Hij is nog niet zo groot als MC Dark die eigen beelden heeft.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:04 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Rot op dat is slechte muziek, en heeft nog geen eens een clip.
Geweldig dit. Goede zang, prachtig acteerwerk, en een fascinerende omgeving. Ik zou niets negatiefs over dit meesterwerk kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:05 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat een kanjer is het toch
Hoe die ook weer zo'n frisse MILF weet te strikken voor die geniale clip:
Tja als je met zoveel gevoel kan zingen dan wil het wel lukken met de vrouwen. Ik ben enorm jaloers op zijn stem. Gelukkig kunnen wij nog wel meegenieten op youtube.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:05 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat een kanjer is het toch
Hoe die ook weer zo'n frisse MILF weet te strikken voor die geniale clip:
Oke dan plaats ik ook één klassiekerquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:31 schreef HalloWieIsDaar het volgende:
Deze is al in een eerder topic gepost, maar hij mag hier niet ontbreken. Het verhaal is zo ontroerend en de clip is prachtig.
Ik hoop toch echt niet dat dat de nieuwe clip is. Is dat nou met een telefoon gefilmd?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nieuwe clip van Zanger Willem:
[..]
Was ook enkel een kwestie van tijd totdat de Belgen onze prachtige muziekcultuur gingen onderzoeken.
Wel een beetje lullig, hij heeft nog zoveel vragen en dan krijgt hij ook nog een vragenlijst erbij. Wappert er trouwens een nazivlaggetje in die mast?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
[..]
Was ook enkel een kwestie van tijd totdat de Belgen onze prachtige muziekcultuur gingen onderzoeken.
Is zn vorige ooit gepost? Ook een topper hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
[..]
Dank voor de tip. Wat een baas is het ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:38 schreef kikoooooo het volgende:
Allemaal nieuwe Zanger Lorenzo webcamclips op zijn youtube
Bedanktquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:38 schreef kikoooooo het volgende:
Allemaal nieuwe Zanger Lorenzo webcamclips op zijn youtube
Wat een heldquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:02 schreef Lubbert het volgende:
Wie kent Wout van der Lei, dat is helemaal een verschrikking.
Zeg, weledele Penisbaard, uit welke clip komt die msn afbeelding?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:28 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens mijn gesprek met Rinus, sinds die tijd heeft hij nog geen enkele keer met de Silverlady gesproken. Ik zal hem zo weer vragen, hij is nu online.
Die paarden komen uit dit filmpje:quote:Op maandag 10 mei 2010 20:56 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Zeg, weledele Penisbaard, uit welke clip komt die msn afbeelding?
Niet de paarden natuurlijk, dat snap je wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |