abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82941384
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar volgens dipkip ea. kun je je uiterlijk veranderen door naar een psycholoog te gaan die je allerlei moralistische onzin verkoopt. Die je ook moet geloven. En dan zullen andere mensen je knap vinden
Het is triest.

@ Dipkip, ik weet niet waar je de kennis vandaan haalt te denken dat lijnen (eigenlijk jo-jo'en), een dermatoloog, en psycholoog mij kunnen helpen. En ja ik heb de laatste twee al vanaf mijn 9e al geprobeerd. Diëten doe ik al vanaf mijn 15e. Die mensen zijn gewoon bagger. Dat zij er hun salaris mee verdienen dat moet verboden worden. Ze kunnen geen flikker voor je doen. Tenij je brandwonden heb > plastische chirurgie of een yeast infection > ontsmettingszalfje. Maar eczeem? Daar kan een dermatoloog niks aan doen. Gewoon flink insmeren met vet en dan sturen ze je weer naar huis. En dan moet ik volgens jou terveden zijn want ik ben geholpen en mag ik niet meer klagen? Waarom zeg je niet gewoon dat je niet tegen zeurende mensen kan als vrouw zijnde. Das wat anders dan beweren dat men ten alle tijden wat aan zijn/haar problemn kan doen (trut)
Ga je weer lekker, joh?

Nee, ik snap ook niet waar dat vandaan komt. Een psycholoog kan je alleen helpen als jij het ook wilt. Lijnen kan alleen als jij het echt wilt. En een goede dermatoloog krijg je alleen als je je niet af laten schepen bij de huisarts.
En inderdaad kan het zijn dat jij een niet behandelbare aandoening hebt, en dat is dan ronduit vervelend. Maar kijk eens naar wat je wel kunt. DAT moet jij eens leren. Jij moet eens leren dat JIJ degene bent die jou kan helpen. Daarom helpt een psycholoog bij jou ook niks, waarschijnlijk wimpel je alles wat hij/zij voorstelt af.

Daarbij, brandwonden blijf je ook altijd zien. Dat is te verminderen met plastische chirurgie, niet te op te lossen. Maar dat maakt niet uit, want JIJ bent zielig. Jij, en jij alleen. Je bent een egoistisch kutkind.

Echt, je met zo'n walgelijke persoonlijkheid keer op keer af vragen waarom iedereen je uitkotst.
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:44:08 #252
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82941445
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:

Dat is waar, maar ik kan me voorstellen dat schenkstroop zijn leven wel als uitzichtloos ervaart. Maar vrienden maken moet toch wel een optie zijn lijkt me, al zijn het maar collega's. Dan wordt je leven al een stuk leuker, mits je niet constant tegen die vrienden klaagt over je uiterlijke verschijning want dan wordt het nooit wat.

Hij had destijds een vriendin die ook in dat brandende huis zat, maar ik weet niet in hoeverre dit roddels zijn.
Helemaal mee eens. Je slaat de spijker op de kop wat betreft mijn leven. Contact maken is echt geen issue voor mij. Ik vind het zelfs heel makkelijk. Behalve leuke meisjes benaderen maar dat heeft elke onzekere jongen.
ook dat klagen, daar heb ik mij ook schuldig aan gemaakt enik weet wat mensen daarvan vinden (vervelend en niet gezellig), dus ik ben bewust wat voor effect dat heeft. Het is alleen dat ik de sex niet heb en dat vreet al jaren aan me. Gewoon droevig word ik ervan terwijl gezonde mensen met niks aan het handje het 3x op een dag doen. En tegen mij zeggen dat sex niet alles is? Het is wss. verdomde lekker!

verwachte reacties van de kinderahctige fokker(-ster): ik eet drie keer op een dag en dat is ook lekker
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_82941688
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Je slaat de spijker op de kop wat betreft mijn leven. Contact maken is echt geen issue voor mij. Ik vind het zelfs heel makkelijk. Behalve leuke meisjes benaderen maar dat heeft elke onzekere jongen.
ook dat klagen, daar heb ik mij ook schuldig aan gemaakt enik weet wat mensen daarvan vinden (vervelend en niet gezellig), dus ik ben bewust wat voor effect dat heeft. Het is alleen dat ik de sex niet heb en dat vreet al jaren aan me. Gewoon droevig word ik ervan terwijl gezonde mensen met niks aan het handje het 3x op een dag doen. EN tegen mij zeggen dat sex niet alles is? Het is wss. verdomde lekker!
Wat?? Dus je kunt wel gewoon contact maken?? Doe dat dan gewoon. Veel en vaak. Dan is de kans ook groter dat je er vrienden aan overhoudt en die vrienden kennen misschien wel leuke meisjes en zulks.

En inderdaad, stop met dat klagen. De kans dat mensen dan nog naar je zullen luisteren is niet alleen in dit forum nihil. Ik blijf het zeggen: dat geklaag is datgene wat jou nog het lelijkst maakt. Als ik alleen maar ga klagen dan hebben mijn vrienden op een gegeven moment ook zoiets van:

En geen sex? Ja, het is vervelend. Ik ben ook stiknieuwsgierig hoe het is, dat zal ik niet ontkennen. Gelukkig heb ik voor momenten dat het aan me vreet nog altijd handjes.
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:51:19 #254
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82941749
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ga je weer lekker, joh?

Nee, ik snap ook niet waar dat vandaan komt. Een psycholoog kan je alleen helpen als jij het ook wilt. Lijnen kan alleen als jij het echt wilt.
Ho stop! Lijnen werkt niet. En dat snapt de dietist nog nieteens. Maar frekwente lijners die dat al jaren doen wel.. (dieten, flink sporten, afvallen, weer aankomen, en weer opnieuw.. blijven volhouden, harder, meer! nog een keer - werkt niet ). En een psycholoog kan je niet helpen met uiterlijk tenzij het een plastisch chirurg is. Of als je niet heel lelijk bent.
quote:
En een goede dermatoloog krijg je alleen als je je niet af laten schepen bij de huisarts.
Hie rgeef ik je gelijk in, kan ik me in vinden. Mensen laten zich te snel en te makkelijk door een huisarts afschepen. Omdat dat eigenlijk de ongeschreven taak is van de huisarts tegenwoordig.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_82941842
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:51 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ho stop! Lijnen werkt niet. En dat snapt de dietist nog nieteens. Maar frekwente lijners die dat al jaren doen wel.. (dieten, flink sporten, afvallen, weer aankomen, en weer opnieuw.. blijven volhouden, harder, meer! nog een keer - werkt niet ). En een psycholoog kan je niet helpen met uiterlijk tenzij het een plastisch chirurg is. Of als je niet heel lelijk bent.
[..]

Hie rgeef ik je gelijk in, kan ik me in vinden. Mensen laten zich te snel en te makkelijk door een huisarts afschepen. Omdat dat eigenlijk de ongeschreven taak is van de huisarts tegenwoordig.
Lijnen an sich werkt niet. Je moet daarnaast ook je eetgewoontes aanpassen en meer bewegen.

En een psycholoog kan je niet helpen met uiterlijk in de letterlijke zin van het woord. Wel met je uitstraling en dat is veel belangrijker.

Ja, met dank aan de vrije marktwerking in de zorg.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:02:12 #256
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82942246
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:50 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Wat?? Dus je kunt wel gewoon contact maken?? Doe dat dan gewoon. Veel en vaak. Dan is de kans ook groter dat je er vrienden aan overhoudt en die vrienden kennen misschien wel leuke meisjes en zulks.
Ja maar ik zit met mijn uiterlijk. Ik wil het veranderen maar het is ban dien aard (en ook huidproblmeen) dat dieten of kleding of makeup alleen niet veel zullen helpen. Het is gewoon moeilijk. Jaren meelopen met de maatschappij maar toch niet helemaal verder komen dankzij je uiterlijk dat vreet wel aan je. Kan jeje ogen voor sluiten en doen alsof er meer is in het kleven en dat het niet jouw probleem is maar dat van een ander als zij jou niet mogen en dat soort onzin meer, maar eens zal je de waarheid onder ogen zien.

quote:
En inderdaad, stop met dat klagen. De kans dat mensen dan nog naar je zullen luisteren is niet alleen in dit forum nihil. Ik blijf het zeggen: dat geklaag is datgene wat jou nog het lelijkst maakt. Als ik alleen maar ga klagen dan hebben mijn vrienden op een gegeven moment ook zoiets van:
Heb je gelijk in, de mensen zijn gewoon heel apatsch en denken nog te egoistisch. Alleen ik ik ik. En andermans problemen kan ze geen ruk schelen. Willen ze niet horen. Is als harde ruis ofzo.
Maar vind jij het niet raar dat als je goed met vrienden omgaat en alles is ok. en opeens heb je iets en je verdwijnt 3 jaar uit zicht. Geen een flikker die zich zal afvragen waar je bent, hoe het met je gaat, waarom je niet meer komt. Ze leven met kleppen op gewoon door. Je bent er of je bent er niet. Waar halen ze die mentaliteit vandaan vraag ik mij af. Je bent er wss. mee geboren. Ook dat doet best wel pijn. En ik vraag me af of ik dat nog wel wil zulke vrienden. Of het wel mensen zijn met wie ik graag omga.. Mischien zijn zij gewoon nog te jong.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:05:28 #257
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82942402
Pics van je aandoening?
pi_82942440
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:02 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja maar ik zit met mijn uiterlijk. Ik wil het veranderen maar het is ban dien aard (en ook huidproblmeen) dat dieten of kleding of makeup alleen niet veel zullen helpen. Het is gewoon moeilijk. Jaren meelopen met de maatschappij maar toch niet helemaal verder komen dankzij je uiterlijk dat vreet wel aan je. Kan jeje ogen voor sluiten en doen alsof er meer is in het kleven en dat het niet jouw probleem is maar dat van een ander als zij jou niet mogen en dat soort onzin meer, maar eens zal je de waarheid onder ogen zien.

[..]

Heb je gelijk in, de mensen zijn gewoon heel apatsch en denken nog te egoistisch. Alleen ik ik ik. En andermans problemen kan ze geen ruk schelen. Willen ze niet horen. Is als harde ruis ofzo.
Maar vind jij het niet raar dat als je goed met vrienden omgaat en alles is ok. en opeens heb je iets en je verdwijnt 3 jaar uit zicht. Geen een flikker die zich zal afvragen waar je bent, hoe het met je gaat, waarom je niet meer komt. Ze leven met kleppen op gewoon door. Je bent er of je bent er niet. Waar halen ze die mentaliteit vandaan vraag ik mij af. Je bent er wss. mee geboren. Ook dat doet best wel pijn. En ik vraag me af of ik dat nog wel wil zulke vrienden. Of het wel mensen zijn met wie ik graag omga.. Mischien zijn zij gewoon nog te jong.
Dat dikgedrukte is juist precies wat ik jouw posts altijd terug lees. Ik, ik, ik.

En als jij drie jaar uit zicht verdwijnt en jouw vrienden laten niks van zich horen moet je je afvragen of het wel vrienden zijn.
Aan de andere kant: als je bij hun net zo veel klaagt en net zo weinig met advies doet als hier kan ik ze niet helemaal ongelijk geven.

Laat ik het zo zeggen: ik vind het al een wonder dat je nu normaal reageert.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:07:31 #259
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82942491
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:53 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Lijnen an sich werkt niet. Je moet daarnaast ook je eetgewoontes aanpassen en meer bewegen.

En een psycholoog kan je niet helpen met uiterlijk in de letterlijke zin van het woord. Wel met je uitstraling en dat is veel belangrijker.

Ja, met dank aan de vrije marktwerking in de zorg.
Ja mischien kan een psycholoog mij wel helpen weer te lachen. Wat betreft dat lijnen. Ik ben ergens achter waarom lijnen niet helpt en waarom men steeds terugvalt. Ik wil een paar ingrepen laten plegen zodat blijvend afvallen wel helpt. mar ik heb dat verdomde geld er niet voor. Onzettend duur (en nee het is geen luchtbalon in je maag plaatsen oid.). Tot die tijd heeft dieten en afvallen voor mij geen zin. Anders word ik alleen maar zwaarder door dat jojo effect.
pi_82942761
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja mischien kan een psycholoog mij wel helpen weer te lachen. Wat betreft dat lijnen. Ik ben ergens achter waarom lijnen niet helpt en waarom men steeds terugvalt. Ik wil een paar ingrepen laten plegen zodat blijvend afvallen wel helpt. mar ik heb dat verdomde geld er niet voor. Onzettend duur (en nee het is geen luchtbalon in je maag plaatsen oid.). Tot die tijd heeft dieten en afvallen voor mij geen zin. Anders word ik alleen maar zwaarder door dat jojo effect.
Lees nou eens wat ik post over lijnen. Eetgewoontes aanpassen en meer bewegen.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:14:00 #261
306296 angels_on_the_sideline
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_82942771
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

ook dat klagen, daar heb ik mij ook schuldig aan gemaakt enik weet wat mensen daarvan vinden (vervelend en niet gezellig), dus ik ben bewust wat voor effect dat heeft. Het is alleen dat ik de sex niet heb en dat vreet al jaren aan me. Gewoon droevig word ik ervan terwijl gezonde mensen met niks aan het handje het 3x op een dag doen. En tegen mij zeggen dat sex niet alles is? Het is wss. verdomde lekker!

Ik werd laatst door een meisje letterlijk een wc op getrokken omdat ze me blijkbaar enorm sexy vond en ze wilde dat ik haar terplekke op die wc bruut nam.

Heb ik vervolgens niet gedaan, want ik had diezelfde avond al een sexdate met een andere chick.
(ja, ik klink als een arrogante eikel nu he... maar dat ben ik niet, sterker nog, ik ben meestal nogal verbaasd als een meisje mij wil, want ik heb totaal geen positief zelfbeeld.
Maar blijkbaar hoef ik er niet veel voor te doen.

Waar ligt het aan dat de een wel makkelijk aan sex komt en de ander niet... tja, beats me. Uiterlijk hoeft het niet eens perse te zijn want ik ben echt niet super knap. Uitstraling dan ofzo??
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:15:10 #262
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82942819
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:06 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat dikgedrukte is juist precies wat ik jouw posts altijd terug lees. Ik, ik, ik.

En als jij drie jaar uit zicht verdwijnt en jouw vrienden laten niks van zich horen moet je je afvragen of het wel vrienden zijn.
Aan de andere kant: als je bij hun net zo veel klaagt en net zo weinig met advies doet als hier kan ik ze niet helemaal ongelijk geven.

Laat ik het zo zeggen: ik vind het al een wonder dat je nu normaal reageert.
Wat moet een persoon in mijn situatie anders. Gewoon mijn sores voor me houden? Waar je hart vol van is wil je toch wel op de ene of andere manier kwijt. En als je niet serieus genomen word om jeproblemen dan blijf je ermee doordrammen denk ik.

Wat ik gek vind het is alsof mensen mij onbewust in deze positie willen houden. Expres geen erkennig voor mijn problemen geven = ik blijf doordrammen = zij kunnen blijven bashen dat ik maar zielig doe (cirkeltje). ik snap niet dat een beetje medeleven al zoveel gevraagd is van mensen. Dan heb je automatisch iets meer tov. de ander.

Een persoon in een bepaalde positie houden en kunnen blijven pijnigen is wellicht een diepe menselijke sadistische behoefte. macht kunnen uitoefenen op anderen. Hele simpele tool. Niet luisteren naar je vriendin, andersmans sores afwimpelen als niet terecht of 'het stelt niets voor'.

Erkenning is toch een van de belangrijlkste dingen in het leven voor sociale dieren toch? Als je bang bent om uitgesloten te worden is het omgekeerde ook waar.

[ Bericht 8% gewijzigd door Schenkstroop op 17-06-2010 18:21:42 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:15:39 #263
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82942838
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:13 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Lees nou eens wat ik post over lijnen. Eetgewoontes aanpassen en meer bewegen.
Vind jij het makkelijk om van dieet te veranderen?
pi_82942876
TO : ha ha ha : Hoe minder zielen hoe meer vreugd ha ha

( zelf al heel lang single maar ik vind het dus wel jammer : om geen maatje te hebben soms )
pi_82943158
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:15 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nee, alles smaakt mij veel te lekker. Ik ben er gewoonweg mee opgehouden.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:23:26 #266
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82943174
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:14 schreef angels_on_the_sideline het volgende:

Waar ligt het aan dat de een wel makkelijk aan sex komt en de ander niet... tja, beats me. Uiterlijk hoeft het niet eens perse te zijn want ik ben echt niet super knap. Uitstraling dan ofzo??
Ja het is alles eigenlijk het geheel, je uiterlijk met je uitstraling whatever. Je hebt het gewoon mee. Doe er je voordeel mee.
  donderdag 17 juni 2010 @ 18:43:08 #267
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_82943895
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja het is alles eigenlijk het geheel, je uiterlijk met je uitstraling whatever. Je hebt het gewoon mee. Doe er je voordeel mee.
Ok, misschien.....
Maar ik zal ff eerlijk zijn, ik heb helemaal niet veel sexpartners gehad in mn leven... Maar sinds een tijdje heb ik mijn houding wel veranderd. Ik was altijd naar mezelf zo van: "nee man, dat meisje kan je echt niet krijgen, kan je vergeten"

Maar op gegeven moment ben ik gewoon tegen mezelf gaan zeggen van...weet je, in principe kan ook JIJ dat super mooie meisje mee krijgen wat je daar in de club/kroeg/straat waar dan ook ziet.
Ja, het kan! Waarom niet? Ook dat meisje heeft gewoon dezelfde behoeftes als jij hoor.
Tot nu toe heeft het me in de afgelopen 2 maanden sex opgeleverd met een paar heeeeeeeeeeele lekkere wijven.

Dus ja, ik denk echt dat het voor een groot deel je houding is, hoe zelfverzekerd je bent en over komt.
Ik weet niet hoe TS en Schenkstroop er uitzien, maar tenzij je echt gruwelijk misvormd bent , denk ik dat je echt wel, met de juiste relaxte en zelfverzekerde houding een leuk chickie in je bed kan krijgen
pi_82944973
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 16:56 schreef Ritmo het volgende:
Typerend ook hoe drie kwart van FOK! geen relatie heeft.
Verkapte kijk-mij-eens-cool-zijn-met-mijn-vriendin

Wat is precies de toegevoegde waarde van een relatie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:11:44 #269
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_82944980
Schenkstroop, ik ben juf van pubers met allerlei soorten afwijkingen, zichtbare en niet zichtbare. Mijn mantra is ; het kan me niet schelen wat je voor afwijking (stoornis/probleem/diagnose) je hebt, het is jouw gedrag dat bepaalt wie je bent en hoe mensen je zien. Voor jou geldt dat ook.
Prrrrr
pi_82945142
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:11 schreef mspoez het volgende:
Schenkstroop, ik ben juf van pubers met allerlei soorten afwijkingen, zichtbare en niet zichtbare. Mijn mantra is ; het kan me niet schelen wat je voor afwijking (stoornis/probleem/diagnose) je hebt, het is jouw gedrag dat bepaalt wie je bent en hoe mensen je zien. Voor jou geldt dat ook.
Wat zij zegt.
pi_82946355
Ik heb het van beide kanten mogen meemaken. Van 20 tot 25 wat relaties gehad. van 25 tot nu (36) vrijgezel. Ik weet dus wat ik mis en wat ik ga opgeven. Maar na 12 jaar vrijgezel ga je toch een beetje de verkeerde uitstraling krijgen: die van wanhoop (zit al best lang op dating sites). Keertje intiem zijn, schouder om je heen, altijd kunnen terugvallen op iemand... dat zijn dingen waar ik nu toch wel naar verlang. Daar wil ik best een deel van het superrelaxte luie leventje dat ik nu heb voor opgeven. Zelfs voor verhuisd & nieuwe baan voor genomen (breken met verleden en kleine kringetje). Dat heeft me een enorme hoop nieuwe kennissen opgeleverd. Nu dus nog via via die leuke meid tegenkomen. Heb gewoon pech wat dat betreft. Of ze vindt mij niets, of ik vind haar niets of we vinden elkaar wel wat maar ze is getrouwd.

Qua uiterlijk val ik reuzemee (foto van mijn kop varieert tussen 9,5 en 10 op Paiq, wat in ieder geval betekent dat je niet kansloos bent qua uiterlijk). Anyway, inmiddels is de wanhoop na de verhuizing weer een beetje weg. Zoveel nieuwe mensen om dingen mee te doen. Wat een verschil! Dus lekker relativeren en als het komt, dan komt het
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:50:04 #272
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_82946554
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:45 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb het van beide kanten mogen meemaken. Van 20 tot 25 wat relaties gehad. van 25 tot nu (36) vrijgezel. Ik weet dus wat ik mis en wat ik ga opgeven. Maar na 12 jaar vrijgezel ga je toch een beetje de verkeerde uitstraling krijgen: die van wanhoop (zit al best lang op dating sites). Keertje intiem zijn, schouder om je heen, altijd kunnen terugvallen op iemand... dat zijn dingen waar ik nu toch wel naar verlang. Daar wil ik best een deel van het superrelaxte luie leventje dat ik nu heb voor opgeven. Zelfs voor verhuisd & nieuwe baan voor genomen (breken met verleden en kleine kringetje). Dat heeft me een enorme hoop nieuwe kennissen opgeleverd. Nu dus nog via via die leuke meid tegenkomen. Heb gewoon pech wat dat betreft. Of ze vindt mij niets, of ik vind haar niets of we vinden elkaar wel wat maar ze is getrouwd.
Hmm ok je zegt dat je vrijgezel bent sinds je 25e, dus al 11 jaar.
Maar houdt dat dan ook in dat je geen scharrels ofwel sex meer hebt gehad sinds toen?

en wat maakt iets volgens jou dan een "relatie" als ik vragen mag?
pi_82946569
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:45 schreef Knipoogje het volgende:

Qua uiterlijk val ik reuzemee (foto van mijn kop varieert tussen 9,5 en 10 op Paiq, wat in ieder geval betekent dat je niet kansloos bent qua uiterlijk). Anyway, inmiddels is de wanhoop na de verhuizing weer een beetje weg. Zoveel nieuwe mensen om dingen mee te doen. Wat een verschil! Dus lekker relativeren en als het komt, dan komt het
Hoe vaak heb je leuke dates op datingsites? En waarom komt er geen 2e of 3e keer?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82946767
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:50 schreef angels_on_the_sideline het volgende:

[..]

Hmm ok je zegt dat je vrijgezel bent sinds je 25e, dus al 11 jaar.
Maar houdt dat dan ook in dat je geen scharrels ofwel sex meer hebt gehad sinds toen?

en wat maakt iets volgens jou dan een "relatie" als ik vragen mag?
Soms, maar te weinig voor het happy single zijn (lees:paar keer). Relatie is in mijn ogen wat anderen van een relatie vinden. Je gaat al weken met elkaar, klit aan elkaar etc
Weekendrelaties lijken me helemaal niets.
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vaak heb je leuke dates op datingsites? En waarom komt er geen 2e of 3e keer?
Een keer of 3 per jaar. Soms 3x voordat we besluiten dat het toch niets is. Wel altijd gezellig. Met sommigen ga ik nog wel eens stappen.
pi_82946841
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:54 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Soms, maar te weinig voor het happy single zijn (lees:paar keer). Relatie is in mijn ogen wat anderen van een relatie vinden. Je gaat al weken met elkaar, klit aan elkaar etc
Happy single is een term die ik doorgaans alleen hoor van vrouwen van een jaar of 30 die alleen zijn en de wereld iets te graag willen doen geloven dat ze dat helemaal niet erg vinden.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:57:29 #276
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_82946894
quote:

[..]

Ah ok.....
Ja ik vind dat ook moeilijk hoor van wanneer is het nou een "relatie".
Bedoel tenzij dit echt expliciet wordt uitgesproken, is het nogal een vaag gebied waar we ons begeven.

Maar een paar keer in 11 jaar? Wat doe je verkeerd man?
pi_82946999
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Maar een paar keer in 11 jaar? Wat doe je verkeerd man?
Te verlegen. Lul makkelijk tijdens de date, maar ben een stuntel als het komt op vrouwen tot een leuke nacht te verleiden
pi_82947011
quote:

Voldoende mensen lijkt me die doordeweeks 'vol' zitten met werk, sport, vrienden, familie etc en juist in het weekend graag een relatie willen om uit te gaan, uit te gaan eten of leuke dingen te doen
pi_82947124
quote:

Een keer of 3 per jaar. Soms 3x voordat we besluiten dat het toch niets is. Wel altijd gezellig. Met sommigen ga ik nog wel eens stappen.
En hoe vaak heb je een date?

3 keer per jaar lijkt me vrij weinig waar voor je geld
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:09:30 #280
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_82947428
Via een datingsite daten lijkt me ergens heel ongemakkelijk.... voelt ook erg geforceerd ofzo.
Moet je ook een heel profiel gaan aanmaken over jezelf en zeggen hoe ontzettend leuk je wel niet bent. Ik word daar altijd meteen geïrriteerd en rebels van. Krijg dan de neiging om te roepen:
"ik ben helemaal niet leuk en ik ruik naar verbrande bieten"
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:24:22 #281
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82948083
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:11 schreef mspoez het volgende:
Je bent natuurlijk juf. En het kan je natuurlijk geen zak schelen wat jouw leerlingen hebben aan kwaaltjes. Als zij zich maar gedragen in jouw klas. En daarbuiten. Ik denk dat het daaruit voortkomt dat je dat zegt.

Maar naar mijn ervaring telt het uiterlijk van een persoon ook sterk mee. Het bepaalt voor een groot deel hoe mensen je zien, hoe lief ze voor je zijn en hoeveel ze voor je over zullen hebben.

Jij hebt daar zelf ws geen kaas van gegeten als je makkelijk verschillende bedpartners kan regelen. Beetje raar om dan over een ander te oordelen of niet?

Zelf zul je je ws. door de knappe gladde foute aal laten neuken (ja 'het is je gedrag hoe mensen jou zien"), Maar een onknappe aardige man blijft ws. niet meer dan dat voor jou. Aardig en meer niet. Daar durf ik op te wedden. Anders moet je maar effe het tegendeel bewijzen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Schenkstroop op 17-06-2010 20:39:43 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:33:45 #282
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_82948532
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je bent natuurlijk juf. En het kan je natuurlijk geen zak schelen wat jouw leerlingen hebben aan kwaaltjes. Als zij zich maar gedragen in jouw klas. En daarbuiten. Ik dnek dat het daaruit voortkomt dat je dat zegt.

Maar naar mijn ervaring telt het uiterlijk van een persoon ook sterk mee. Het bepaalt voor een groot deel hoe mensen je zien, hoe lief ze voor je zijn en hoeveel ze voor je over zullen hebben.

Jij hebt daar zelf ws geen kaas van gegeten als je makkelijk verschillende bedpartners kan regelen. Beetje raar om dan over een ander te oordelen of niet?

Zelf zul je je ws. door de knappe gladde foute aal laten neuken (ja 'het is je gedrag hoe mensen jou zien"), Maar een onknappe aardige man blijft ws. niet meer dan dat voor jou. Aardig en meer niet. Daar durf ik op te wedden. Anders moet je maar effe het tegendeel bewijzen.
Wauw er zit een boel woede bij jou zo te merken.

Ok ik ga je nog één hopelijk inspirerend voorbeeld geven, verder moet je het zelf allemaal weten

Goeie vriend van mij, heeft in de afgelopen paar maanden meer chicks geneukt dan ik..... veel meer.
Hoe ziet hij er uit? Nou... hij is best wel lelijk
Ik bedoel, ik ben zo hetero als het maar kan, maar ik kan heus wel inschatten en zien of een gozer good-looking is... en geloof me hij is dat niet.

Z'n tanden staan schots en scheef en zijn knalgeel omdat hij rookt als een ketter.
Verder is hij kaal aan het worden en heeft hij een flinke bierbuik.

Maarrrrrr hij is ontzettend zelfverzekerd en heeft een goeie babbel. Hij stapt zonder problemen op een meisje af en straalt gewoon een enorme "I don't care" houding uit. Hij is gewoon losjes en dat is hoe hij gewoon meisjes in zijn bed krijgt... ik sta er ook soms van te kijken, maar het lukt 'm gewoon.

Dus je uiterlijk hoeft echt geen blokkade te zijn, laat dat gewoon los en ga werken aan je attitude... dan gebeuren de dingen vanzelf
pi_82948570
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je bent natuurlijk juf. En het kan je natuurlijk geen zak schelen wat jouw leerlingen hebben aan kwaaltjes. Als zij zich maar gedragen in jouw klas. En daarbuiten. Ik dnek dat het daaruit voortkomt dat je dat zegt.

.
Gast. Lul niet zo dom. Ik heb in het onderwijs gewerkt. Heb jij enig idee hoe zo'n band docenten met leerlingen hebben? Die willen ook dat hun leerlingen lol hebben, bij die mensen gaat het er helemaal niet alleen om of iemand zich gedraagt in de klas.

Dat bedoel ik. Hoe wil jij met zo'n egoistische instelling nou mensen om je heen krijgen?
pi_82948601
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:33 schreef angels_on_the_sideline het volgende:

[..]

Ok ik ga je nog één hopelijk inspirerend voorbeeld geven, verder moet je het zelf allemaal weten

Goeie vriend van mij, heeft in de afgelopen paar maanden meer chicks geneukt dan ik..... veel meer.
Ik bedoel, ik ben zo hetero als het maar kan, maar ik kan heus wel inschatten en zien of een gozer good-looking is... en geloof me hij is dat niet.

Z'n tanden staan schots en scheef en zijn knalgeel omdat hij rookt als een ketter.

Maarrrrrr hij is ontzettend zelfverzekerd en heeft een goeie babbel. Hij stapt zonder problemen op een meisje af en straalt gewoon een enorme "I don't care" houding uit. Hij is gewoon losjes en dat is hoe hij gewoon meisjes in zijn bed krijgt... ik sta er ook soms van te kijken, maar het lukt 'm gewoon.

Dus je uiterlijk hoeft echt geen blokkade te zijn, laat dat gewoon los en ga werken aan je attitude... dan gebeuren de dingen vanzelf
Geeft hij cursussen dom lullen? Ik kan nog wel een lesje gebruiken.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:38:39 #285
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_82948752
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:35 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Geeft hij cursussen dom lullen? Ik kan nog wel een lesje gebruiken.
haha nee, maar echt... ik ben er inmiddels van overtuigd dat uiterlijk geen beslissende factor hoeft te zijn in het scoren van een meisje.

Natuurlijk heb je het makkelijker als je er goed uitziet, dat zal ik niet ontkennen. Maar ook met een rotkop kan je chicks scoren
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:38:49 #286
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82948764
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Gast. Lul niet zo dom. Ik heb in het onderwijs gewerkt. Heb jij enig idee hoe zo'n band docenten met leerlingen hebben? Die willen ook dat hun leerlingen lol hebben, bij die mensen gaat het er helemaal niet alleen om of iemand zich gedraagt in de klas.

Dat bedoel ik. Hoe wil jij met zo'n egoistische instelling nou mensen om je heen krijgen?
Laat haar antwoorden. Ik ben niet zo geinteresseerd in jouw mening eigenlijk. Heel soms zeg je dingen waar ik me wat bij kan voorstellen, dat ik begrijp. Dan heb je het raak. Dingen waar ik wel dgeelijk aan kan werken, zie boven bijv. Maar heel vaak probeer je te feministisch overtekomen, een douchebag morele do-gooder. je bent geen vrouw. En je kan politiek correct lullen wat je wilt. het levert geen sex of meer populariteit op. mee eens?

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 17-06-2010 20:44:45 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:42:37 #287
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82948966
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:33 schreef angels_on_the_sideline het volgende:

[..]

heb jeen hyves van hem met foto. Ik wil het toch zelf zien natuurlijk. ik wil je wel geloven, maar fokkers overdrijven wel vaker om een mening te bekrachtigen. bv. "ja mijn opa is ook gestorven aan kanker en daarvoor liep ie op 1 been en had schurft van topt tot teen en mistte wel 7 vingers toch kon hij chickies regelen en een vrouw met kinderen bla bla bla en was hij autocoureur en chirurg dus jij kan het ook!!!"
pi_82949248
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:38 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Laat haar antwoorden. Ik ben niet zo geinteresseerd in jouw mening eigenlijk. Heel soms zeg je dingen waar ik me wat bij kan voorstellen, dat ik begrijp. Dan heb je het raak. Dingen waar ik wel dgeelijk aan kan werken, zie boven bijv. Maar heel vaak probeer je te feministisch overtekomen, een douchebag morele do-gooder. je bent geen vrouw. En je kan politiek correct lullen wat je wilt. het levert geen sex of meer populariteit op. mee eens?
Nee, en niemand op FOK is geinteresseerd in jouw eeuwige jankverhaal maar daar gaan we ook gewoon op in.
En ik hoef geen vrouw te zijn om te weten hoe het in het onderwijs werkt. Daarbij heb ik, in tegenstelling tot jij, wel zat vrouwelijke vriendinnen en weet ik dus wel een beetje wat de vrouwen er van vinden.

Dat dat geen sex oplevert is absoluut waar. Populariteit echter wel.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:47:44 #289
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_82949258
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

heb jeen hyves van hem met foto. Ik wil het toch zelf zien natuurlijk. ik wil je wel geloven, maar fokkers overdrijven wel vaker om een mening te bekrachtigen. bv. "ja mijn opa is ook gestorven aan kanker en daarvoor liep ie op 1 been en had schurft van topt tot teen en mistte wel 7 vingers toch kon hij chickies regelen en een vrouw met kinderen bla bla bla en was hij autocoureur en chirurg dus jij kan het ook!!!"
Ja heb ik wel, maar is beetje lullig als ik dat hier ga posten vind ik.
Wat ik gewoon probeer te zeggen is dat die gast echt niet knap is en toch meisjes krijgt.... ja tuurlijk er zijn vast kerels out there die NOG lelijker zijn..... tuurlijk kan het altijd erger.
Maar is het bij jou dan zo erg??? Denk je oprecht dat je zo lelijk bent dat geen enkel meisje je zou willen?
pi_82949293
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja, want hoe erg het verhaal ook is, dat van jou is natuurlijk net even erger.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:52:25 #291
288730 Zooootje
is messing up her life!
pi_82949482
Ik wil eigenlijk weleens een foto van Schenkstroop zien!
-edit- Voor de flauwe Fok!kers, ik bedoel de persoon achter het profiel van Schenkstroop, geen foto van willekeurige Schenkstroop uit de supermarkt.
  donderdag 17 juni 2010 @ 20:53:55 #292
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82949575
Tjah. Er zit wel een kern van waarheid in natuurlijk, ik ken ook wel een enorm lelijk iemand die toch weet te scoren, en een mooie jongen die gewoon nooit iets voor elkaar krijgt. Maar ik denk ook dat het uitmaakt of je van nature lelijk bent (rotkop) of door een ziekte, dat schrikt af, ze denken dat je vies of besmettelijk bent
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:04:57 #293
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82950165
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

@ Dipkip, ik weet niet waar je de kennis vandaan haalt te denken dat lijnen (eigenlijk jo-jo'en), een dermatoloog, en psycholoog mij kunnen helpen. En ja ik heb de laatste twee al vanaf mijn 9e al geprobeerd. Diëten doe ik al vanaf mijn 15e. Die mensen zijn gewoon bagger. Dat zij er hun salaris mee verdienen dat moet verboden worden. Ze kunnen geen flikker voor je doen. Tenij je brandwonden heb > plastische chirurgie of een yeast infection > ontsmettingszalfje. Maar eczeem? Daar kan een dermatoloog niks aan doen. Gewoon flink insmeren met vet en dan sturen ze je weer naar huis. En dan moet ik volgens jou terveden zijn want ik ben geholpen en mag ik niet meer klagen? Waarom zeg je niet gewoon dat je niet tegen zeurende mensen kan als vrouw zijnde. Das wat anders dan beweren dat men ten alle tijden wat aan zijn/haar problemn kan doen (trut)
Jij bent gewoon een zeikwijf!!!

Mijn neef (35 jaar) is eergisteren overleden aan kanker (beenmerg, long, bloed, zijn lijf zat vol met kanker), Hij is jaren lang ziek geweest, heeft pijn gehad die jij je niet kan voorstellen, zijn botten gingen bij de minste beweging kapot.
Hij was enorm dik geworden door de pijnbestrijding,hij was kaal en hadhuiduitslag die verschrikkelijk pijn deed en ook jeukte door de vele chemo's en bestralingen en weet je wat het mooie is?
Hij bleef vechten, tot het einde aan toe heeft hij geknokt en is altijd positief geweest, hij bleef lachen en grapjes maken, hij trooste de mensen om hem heen inplaats van dat mensen hem gingen troosten.

Drie jaar geleden gaven ze hem nog een half jaartje te leven, hij heeft het twee jaar langer volgehouden.
Ondanks dat hij zijn vader een jaar terug heeft verloren.

Ondanks alles hoorde je hem nooit klagen en jij? jij zeikt en zanikt als een klein verwend kind.
Om misselijk van te worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 17-06-2010 21:33:00 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:08:47 #294
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82950359
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:15 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je moet ook niet tijdelijk dieeten, je moet je levensstijl aanpassen.
Standaard gezond eten en standaard bewegen, en daar niet mee stoppen als je eenmaal op gewicht bent.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_82951061
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een zeikwijf!!!

Mijn neef (35 jaar) is eergisteren overleden aan kanker (beenmerg, long, bloed, zijn lijf zat vol met kanker), Hij is jaren lang ziek geweest, heeft pijn gehad die jij je niet kan voorstellen, zijn boten gingen bij de minste beweging kapot.
Hij was enorm dik geworden door de pijnbestrijding,hij was kaal en hadhuiduitslag die verschrikkelijk pijn deed en ook jeukte door de vele chemo's en bestralingen en weet je wat het mooie is?
Hij bleef vechten, tot het einde aan toe heeft hij geknokt en is altijd positief geweest, hij bleef lachen en grapjes maken, hij trooste de mensen om hem heen inplaats van dat mensen hem gingen troosten.

Drie jaar geleden gaven ze hem nog een half jaartje te leven, hij heeft het twee jaar langer volgehouden.
Ondanks dat hij zijn vader een jaar terug heeft verloren.

Ondanks alles hoorde je hem nooit klagen en jij? jij zeikt en zanikt als een klein verwend kind.
Gecondoleerd.

pi_82951086
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:08 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je moet ook niet tijdelijk dieeten, je moet je levensstijl aanpassen.
Standaard gezond eten en standaard bewegen, en daar niet mee stoppen als je eenmaal op gewicht bent.
Hou maar op, hij leest toch alleen wat hij wil lezen.
pi_82951179
quote:

[..]

Tjah in die context is alles zeiken natuurlijk.
Maar zeiken is op zich geen slecht iets hoor; negatieve feedback is een goede manier om ervoor te zorgen dat diensten/producten verbeteren.
You sunk my battleship! :o
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:34:08 #298
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_82951847
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Tjah in die context is alles zeiken natuurlijk.
Maar zeiken is op zich geen slecht iets hoor; negatieve feedback is een goede manier om ervoor te zorgen dat diensten/producten verbeteren.
Tuurlijk zeikt iedereen wel eens, maar Schekstroop heeft er zijn hobby van gemaakt en bovendien denkt hij dat hij de enige is in de wereld die iets heeft.

RZ dank je.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:44:07 #299
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_82952392
Gecondoleerd.
Verder vind ik dat je helemaal gelijk hebt, als Schenkstroop niet meer zou klagen zou hij praktisch gezien niks meer te doen hebben. Godsamme zeg.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:00:49 #300
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_82957663
quote:

[..]
Mijn neef (35 jaar) is eergisteren overleden
Gecondoleerd, heel veel sterkte de komende dagen!
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')