Niet om ontmaagd te worden, maar om te ontmaagden he. Schenkstroop is sowieso nog niet in zijn poepertje genomenquote:
Ja, je krijgt natuurlijk ook een zakje snoep mee.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:30 schreef Lundegaard het volgende:
Ik wil wel komen maar wordt je thuisgebracht na afloop?
halo je quote werkt niuetquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, je krijgt natuurlijk ook een zakje snoep mee.
quote:
Dit komt in mijn Fobo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:25 schreef Penisbaard het volgende:
Wij hebben geen vagina's nodig, we hebben elkaar.
maar jij hebt helemaal geen fobo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dit komt in mijn Fobo. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dit komt in mijn Fobo. [ afbeelding ]
Alleen de prijs van je zoete, warme mannenpap.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:36 schreef Beach het volgende:
Kost het geld eigenlijk?
Dat heb ik er wel voor overquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, het kost je waarschijnlijk wel je gezondheid.
zo kleinquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, om wat mannenbilletjes uit te wonen natuurlijk met mijn 32cm.
Ik wist het, knappe meiden op Fok zijn in het echt mannen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Strap-on.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent van harte welkomquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Ik weet alleen van Schenkstroop zeker dat hij komt, het heeft geen zin om de OP steeds bij te werken met die honderden mensen die zullen komen.quote:
Nouja, dan kom ik wel zodra ik mijn shirt met 3 huilende wolven gevonden heb tussen de andere bandshirts.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet alleen van Schenkstroop zeker dat hij komt, het heeft geen zin om de OP steeds bij te werken met die honderden mensen die zullen komen.
Niet haten op Schenkstroopquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou, dit kuttopic mag ook wel dicht. Schenkstroop faalt toch al in het leven. [ afbeelding ]
Yukquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:25 schreef Penisbaard het volgende:
Stel je eens honderden en honderden en honderden mollige levenloze wolvenshirtsdragers in een grote berg zweet, mannenhaar, mannenpap en misschien wat bloed voor.
Ik erken jouw vagina in al haar glorie. Klinkt jou dat niet als muziek in de oren?quote:Op woensdag 5 mei 2010 04:20 schreef Chowi het volgende:
Ik zet graag alle zeilen bij en help waar ik kan als het gaat om FOK!, maar sorry PB, dit gaat me toch echt een brug te ver. Sowieso dat je het bestaan van mijn vagina ontkent vind ik laag bij de grond.
Liefs, Chowi.
Ik ontken het bestaan van je vagina niet, ik erken alleen dat vagina's niet nodig zijn. Ik bedoel, waarom hebben mannen anders een anus gekregen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 04:20 schreef Chowi het volgende:
Ik zet graag alle zeilen bij en help waar ik kan als het gaat om FOK!, maar sorry PB, dit gaat me toch echt een brug te ver. Sowieso dat je het bestaan van mijn vagina ontkent vind ik laag bij de grond.
Liefs, Chowi.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:25 schreef Biefstuk het volgende:
Ik neem mijn gezelschapsdier mee als jullie het goed vinden
[ afbeelding ]
of een slotjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:24 schreef superdrufus het volgende:
the horror, the horror
btw, geef ze liever een cursus meiden oppicken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |