterke leider in combat die de mannen tot een team vormt, treed naar voren en roep de manschappen op!!!
liever dat dan de broekquote:
Bij mij kan het wel eens voorkomen, dan ben ik met maten aan het spelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:39 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zie ook vet vaak (ook op dit moment) meerdere fokkers online in andere lobby's/maps !!!
WHY?
Of hij gespot is door iemand of nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:33 schreef Monco10 het volgende:
even een n00b vraag:
In de multiplayer zie ik steeds dat vijanden gemarkeerd zijn met een rood teken, je ziet ze dus gemakkelijk lopen en ik vraag me af hoe je dan nog kunt hiden.
Ik zie echter dat ze soms wel en soms niet gemarkeerd zijn, waar ligt dat aan? Of hij stil zit of beweegt?
Ja!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Wordt er nog geknald vanavond?
Dit zijn vijanden die gespot zijn gedurende +-10sec zijn ze zichtbaar voor heel je teamquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:33 schreef Monco10 het volgende:
even een n00b vraag:
In de multiplayer zie ik steeds dat vijanden gemarkeerd zijn met een rood teken, je ziet ze dus gemakkelijk lopen en ik vraag me af hoe je dan nog kunt hiden.
Ik zie echter dat ze soms wel en soms niet gemarkeerd zijn, waar ligt dat aan? Of hij stil zit of beweegt?
MAN LOVE ALLERTquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:55 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga ff eten en dan ben ik je man bassie!!!
As je nie oppast gaat er nog een steen door je ruit en kom ik je xbox ophalen!quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
As je nie oppast gaat er nog een steen door je ruit en kom ik je xbox ophalen!
Alhoewel ik veel te lui ben om helemaal daarheen te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |