Blijkbaarquote:Op maandag 24 mei 2010 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
Geef een motivatie bij je keuzes
deze regel is niet meer??? Ivm het stemmen morgen
Ik wil maar 2 mensen minpunten gevenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Luie zak!
Ben je mobiel, dat je niet quote?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zat er zeker al bij?
Dan moet je niet zeuren, want ik nam het juist voor jou opquote:Op maandag 24 mei 2010 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik niet quote reageer ik op de post direct er boven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:37 schreef Steve het volgende:
- c_a, opruiming.
stemtquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga stemmen
Marlalala - 19
Rauzer - 18
charmed_angel - 11
iBenny - 8
-Vaduz- - 8
Joooo-pi - 2
- 2 Joooo-pi Ik wil geen minpunten meer geven
- 2 iBenny aan jou wil ik ook geen minpumten geven, maar ik kan niet anders
+ 2 Rauzer
je mag niet op je zelf stemmenquote:
Dát is niet eerlijk! Jij legde het al weken aan met andere dames hierquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:41 schreef iBenny het volgende:
[b]Marlalala -2 | Gomi is weer terug en dat is goed te merken(m'n hart is gebroken
)
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dát is niet eerlijk! Jij legde het al weken aan met andere dames hier
én de caissierequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Hij heeft het halve forum en de cassiere te huwelijk gevraagd
Du sik ben voor Marlalala
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Als vrienden ?? Hij geeft je anders wel minpunten
Vooruit dan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Pluspunten dan Steve! Nu sta ik nog lager...
Die regel lap ik aan mijn laars.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:11 schreef Marlalala het volgende:
Oidale er moet 6 uur tussen het stemmen zitten.
Je moet dus nog even wachten met minputen.
\
Neen. Oidale's tweede stem geldt niet en daardoor die van borisz ook nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:19 schreef Marlalala het volgende:
Volgens mij heeft c-a 5 punten en ik 3...
er zijn 3 personen over, is het dan niet de bedoeling op maar 2* punten te geven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:06 schreef ClearGreen het volgende:
Rauzer - 10
Marlalala - 9
charmed_angel - 1
Marlalala moet winnen!
2 is leukerquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
ik neem aan dat de punten nu 1x plus en 1x min gaat worden?
ik zla het even duidelijker neerzettenquote:
Perfectquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
1keer -2 en 1keer +2? Zullen we dat doen?
Dan pas ik mijn telling aan
Ok gewijzigd! ClaerGreen reageerd toch nooit dus dit is gewoon beter!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:47 schreef iBenny het volgende:
De moeder van roodkapje -Vaduz- stuurde c_a naar omaRauzer, omdat hijzij ziek was. Met een mand vol lekkere spullen (met daarin veel bier/wijn/andere drank, chips, een stomme toeter die je wakker houd in de nacht en nog wat onzin) ging c_a dus opweg naar Rauzer. Het probleem was echter dat Rauzer midden in het bos(81) woont, dus c_a moest eerst het hele bos door. Dit bos was speciaal want deze had geen paadjes. C_a moest dus met een kaart in dr ene hand en aan de andere hand de mand met spullen de weg zien te vinden. Echter c_a is niet echt goed met het lezen van de kaart (neem dan ook je tomtom mee, doos) en raakte al snel de weg kwijt. Hierdoor kwam zij Marlalala tegen die ook op weg was naar Rauzer. Zij was ook de weg kwijt geraakt en besloten daarom samen de weg naar Rauzer's huis te zoeken. Maar al snel raakte ze weer verdwaald... en nog eens, nog eens, nog eens, nog eens en voor de verandering... nog eens. Maar elke keer kwamen zij XFA-SC-users tegen(ik noem een D., Kally, fir3fly, Symphonic, en deze sloten zich bij de groep om naar Rauzer te gaan. Uiteindelijk besloten ze -Vaduz- maar te bellen om de weg te vragen. Na deze geniale uitleg om de weg te vinden konden ze vrij snel het huis vinden (deze bleek achter het huis van c_a te staan
) om zo met zijn allen eerst de finale van X Factor te kijken(welke Jaap won
). En omdat je zo'n stomme toeter niet voor de lol meeneemt bleven ze ook maar het hele WK daar slapen om uiteindelijk de finale Nederland - DuitslandSpanje te kijken (welke door Nederland werd gewonnen).....*
*expres '......' zodat daar gebruik van kán worden gemaakt voor de volgende exit.![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop niet dat ik de Dony van dit spel word.
Marlala staat nu op 8 tochquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees het en doe het nog verkeerd.Terecht eruit als 4e dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |