ja want alleen gelovige mensen zijn kuddedieren.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 05:48 schreef Salvad0R het volgende:
Gelovigen moeten verhangen worden. Het zijn figuren die genetisch voorbestemd zijn om volgeling te zijn. Herkauwers. Opknopen. Wurdup Right Naow.
Doe dat wel op tijd, er komt een regenfront aan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:11 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Aankomende zondag heb ik waarschijnlijk een kleine barbeque ( nee dat is niet speciaal uitgezocht voor een zondag maar toevallig).
Precies, daarom mogen wij ook gewoon wél Mohammed afbeelden en mogen moslims dat niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:40 schreef mirved het volgende:
Gelovigen die menen dat anderen zich aan hun geloofsregels moeten houdenHoe dom ben je dan. Prima dat je gelooft maar is toch echt je eigen keuze en je moet niet van anderen verlangen dat die zich ook aan die regeltjes houden.
Uiteraard moet je dat wel zelf willen...quote:Op zondag 6 juni 2010 10:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies, daarom mogen wij ook gewoon wél Mohammed afbeelden en mogen moslims dat niet.
Inderdaad, net als wassen op zondag of de tuin bestraten.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Uiteraard moet je dat wel zelf willen...
Off topic, dit is van alle tiijden. Al in de vroege middeleeuwen werd het cristelijke geloof met harde hand verspreid en verkondigd (denk maar aan de kruistochten) Dus niks nieuws.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:21 schreef Gia het volgende:
[..]
En dat zie je bij geloven wel vaak. Dat ze anderen hun eigen geloofsregels op willen leggen.
Misschien het aantal gasten die komen?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:28 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Off topic, dit is van alle tiijden. Al in de vroege middeleeuwen werd het cristelijke geloof met harde hand verspreid en verkondigd (denk maar aan de kruistochten) Dus niks nieuws.
On topic.. Is de kleine BB al geweest?
Trouwens wat is het verschil tussen een kleine en grote BB? het smaakt en t stink beide net zo goor ook al wordt het niet op een zondag gedaan.
Nee gelukkig niet maar ik zal eens even een update geven. De sfeer is er de laatste tijd niet echt beter op geworden. Maar we hebben voet bij stuk gehouden (door te blijven zeggen dat we hier 500 euro huur betalen en ook moeten leven met een punt erachter)alleen komt die nu nog vaker klagenquote:
Goh, dan had ik toch een probleem. Wij hebben boven geen toilet.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef davo1979 het volgende:
We mochten ook snachts niet meer op de trap lopen.
Och, dat kun je inmiddels mooi copy/pasten van Fok!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef davo1979 het volgende:
die gaven aan dat als het bij ons een beetje te veel word ik alles eens op papier moet zetten.
Wij ook nietquote:Op maandag 5 juli 2010 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Goh, dan had ik toch een probleem. Wij hebben boven geen toilet.
Oh, ja, da's waar ook. TS heeft tegels. Goed mikken, dus!!quote:Op maandag 5 juli 2010 12:30 schreef opastokvis het volgende:
uiteraard wel in de tuin van de buurman pissen, op de tegels klatert het zo
Ik had hem toch echt ook bij de strot gepakt en ten laatste malen verzocht absoluut nooit, maar dan ook nooit meer terug te komen.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet maar ik zal eens even een update geven. De sfeer is er de laatste tijd niet echt beter op geworden. Maar we hebben voet bij stuk gehouden (door te blijven zeggen dat we hier 500 euro huur betalen en ook moeten leven met een punt erachter)alleen komt die nu nog vaker klagen. Die man heeft echt een blok voor zijn kop. Op een gegeven ogenblik heeft hij zijn vrouw gestuurd ook daar hebben we duidelijk aan verteld dat we een beetje zat worden van dat geklaag. We blijven wel elke keer netjes in tegenstelling tot de buren ernaast ( ik heb helemaal geen zin om te gaan dreigen met geweld ofzo wat de buren ernaast wel doen). Hij is bij de buren ernaast wezen klagen over die hoorn die bij een doelpunt werd getoeterd. En dat mocht niet volgens hem ook hadden hun een huiswarmingpartij en dat mocht maar tot 22 uur want dan was het zondag, bij de buren aan de overkant was die ook wezen klagen over de muziek op een avond dat nederland moest spelen. Hier is die een aantal keer wezen klagen over dat we na 20.30 niet mochten zagen want meneer moest naar bed ( hij werkt helemaal niet) en weer over de muziek onder het zagen. Daarnaast is die ook nog eens wezen klagen over dat we hem geen gedag meer zeiden ( slaat echt nergens op). Ook heeft die geklaagt over de hond dat die een paar maanden geleden een keer zat te piepen. We mochten ook snachts niet meer op de trap lopen. Maar we blijven voet bij stuk houden. Inmiddels heb ik de woningbouw gesproken en die gaven aan dat als het bij ons een beetje te veel word ik alles eens op papier moet zetten.
Ik weet wie de buurman van TS is het is een ander Fokker genaamd Matthijs.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:42 schreef Beach het volgende:
Veel christenen zouden een voorbeeld moeten nemen aan het geduld/verdraagzaamheid van TS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |