Rot eens op met die Ecudoriaanse schandknapen pics.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:02 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat zijn er drie in totaalquote:Op woensdag 5 mei 2010 02:06 schreef Ezio het volgende:
Tijd voor mudkips.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat heb jij heel goed gezien.quote:
OMG I LIK LUV MUDKIPS! SHOW ME PR0N OF MUDKIPS!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:06 schreef Ezio het volgende:
Tijd voor mudkips.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:08 schreef boekenplank het volgende:
[..]
OMG I LIK LUV MUDKIPS! SHOW ME PR0N OF MUDKIPS!!!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:08 schreef boekenplank het volgende:
[..]
OMG I LIK LUV MUDKIPS! SHOW ME PR0N OF MUDKIPS!!!
Fappen op al je huilreacties die ik dagelijks uitprintquote:Op woensdag 5 mei 2010 02:23 schreef boekenplank het volgende:
Leuk he penisbraad al die bijval. Succes wanker ik hoop je ooit nog eens tegen te komen in een serieuze discussie. Maar dat gaat niet lukken he? KLB op fok is Benispaards leven. Wat ga je doen als dit hele klotegebeuren wegvalt?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:23 schreef boekenplank het volgende:
Leuk he penisbraad al die bijval. Succes wanker ik hoop je ooit nog eens tegen te komen in een serieuze discussie. Maar dat gaat niet lukken he? KLB op fok is Benispaards leven. Wat ga je doen als dit hele klotegebeuren wegvalt?
Hou je een dagboek van mij bij? Fijn voor je dat Drinky 1 van je volgers is hoogstaande post altijd. Tevens genomineerd voor lelijkste avatar of UIquote:Op woensdag 5 mei 2010 02:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Fappen op al je huilreacties die ik dagelijks uitprint
Volgens mij bedoel je 'degraderen' in plaats van 'devalueren'. Ken je taal, bitch.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:00 schreef boekenplank het volgende:
Klacht: Het niveau daalt als ik niet ergens reageer.
Fok is niet meer wat het ooit voor ogen had en is gedevalueerd tot...tja tot wat.
Tot Penisbaarden en aanverwante nobody's zelfs een mod genaamd control kan niks zinnigs meer uitbrengen.
Mijn posts daarentegen zijn van een hoog niveau en door niemand te pareren.
Dit dus en nog veel meer.
mvg
Nee hoor, Drinky is het knapste meisje van gans de Foksquote:Op woensdag 5 mei 2010 02:34 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Hou je een dagboek van mij bij? Fijn voor je dat Drinky 1 van je volgers is hoogstaande post altijd. Tevens genomineerd voor lelijkste avatar of UI
Tevens verdenk ik drinky ervan dat ze een heel lelijke transseksueel is.
Devalueren oftewel afwaarderen. Degraderen is heel iets anders. Mafkees.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je 'degraderen' in plaats van 'devalueren'. Ken je taal, bitch..
Je hebt het hier over een forum, en niet over valuta, toch? Dan is devalueren niet op zijn plaats.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:42 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Devalueren oftewel afwaarderen. Degraderen is heel iets anders. Mafkees.
beter "1" avater dan geenquote:Op woensdag 5 mei 2010 02:34 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Hou je een dagboek van mij bij? Fijn voor je dat Drinky 1 van je volgers is hoogstaande post altijd. Tevens genomineerd voor lelijkste avatar of UI
Tevens verdenk ik drinky ervan dat ze een heel lelijke transseksueel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Weet je wat? Lik lekker mijn buik.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt het hier over een forum, en niet over valuta, toch? Dan is devalueren niet op zijn plaats.
Als je eerst wat Schultenbrau in je navel giet, ben ik daartoe bereid.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:45 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Weet je wat? Lik lekker mijn buik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |