quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoor ik daar dalend niveau? Ben nog steeds niet gecharmeerd van het topicmaar van dalend niveau hou ik wel

Lucky youquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]

Ik hou ook niet van vleeskeuringen maar heb er weinig last van gezien mijn leeftijd die ver boven fok! gemiddelden ligt
Ik zou eisen dat je foto weggehaald wordt als je het er niet mee eens bent hoor!

Die vleeskeuringen worden een beetje saai.. Dit is al de zoveelste
 Die vleeskeuringen worden een beetje saai.. Dit is al de zoveelste  Wie gaat er nu eens met iets originelers komen?
 Wie gaat er nu eens met iets originelers komen?  

quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:13 schreef Torrio het volgende:
Tassiepassie! En ik denk dat TLK er ook zo over denkt
 jij weer
 jij weer 

Ik wil wel een mannenkeuring voor de afwisseling,maar ik zie alleen jochies op fok!quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lucky you
Ik vraag het meestal 1x netjes en geef de TS dan even de tijd. Best aardig dacht ik zoDie vleeskeuringen worden een beetje saai.. Dit is al de zoveelste

Hey zeg! Sommigen zijn dan wel jonger, maar jochies gaat tever!quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik wil wel een mannenkeuring voor de afwisseling,maar ik zie alleen jochies op fok!

hap hap hapquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:17 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hey zeg! Sommigen zijn dan wel jonger, maar jochies gaat tever!

Hmm inderdaad. Maar ik ga gewoon op zoek en open dan een topicquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik wil wel een mannenkeuring voor de afwisseling,maar ik zie alleen jochies op fok!
 Er zullen toch wel een paar leuke mannen te vinden zijn
 Er zullen toch wel een paar leuke mannen te vinden zijn  

quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lucky you
Ik vraag het meestal 1x netjes en geef de TS dan even de tijd. Best aardig dacht ik zoDie vleeskeuringen worden een beetje saai.. Dit is al de zoveelste

Die zijn er ook wel hoor maar voornamelijk leuk door hun gezellig geklets in fobo enzoquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm inderdaad. Maar ik ga gewoon op zoek en open dan een topicEr zullen toch wel een paar leuke mannen te vinden zijn

en dan blijft lelijk over?quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:22 schreef pisnicht het volgende:
Ik ben niet leuk maar ik neuk wel lekker weg.

Ik ken ook wel een paar leuke, zien er zelfs lekker uitquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Die zijn er ook wel hoor maar voornamelijk leuk door hun gezellig geklets in fobo enzo
 , maar die hebben geen foto's in hun fobo dus kunnen niet echt meedoen
, maar die hebben geen foto's in hun fobo dus kunnen niet echt meedoen  

dat hebben ze ook niet nodig danquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken ook wel een paar leuke, zien er zelfs lekker uit, maar die hebben geen foto's in hun fobo dus kunnen niet echt meedoen

Thnx manquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, ik moet toegeven je bent een ekte opper baas.

How you doin'quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |