Terechte kl8quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:56 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik ben knap, vrij gespierd en heb een vrij coole job, maar ook voor mij is het leven niet altijd makkelijk. Zo kreeg ik eergister ketchup ipv curry op mijn broodje hamburger bij de lokale snackbar. Ik kwam er pas achter toen ik thuis was.
Cool story bro.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:56 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik ben knap, vrij gespierd en heb een vrij coole job en veel vrienden, maar ook voor mij is het leven niet altijd makkelijk. Zo kreeg ik eergister ketchup ipv curry op mijn broodje hamburger bij de lokale snackbar. Ik kwam er pas achter toen ik thuis was.
De Mexicano was wel uitstekend en de satésaus viel niet tegen.quote:
Heet jouw kat zo ja?quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik word elke dag naast Tjoe-Tjoe wakker dus mijn leven is nog lang zo slecht niet
Tjoe-Tjoe rules, doe het de groeten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik word elke dag naast Tjoe-Tjoe wakker dus mijn leven is nog lang zo slecht niet
Groetjes terug!quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:02 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Tjoe-Tjoe rules, doe het de groeten.
Aah, op zo'n beeldje heb ik laatst nog geslagen met een klauwhamertje.quote:
Je had hem toch gekocht ::!)!::!)11einezquote:Op woensdag 5 mei 2010 02:10 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Aah, op zo'n beeldje heb ik laatst nog geslagen met een klauwhamertje.
Nee, gejat bij de buurvrouw.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je had hem toch gekocht ::!)!::!)11einez
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |