quote:Ze wilde wel doorgaan om te benadrukken dat een burka niet hoefde te betekenen dat je wordt onderdrukt maar ze mocht niet meer van haar man.
quote:
Het is laat..quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:46 schreef OldJeller het volgende:
Ze wilde wel gaan, maar ze struikelde over haar boerka op de weg er naar toe.
Door die burka kon ze niet zien waar ze liep...in het donker ook nogquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:46 schreef OldJeller het volgende:
Ze wilde wel gaan, maar ze struikelde over haar boerka op de weg er naar toe.
Dit is toch de vrouw met het zieke kind die niet de spreekkamer in werd gevraagd? Ik weet niet meer waar, maar ze had op een forum best een pittig stuk geschreven over hoe ze zich behandeld voelde. Die publiciteit zocht ze zelf, dus of ze daarna alsnog mediaschuw is geworden is de vraag. Over dreigmailtjes sprak ze in dat stuk niet. Wat ook kan is dat haar familie de aandacht niet op prijs stelde.quote:Op woensdag 5 mei 2010 05:14 schreef Sjaakz het volgende:
Misschien was ze de massale landelijke aandacht gewoon een beetje zat. Kan me voorstellen dat je na de eerste tienduizend dreigmailtjes zoiets hebt van: 'mwah, laat verder maar zitten'.
Bedenk je die dreigmailtjes nu zelf? Kan dat nergens weer vindenquote:Op woensdag 5 mei 2010 05:14 schreef Sjaakz het volgende:
Misschien was ze de massale landelijke aandacht gewoon een beetje zat. Kan me voorstellen dat je na de eerste tienduizend dreigmailtjes zoiets hebt van: 'mwah, laat verder maar zitten'.
Bij wijze van spreke natuurlijk... Ze zal niet de eerste zijn die de media opzoekt om vervolgens te schrikken van de massale negatieve aandacht.quote:Op woensdag 5 mei 2010 05:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Bedenk je die dreigmailtjes nu zelf? Kan dat nergens weer vinden
Of de familie was boos en is ze slachtoffer geworden van eerwraak. Is ze och nog behandeld zoals ze wildequote:Op woensdag 5 mei 2010 05:14 schreef Sjaakz het volgende:
Wat een leuk 'grapje'.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet dat een 'zitting' veel gevolg zou hebben gehad, wat de 'uitspraak' ook geweest zou zijn.
Geen grap natuurlijk. Die commissie betekent helemaal niks. Geen wettelijke macht, geen bindende uitspraken. Ik snap niet waarom er altijd zoveel aandacht aan wordt besteed.quote:
Omdat ze een onafhankelijke objectieve 3de partij zijn met uitstraling, lijkt me echt niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geen grap natuurlijk. Die commissie betekent helemaal niks. Geen wettelijke macht, geen bindende uitspraken. Ik snap niet waarom er altijd zoveel aandacht aan wordt besteed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |