Maak dan op z'n minst een poll aanquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:04 schreef Paul het volgende:
Wie is het lekkerste fok-meisje volgens jou?
TS begint:
Yvonne - 2
Annnet - 1
Dan vergeet je altijd weer 1 meisjequote:Op woensdag 5 mei 2010 11:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Maak dan op z'n minst een poll aan
Dat is maar de vraagquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Je hebt toestemming om die foto's te gebruiken, ja?
Nee hoor Paultjequote:
Waarom? Die foto's zijn door die meisjes zelf op de servers van fok gezet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Je hebt toestemming om die foto's te gebruiken, ja?
En daarmee geef je toestemming?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:16 schreef DitIsGeenUsername het volgende:
[..]
Waarom? Die foto's zijn door die meisjes zelf op de servers van fok gezet.
Je bent crew, lees de policy eens.quote:
quote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Dat hoef ik nietquote:
uhm Ik wil niet heel vervelend doen maar dat is geen goed voorbeeldquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:18 schreef DitIsGeenUsername het volgende:
[..]
Je bent crew, lees de policy eens.
[..]
Ja, dat maakt het de waarheid en rechtsgeldig?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:18 schreef DitIsGeenUsername het volgende:
[..]
[..]
noob/kloon owned mod lintje voor jouquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:18 schreef DitIsGeenUsername het volgende:
[..]
[..]
Ja, want dat stukje toont z'n gelijk dan ook niet aan... integendeelquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Elk meisje krijgt een stem van mij omdat ik gewoon niet kan kiezen
Neuh, daar hebben de betreffende dames mij niet voor nodig, dat heet 'de wet'quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:22 schreef Paul het volgende:
Sorry jongens van Five_Horizons mogen we geen meisjesverkiezing houden
Zullen we er eentje 'underground' houden? Y Dan doen we een fake TT enzo EN DAN HEBBEN ZE HET NOOIT DOOR!!!111!11!11!11!!11quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:22 schreef Paul het volgende:
Sorry jongens van Five_Horizons mogen we geen meisjesverkiezing houden
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, want dat stukje toont z'n gelijk dan ook niet aan... integendeel
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Elk meisje krijgt een stem van mij omdat ik gewoon niet kan kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |