neequote:Op maandag 31 mei 2010 15:21 schreef Urquhart het volgende:
De nieuwe van Jan & AnnyEn het erge is nog; ik vind het best een puik nummer
![]()
Prachtige clipquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:40 schreef Rectum het volgende:
Even lekker zingen op de camping![]()
Die tieten op de achtergrond
Deze held heeft het ultieme kamper liedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:40 schreef Rectum het volgende:
Even lekker zingen op de camping![]()
Die tieten op de achtergrond
Heeft die toch een pianist gevonden. Beetje jammer dat die lang niet van het niveau van Marcello is.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:05 schreef Penisbaard het volgende:
Mooi optredon van ruim 8 minuton lang.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Deze held heeft het ultieme kamper lied
Je ziet ook dat Marcello expres een beetje slechter zingt om die pianist een goed gevoel te geven. Het is ook zo'n fijne jongen, die Marcello. Bruce zou het ook zo gedaan hebbon.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Heeft die toch een pianist gevonden. Beetje jammer dat die lang niet van het niveau van Marcello is.
Hopelijk blijft hij gewoon Antonio en niet zoals Rinus een arrogante kapsones lijderquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je ziet ook dat Marcello expres een beetje slechter zingt om die pianist een goed gevoel te geven. Het is ook zo'n fijne jongen, die Marcello. Bruce zou het ook zo gedaan hebbon.
Geenstijlquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:06 schreef Maikuuul het volgende:
Zangeres Manita staat inmiddels ook op Geenstijl !
Zal me niks verbazen als ze dit topicje even hebben doorgespit !
quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:48 schreef ukga het volgende:
TS heeft een leuk 'dingetje' gezien op geenstijl en rent direct naar fok forum om het ook aan ons te vertellen
Daarom heb ik ook een pesthekel aan Geenstijl, een beetje dingen jatten en naar het volk brengen die vervolgens denken dat Geenstijl er als eerste mee was.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:22 schreef Fortitude het volgende:
En dan heb je ook nog dit soort mensen:
[..]
Boeit mij niet. Zo kan je de zwakzinnige makkelijk herkennen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een pesthekel aan Geenstijl, een beetje dingen jatten en naar het volk brengen die vervolgens denken dat Geenstijl er als eerste mee was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |