Ga je weer lekker, joh?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar volgens dipkip ea. kun je je uiterlijk veranderen door naar een psycholoog te gaan die je allerlei moralistische onzin verkoopt. Die je ook moet geloven. En dan zullen andere mensen je knap vinden
Het is triest.
@ Dipkip, ik weet niet waar je de kennis vandaan haalt te denken dat lijnen (eigenlijk jo-jo'en), een dermatoloog, en psycholoog mij kunnen helpen. En ja ik heb de laatste twee al vanaf mijn 9e al geprobeerd. Diëten doe ik al vanaf mijn 15e. Die mensen zijn gewoon bagger. Dat zij er hun salaris mee verdienen dat moet verboden worden. Ze kunnen geen flikker voor je doen. Tenij je brandwonden heb > plastische chirurgie of een yeast infection > ontsmettingszalfje. Maar eczeem? Daar kan een dermatoloog niks aan doen. Gewoon flink insmeren met vet en dan sturen ze je weer naar huis. En dan moet ik volgens jou terveden zijn want ik ben geholpen en mag ik niet meer klagen? Waarom zeg je niet gewoon dat je niet tegen zeurende mensen kan als vrouw zijnde. Das wat anders dan beweren dat men ten alle tijden wat aan zijn/haar problemn kan doen (trut)
Helemaal mee eens. Je slaat de spijker op de kop wat betreft mijn leven. Contact maken is echt geen issue voor mij. Ik vind het zelfs heel makkelijk. Behalve leuke meisjes benaderen maar dat heeft elke onzekere jongen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is waar, maar ik kan me voorstellen dat schenkstroop zijn leven wel als uitzichtloos ervaart. Maar vrienden maken moet toch wel een optie zijn lijkt me, al zijn het maar collega's. Dan wordt je leven al een stuk leuker, mits je niet constant tegen die vrienden klaagt over je uiterlijke verschijning want dan wordt het nooit wat.
Hij had destijds een vriendin die ook in dat brandende huis zat, maar ik weet niet in hoeverre dit roddels zijn.
Wat?? Dus je kunt wel gewoon contact maken?? Doe dat dan gewoon. Veel en vaak. Dan is de kans ook groter dat je er vrienden aan overhoudt en die vrienden kennen misschien wel leuke meisjes en zulks.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Je slaat de spijker op de kop wat betreft mijn leven. Contact maken is echt geen issue voor mij. Ik vind het zelfs heel makkelijk. Behalve leuke meisjes benaderen maar dat heeft elke onzekere jongen.
ook dat klagen, daar heb ik mij ook schuldig aan gemaakt enik weet wat mensen daarvan vinden (vervelend en niet gezellig), dus ik ben bewust wat voor effect dat heeft. Het is alleen dat ik de sex niet heb en dat vreet al jaren aan me. Gewoon droevig word ik ervan terwijl gezonde mensen met niks aan het handje het 3x op een dag doen. EN tegen mij zeggen dat sex niet alles is? Het is wss. verdomde lekker!
Ho stop! Lijnen werkt niet. En dat snapt de dietist nog nieteens. Maar frekwente lijners die dat al jaren doen wel.. (dieten, flink sporten, afvallen, weer aankomen, en weer opnieuw.. blijven volhouden, harder, meer! nog een keer - werkt nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ga je weer lekker, joh?![]()
Nee, ik snap ook niet waar dat vandaan komt. Een psycholoog kan je alleen helpen als jij het ook wilt. Lijnen kan alleen als jij het echt wilt.
Hie rgeef ik je gelijk in, kan ik me in vinden. Mensen laten zich te snel en te makkelijk door een huisarts afschepen. Omdat dat eigenlijk de ongeschreven taak is van de huisarts tegenwoordig.quote:En een goede dermatoloog krijg je alleen als je je niet af laten schepen bij de huisarts.
Lijnen an sich werkt niet. Je moet daarnaast ook je eetgewoontes aanpassen en meer bewegen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ho stop! Lijnen werkt niet. En dat snapt de dietist nog nieteens. Maar frekwente lijners die dat al jaren doen wel.. (dieten, flink sporten, afvallen, weer aankomen, en weer opnieuw.. blijven volhouden, harder, meer! nog een keer - werkt niet). En een psycholoog kan je niet helpen met uiterlijk tenzij het een plastisch chirurg is. Of als je niet heel lelijk bent.
[..]
Hie rgeef ik je gelijk in, kan ik me in vinden. Mensen laten zich te snel en te makkelijk door een huisarts afschepen. Omdat dat eigenlijk de ongeschreven taak is van de huisarts tegenwoordig.
Ja maar ik zit met mijn uiterlijk. Ik wil het veranderen maar het is ban dien aard (en ook huidproblmeen) dat dieten of kleding of makeup alleen niet veel zullen helpen. Het is gewoon moeilijk. Jaren meelopen met de maatschappij maar toch niet helemaal verder komen dankzij je uiterlijk dat vreet wel aan je. Kan jeje ogen voor sluiten en doen alsof er meer is in het kleven en dat het niet jouw probleem is maar dat van een ander als zij jou niet mogen en dat soort onzin meer, maar eens zal je de waarheid onder ogen zien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat?? Dus je kunt wel gewoon contact maken?? Doe dat dan gewoon. Veel en vaak. Dan is de kans ook groter dat je er vrienden aan overhoudt en die vrienden kennen misschien wel leuke meisjes en zulks.
Heb je gelijk in, de mensen zijn gewoon heel apatsch en denken nog te egoistisch. Alleen ik ik ik. En andermans problemen kan ze geen ruk schelen. Willen ze niet horen. Is als harde ruis ofzo.quote:En inderdaad, stop met dat klagen. De kans dat mensen dan nog naar je zullen luisteren is niet alleen in dit forum nihil. Ik blijf het zeggen: dat geklaag is datgene wat jou nog het lelijkst maakt. Als ik alleen maar ga klagen dan hebben mijn vrienden op een gegeven moment ook zoiets van:![]()
Dat dikgedrukte is juist precies wat ik jouw posts altijd terug lees. Ik, ik, ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja maar ik zit met mijn uiterlijk. Ik wil het veranderen maar het is ban dien aard (en ook huidproblmeen) dat dieten of kleding of makeup alleen niet veel zullen helpen. Het is gewoon moeilijk. Jaren meelopen met de maatschappij maar toch niet helemaal verder komen dankzij je uiterlijk dat vreet wel aan je. Kan jeje ogen voor sluiten en doen alsof er meer is in het kleven en dat het niet jouw probleem is maar dat van een ander als zij jou niet mogen en dat soort onzin meer, maar eens zal je de waarheid onder ogen zien.
[..]
Heb je gelijk in, de mensen zijn gewoon heel apatsch en denken nog te egoistisch. Alleen ik ik ik. En andermans problemen kan ze geen ruk schelen. Willen ze niet horen. Is als harde ruis ofzo.
Maar vind jij het niet raar dat als je goed met vrienden omgaat en alles is ok. en opeens heb je iets en je verdwijnt 3 jaar uit zicht. Geen een flikker die zich zal afvragen waar je bent, hoe het met je gaat, waarom je niet meer komt. Ze leven met kleppen op gewoon door. Je bent er of je bent er niet. Waar halen ze die mentaliteit vandaan vraag ik mij af. Je bent er wss. mee geboren. Ook dat doet best wel pijn. En ik vraag me af of ik dat nog wel wil zulke vrienden. Of het wel mensen zijn met wie ik graag omga.. Mischien zijn zij gewoon nog te jong.
Ja mischien kan een psycholoog mij wel helpen weer te lachen. Wat betreft dat lijnen. Ik ben ergens achter waarom lijnen niet helpt en waarom men steeds terugvalt. Ik wil een paar ingrepen laten plegen zodat blijvend afvallen wel helpt. mar ik heb dat verdomde geld er niet voor. Onzettend duur (en nee het is geen luchtbalon in je maag plaatsen oid.). Tot die tijd heeft dieten en afvallen voor mij geen zin. Anders word ik alleen maar zwaarder door dat jojo effect.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lijnen an sich werkt niet. Je moet daarnaast ook je eetgewoontes aanpassen en meer bewegen.
En een psycholoog kan je niet helpen met uiterlijk in de letterlijke zin van het woord. Wel met je uitstraling en dat is veel belangrijker.
Ja, met dank aan de vrije marktwerking in de zorg.
Lees nou eens wat ik post over lijnen. Eetgewoontes aanpassen en meer bewegen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja mischien kan een psycholoog mij wel helpen weer te lachen. Wat betreft dat lijnen. Ik ben ergens achter waarom lijnen niet helpt en waarom men steeds terugvalt. Ik wil een paar ingrepen laten plegen zodat blijvend afvallen wel helpt. mar ik heb dat verdomde geld er niet voor. Onzettend duur (en nee het is geen luchtbalon in je maag plaatsen oid.). Tot die tijd heeft dieten en afvallen voor mij geen zin. Anders word ik alleen maar zwaarder door dat jojo effect.
Ik werd laatst door een meisje letterlijk een wc op getrokken omdat ze me blijkbaar enorm sexy vond en ze wilde dat ik haar terplekke op die wc bruut nam.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Je slaat de spijker op de kop wat betreft mijn leven. Contact maken is echt geen issue voor mij. Ik vind het zelfs heel makkelijk. Behalve leuke meisjes benaderen maar dat heeft elke onzekere jongen.
ook dat klagen, daar heb ik mij ook schuldig aan gemaakt enik weet wat mensen daarvan vinden (vervelend en niet gezellig), dus ik ben bewust wat voor effect dat heeft. Het is alleen dat ik de sex niet heb en dat vreet al jaren aan me. Gewoon droevig word ik ervan terwijl gezonde mensen met niks aan het handje het 3x op een dag doen. En tegen mij zeggen dat sex niet alles is? Het is wss. verdomde lekker!
Wat moet een persoon in mijn situatie anders. Gewoon mijn sores voor me houden? Waar je hart vol van is wil je toch wel op de ene of andere manier kwijt. En als je niet serieus genomen word om jeproblemen dan blijf je ermee doordrammen denk ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte is juist precies wat ik jouw posts altijd terug lees. Ik, ik, ik.
En als jij drie jaar uit zicht verdwijnt en jouw vrienden laten niks van zich horen moet je je afvragen of het wel vrienden zijn.
Aan de andere kant: als je bij hun net zo veel klaagt en net zo weinig met advies doet als hier kan ik ze niet helemaal ongelijk geven.
Laat ik het zo zeggen: ik vind het al een wonder dat je nu normaal reageert.
Vind jij het makkelijk om van dieet te veranderen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lees nou eens wat ik post over lijnen. Eetgewoontes aanpassen en meer bewegen.
Nee, alles smaakt mij veel te lekker. Ik ben er gewoonweg mee opgehouden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vind jij het makkelijk om van dieet te veranderen?
Ja het is alles eigenlijk het geheel, je uiterlijk met je uitstraling whatever. Je hebt het gewoon mee. Doe er je voordeel mee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:14 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Waar ligt het aan dat de een wel makkelijk aan sex komt en de ander niet... tja, beats me. Uiterlijk hoeft het niet eens perse te zijn want ik ben echt niet super knap. Uitstraling dan ofzo??
Ok, misschien.....quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja het is alles eigenlijk het geheel, je uiterlijk met je uitstraling whatever. Je hebt het gewoon mee. Doe er je voordeel mee.
Verkapte kijk-mij-eens-cool-zijn-met-mijn-vriendinquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:56 schreef Ritmo het volgende:
Typerend ook hoe drie kwart van FOK! geen relatie heeft.
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:11 schreef mspoez het volgende:
Schenkstroop, ik ben juf van pubers met allerlei soorten afwijkingen, zichtbare en niet zichtbare. Mijn mantra is ; het kan me niet schelen wat je voor afwijking (stoornis/probleem/diagnose) je hebt, het is jouw gedrag dat bepaalt wie je bent en hoe mensen je zien. Voor jou geldt dat ook.
Hmm ok je zegt dat je vrijgezel bent sinds je 25e, dus al 11 jaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:45 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb het van beide kanten mogen meemaken. Van 20 tot 25 wat relaties gehad. van 25 tot nu (36) vrijgezel. Ik weet dus wat ik mis en wat ik ga opgeven. Maar na 12 jaar vrijgezel ga je toch een beetje de verkeerde uitstraling krijgen: die van wanhoop (zit al best lang op dating sites). Keertje intiem zijn, schouder om je heen, altijd kunnen terugvallen op iemand... dat zijn dingen waar ik nu toch wel naar verlang. Daar wil ik best een deel van het superrelaxte luie leventje dat ik nu heb voor opgeven. Zelfs voor verhuisd & nieuwe baan voor genomen (breken met verleden en kleine kringetje). Dat heeft me een enorme hoop nieuwe kennissen opgeleverd. Nu dus nog via via die leuke meid tegenkomen. Heb gewoon pech wat dat betreft. Of ze vindt mij niets, of ik vind haar niets of we vinden elkaar wel wat maar ze is getrouwd.
Hoe vaak heb je leuke dates op datingsites? En waarom komt er geen 2e of 3e keer?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:45 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb het van beide kanten mogen meemaken. Van 20 tot 25 wat relaties gehad. van 25 tot nu (36) vrijgezel. Ik weet dus wat ik mis en wat ik ga opgeven. Maar na 12 jaar vrijgezel ga je toch een beetje de verkeerde uitstraling krijgen: die van wanhoop (zit al best lang op dating sites). Keertje intiem zijn, schouder om je heen, altijd kunnen terugvallen op iemand... dat zijn dingen waar ik nu toch wel naar verlang. Daar wil ik best een deel van het superrelaxte luie leventje dat ik nu heb voor opgeven. Zelfs voor verhuisd & nieuwe baan voor genomen (breken met verleden en kleine kringetje). Dat heeft me een enorme hoop nieuwe kennissen opgeleverd. Nu dus nog via via die leuke meid tegenkomen. Heb gewoon pech wat dat betreft. Of ze vindt mij niets, of ik vind haar niets of we vinden elkaar wel wat maar ze is getrouwd.
Qua uiterlijk val ik reuzemee (foto van mijn kop varieert tussen 9,5 en 10 op Paiq, wat in ieder geval betekent dat je niet kansloos bent qua uiterlijk). Anyway, inmiddels is de wanhoop na de verhuizing weer een beetje weg. Zoveel nieuwe mensen om dingen mee te doen. Wat een verschil! Dus lekker relativeren en als het komt, dan komt het
Soms, maar te weinig voor het happy single zijn (lees:paar keer). Relatie is in mijn ogen wat anderen van een relatie vinden. Je gaat al weken met elkaar, klit aan elkaar etcquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:50 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
[..]
Hmm ok je zegt dat je vrijgezel bent sinds je 25e, dus al 11 jaar.
Maar houdt dat dan ook in dat je geen scharrels ofwel sex meer hebt gehad sinds toen?
en wat maakt iets volgens jou dan een "relatie" als ik vragen mag?
Een keer of 3 per jaar. Soms 3x voordat we besluiten dat het toch niets is. Wel altijd gezellig. Met sommigen ga ik nog wel eens stappen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vaak heb je leuke dates op datingsites? En waarom komt er geen 2e of 3e keer?
Happy single is een term die ik doorgaans alleen hoor van vrouwen van een jaar of 30 die alleen zijn en de wereld iets te graag willen doen geloven dat ze dat helemaal niet erg vinden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Soms, maar te weinig voor het happy single zijn (lees:paar keer). Relatie is in mijn ogen wat anderen van een relatie vinden. Je gaat al weken met elkaar, klit aan elkaar etc
Weekendrelaties lijken me helemaal niets.
Ah ok.....quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:54 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Soms, maar te weinig voor het happy single zijn (lees:paar keer). Relatie is in mijn ogen wat anderen van een relatie vinden. Je gaat al weken met elkaar, klit aan elkaar etc
Te verlegen. Lul makkelijk tijdens de date, maar ben een stuntel als het komt op vrouwen tot een leuke nacht te verleidenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Maar een paar keer in 11 jaar? Wat doe je verkeerd man?
Voldoende mensen lijkt me die doordeweeks 'vol' zitten met werk, sport, vrienden, familie etc en juist in het weekend graag een relatie willen om uit te gaan, uit te gaan eten of leuke dingen te doenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:54 schreef Knipoogje het volgende:
En hoe vaak heb je een date?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:54 schreef Knipoogje het volgende:
Een keer of 3 per jaar. Soms 3x voordat we besluiten dat het toch niets is. Wel altijd gezellig. Met sommigen ga ik nog wel eens stappen.
Je bent natuurlijk juf. En het kan je natuurlijk geen zak schelen wat jouw leerlingen hebben aan kwaaltjes. Als zij zich maar gedragen in jouw klas. En daarbuiten. Ik denk dat het daaruit voortkomt dat je dat zegt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:11 schreef mspoez het volgende:
Schenkstroop, ik ben juf van pubers met allerlei soorten afwijkingen, zichtbare en niet zichtbare. Mijn mantra is ; het kan me niet schelen wat je voor afwijking (stoornis/probleem/diagnose) je hebt, het is jouw gedrag dat bepaalt wie je bent en hoe mensen je zien. Voor jou geldt dat ook.
Wauw er zit een boel woede bij jou zo te merken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk juf. En het kan je natuurlijk geen zak schelen wat jouw leerlingen hebben aan kwaaltjes. Als zij zich maar gedragen in jouw klas. En daarbuiten. Ik dnek dat het daaruit voortkomt dat je dat zegt.
Maar naar mijn ervaring telt het uiterlijk van een persoon ook sterk mee. Het bepaalt voor een groot deel hoe mensen je zien, hoe lief ze voor je zijn en hoeveel ze voor je over zullen hebben.
Jij hebt daar zelf ws geen kaas van gegeten als je makkelijk verschillende bedpartners kan regelen. Beetje raar om dan over een ander te oordelen of niet?
Zelf zul je je ws. door de knappe gladde foute aal laten neuken (ja 'het is je gedrag hoe mensen jou zien"), Maar een onknappe aardige man blijft ws. niet meer dan dat voor jou. Aardig en meer niet. Daar durf ik op te wedden. Anders moet je maar effe het tegendeel bewijzen.
Gast. Lul niet zo dom. Ik heb in het onderwijs gewerkt. Heb jij enig idee hoe zo'n band docenten met leerlingen hebben? Die willen ook dat hun leerlingen lol hebben, bij die mensen gaat het er helemaal niet alleen om of iemand zich gedraagt in de klas.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk juf. En het kan je natuurlijk geen zak schelen wat jouw leerlingen hebben aan kwaaltjes. Als zij zich maar gedragen in jouw klas. En daarbuiten. Ik dnek dat het daaruit voortkomt dat je dat zegt.
.
Geeft hij cursussen dom lullen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:33 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
[..]
Wauw er zit een boel woede bij jou zo te merken.![]()
Ok ik ga je nog één hopelijk inspirerend voorbeeld geven, verder moet je het zelf allemaal weten
Goeie vriend van mij, heeft in de afgelopen paar maanden meer chicks geneukt dan ik..... veel meer.
Hoe ziet hij er uit? Nou... hij is best wel lelijk
Ik bedoel, ik ben zo hetero als het maar kan, maar ik kan heus wel inschatten en zien of een gozer good-looking is... en geloof me hij is dat niet.
Z'n tanden staan schots en scheef en zijn knalgeel omdat hij rookt als een ketter.
Verder is hij kaal aan het worden en heeft hij een flinke bierbuik.
Maarrrrrr hij is ontzettend zelfverzekerd en heeft een goeie babbel. Hij stapt zonder problemen op een meisje af en straalt gewoon een enorme "I don't care" houding uit. Hij is gewoon losjes en dat is hoe hij gewoon meisjes in zijn bed krijgt... ik sta er ook soms van te kijken, maar het lukt 'm gewoon.
Dus je uiterlijk hoeft echt geen blokkade te zijn, laat dat gewoon los en ga werken aan je attitude... dan gebeuren de dingen vanzelf
haha nee, maar echt... ik ben er inmiddels van overtuigd dat uiterlijk geen beslissende factor hoeft te zijn in het scoren van een meisje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geeft hij cursussen dom lullen?Ik kan nog wel een lesje gebruiken.
Laat haar antwoorden. Ik ben niet zo geinteresseerd in jouw mening eigenlijk. Heel soms zeg je dingen waar ik me wat bij kan voorstellen, dat ik begrijp. Dan heb je het raak. Dingen waar ik wel dgeelijk aan kan werken, zie boven bijv. Maar heel vaak probeer je te feministisch overtekomen, een douchebag morele do-gooder. je bent geen vrouw. En je kan politiek correct lullen wat je wilt. het levert geen sex of meer populariteit op. mee eens?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gast. Lul niet zo dom. Ik heb in het onderwijs gewerkt. Heb jij enig idee hoe zo'n band docenten met leerlingen hebben? Die willen ook dat hun leerlingen lol hebben, bij die mensen gaat het er helemaal niet alleen om of iemand zich gedraagt in de klas.
Dat bedoel ik. Hoe wil jij met zo'n egoistische instelling nou mensen om je heen krijgen?
heb jeen hyves van hem met foto. Ik wil het toch zelf zien natuurlijk. ik wil je wel geloven, maar fokkers overdrijven wel vaker om een mening te bekrachtigen. bv. "ja mijn opa is ook gestorven aan kanker en daarvoor liep ie op 1 been en had schurft van topt tot teen en mistte wel 7 vingers toch kon hij chickies regelen en een vrouw met kinderen bla bla bla en was hij autocoureur en chirurg dus jij kan het ook!!!"quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:33 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
[..]
Wauw er zit een boel woede bij jou zo te merken.![]()
Ok ik ga je nog één hopelijk inspirerend voorbeeld geven, verder moet je het zelf allemaal weten
Goeie vriend van mij, heeft in de afgelopen paar maanden meer chicks geneukt dan ik..... veel meer.
Hoe ziet hij er uit? Nou... hij is best wel lelijk
Ik bedoel, ik ben zo hetero als het maar kan, maar ik kan heus wel inschatten en zien of een gozer good-looking is... en geloof me hij is dat niet.
Z'n tanden staan schots en scheef en zijn knalgeel omdat hij rookt als een ketter.
Verder is hij kaal aan het worden en heeft hij een flinke bierbuik.
Maarrrrrr hij is ontzettend zelfverzekerd en heeft een goeie babbel. Hij stapt zonder problemen op een meisje af en straalt gewoon een enorme "I don't care" houding uit. Hij is gewoon losjes en dat is hoe hij gewoon meisjes in zijn bed krijgt... ik sta er ook soms van te kijken, maar het lukt 'm gewoon.
Dus je uiterlijk hoeft echt geen blokkade te zijn, laat dat gewoon los en ga werken aan je attitude... dan gebeuren de dingen vanzelf
Nee, en niemand op FOK is geinteresseerd in jouw eeuwige jankverhaal maar daar gaan we ook gewoon op in.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Laat haar antwoorden. Ik ben niet zo geinteresseerd in jouw mening eigenlijk. Heel soms zeg je dingen waar ik me wat bij kan voorstellen, dat ik begrijp. Dan heb je het raak. Dingen waar ik wel dgeelijk aan kan werken, zie boven bijv. Maar heel vaak probeer je te feministisch overtekomen, een douchebag morele do-gooder. je bent geen vrouw. En je kan politiek correct lullen wat je wilt. het levert geen sex of meer populariteit op. mee eens?
Ja heb ik wel, maar is beetje lullig als ik dat hier ga posten vind ik.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
heb jeen hyves van hem met foto. Ik wil het toch zelf zien natuurlijk. ik wil je wel geloven, maar fokkers overdrijven wel vaker om een mening te bekrachtigen. bv. "ja mijn opa is ook gestorven aan kanker en daarvoor liep ie op 1 been en had schurft van topt tot teen en mistte wel 7 vingers toch kon hij chickies regelen en een vrouw met kinderen bla bla bla en was hij autocoureur en chirurg dus jij kan het ook!!!"
Ja, want hoe erg het verhaal ook is, dat van jou is natuurlijk net even erger.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
heb jeen hyves van hem met foto. Ik wil het toch zelf zien natuurlijk. ik wil je wel geloven, maar fokkers overdrijven wel vaker om een mening te bekrachtigen. bv. "ja mijn opa is ook gestorven aan kanker en daarvoor liep ie op 1 been en had schurft van topt tot teen en mistte wel 7 vingers toch kon hij chickies regelen en een vrouw met kinderen bla bla bla en was hij autocoureur en chirurg dus jij kan het ook!!!"
Jij bent gewoon een zeikwijf!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
@ Dipkip, ik weet niet waar je de kennis vandaan haalt te denken dat lijnen (eigenlijk jo-jo'en), een dermatoloog, en psycholoog mij kunnen helpen. En ja ik heb de laatste twee al vanaf mijn 9e al geprobeerd. Diëten doe ik al vanaf mijn 15e. Die mensen zijn gewoon bagger. Dat zij er hun salaris mee verdienen dat moet verboden worden. Ze kunnen geen flikker voor je doen. Tenij je brandwonden heb > plastische chirurgie of een yeast infection > ontsmettingszalfje. Maar eczeem? Daar kan een dermatoloog niks aan doen. Gewoon flink insmeren met vet en dan sturen ze je weer naar huis. En dan moet ik volgens jou terveden zijn want ik ben geholpen en mag ik niet meer klagen? Waarom zeg je niet gewoon dat je niet tegen zeurende mensen kan als vrouw zijnde. Das wat anders dan beweren dat men ten alle tijden wat aan zijn/haar problemn kan doen (trut)
Je moet ook niet tijdelijk dieeten, je moet je levensstijl aanpassen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vind jij het makkelijk om van dieet te veranderen?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een zeikwijf!!!
Mijn neef (35 jaar) is eergisteren overleden aan kanker (beenmerg, long, bloed, zijn lijf zat vol met kanker), Hij is jaren lang ziek geweest, heeft pijn gehad die jij je niet kan voorstellen, zijn boten gingen bij de minste beweging kapot.
Hij was enorm dik geworden door de pijnbestrijding,hij was kaal en hadhuiduitslag die verschrikkelijk pijn deed en ook jeukte door de vele chemo's en bestralingen en weet je wat het mooie is?
Hij bleef vechten, tot het einde aan toe heeft hij geknokt en is altijd positief geweest, hij bleef lachen en grapjes maken, hij trooste de mensen om hem heen inplaats van dat mensen hem gingen troosten.
Drie jaar geleden gaven ze hem nog een half jaartje te leven, hij heeft het twee jaar langer volgehouden.
Ondanks dat hij zijn vader een jaar terug heeft verloren.
Ondanks alles hoorde je hem nooit klagen en jij? jij zeikt en zanikt als een klein verwend kind.
Om misselijk van te worden.
Hou maar op, hij leest toch alleen wat hij wil lezen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:08 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je moet ook niet tijdelijk dieeten, je moet je levensstijl aanpassen.
Standaard gezond eten en standaard bewegen, en daar niet mee stoppen als je eenmaal op gewicht bent.
Tjah in die context is alles zeiken natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ondanks alles hoorde je hem nooit klagen en jij? jij zeikt en zanikt als een klein verwend kind.
Om misselijk van te worden.
Tuurlijk zeikt iedereen wel eens, maar Schekstroop heeft er zijn hobby van gemaakt en bovendien denkt hij dat hij de enige is in de wereld die iets heeft.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Tjah in die context is alles zeiken natuurlijk.
Maar zeiken is op zich geen slecht iets hoor; negatieve feedback is een goede manier om ervoor te zorgen dat diensten/producten verbeteren.
Gecondoleerd, heel veel sterkte de komende dagen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn neef (35 jaar) is eergisteren overleden
Jij snapt het. Ik ben juf geworden in het cluster 4 (dat is onderwijs aan kinderen met gedrags- , persoonlijkheids-, of ontwikkelingsstoornissen) omdat ik alleen mijn lessen wil afdraaien en zo weinig mogelijk last wil hebben van de leerlingen die mijn informatie op moeten nemen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk juf. En het kan je natuurlijk geen zak schelen wat jouw leerlingen hebben aan kwaaltjes. Als zij zich maar gedragen in jouw klas. En daarbuiten. Ik denk dat het daaruit voortkomt dat je dat zegt.
Het uiterlijk van een kind maakt absoluut uit voor de eerste benadering, ik zou liegen als ik zei dat het niet zo was. Maar na de eerste indruk komt het persoon van een kind naar voren en ga je je daarop richten. Een kind met een wipneus en grote blauwe ogen kan een draak zijn, een kind met een dikke moedervlek met haren, een ontzettende zweetlucht om hem heen en een motoriek die je de stofzuiger nog niet toewenst kan een fantastisch persoontje zijn.quote:Maar naar mijn ervaring telt het uiterlijk van een persoon ook sterk mee. Het bepaalt voor een groot deel hoe mensen je zien, hoe lief ze voor je zijn en hoeveel ze voor je over zullen hebben.
Heb je het hier over mij? Ik laat me niet neuken door mijn leerlingen, hoor.quote:Jij hebt daar zelf ws geen kaas van gegeten als je makkelijk verschillende bedpartners kan regelen. Beetje raar om dan over een ander te oordelen of niet?
Zelf zul je je ws. door de knappe gladde foute aal laten neuken (ja 'het is je gedrag hoe mensen jou zien"), Maar een onknappe aardige man blijft ws. niet meer dan dat voor jou. Aardig en meer niet. Daar durf ik op te wedden. Anders moet je maar effe het tegendeel bewijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |