Die had een leuke foto op Facebook gepost, maar ik wil niet uit de school klappen. En nu zit ze in Cuba geloof ik. Hebben we soms een rel gemist en is Hik even Fok-moe?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:17 schreef Vogue het volgende:
Hoe is het met Hik trouwens, die heb ik al een tijdje niet voorbij zien komen.
Ach, ik zit al 3 dagen in de regen, dus ik ben wel wat gewend ondertussen. Ik ga morgen naar Bucharest en dan vrijdag richting Bulgarije. Nog even verzinnen of ik nog ergens stop voor Sofia of dat ik vanuit Sofia wat trips ga ondernemen.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef DutchTrain het volgende:
@HPKW: check voor je vertrekt naar Sofia het weerbericht.. op dit moment vriest het nog net niet 's nachts en overdag is het ook niet al te warm. Dat viel een beetje tegen na dagen van mooi en warm weer in Albanië en Macedonië.Vanuit Kosovo nog net voor de grootste aardverschuivingen de grens weten te bereiken, maar nu blijkt hier in Bulgarije een smalspoorlijn ingestort door de grote regenval.
Was een beetje jammer dat het Balkan Music Festival (een songfestival met alle Balkan landen live op een groot plein in Sofia) ook in regen eindigde.
Vanaf morgen zou het weer beter moeten worden.
Ben je er morgen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:12 schreef Fogel het volgende:
Zo, eindelijk niet meer "naakt" zonder ticket... net een retour naar Londen geboekt (om vanaf daar naar Cambridge te reizen).
Eigenlijk moet ik volgende week ook weer naar Brussel, maar ik sla maar eens een keer over.
sofia kun je je wel een dag vermaken, maar niet veel langer. Loop zeker even langs het universiteitswijkje; kun je goed eten voor weinig tussen de studenten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ach, ik zit al 3 dagen in de regen, dus ik ben wel wat gewend ondertussen. Ik ga morgen naar Bucharest en dan vrijdag richting Bulgarije. Nog even verzinnen of ik nog ergens stop voor Sofia of dat ik vanuit Sofia wat trips ga ondernemen.
Wel ontzettend leuk hier trouwens. Heel veel leuke mensen...
De bende is weer redelijk opgeruimd, afgezien van alles dat is afgebrand, en een erg pijnlijke verdeeldheid in het land. Gisteren zijn duizenden mensen de straat op gegaan om schoon te maken, en vandaag zijn de meeste scholen open gegaan (het Thais academisch jaar begint net). Het opruimen gisteren was wel een toffe aktie: veel bedrijven boden eten en drinken aan, en mensen gingen gewoon aan de slag met schoppen, bezems, en zelf tandenborstels (die volgens een vriendin inderdaad erg goed te pas kwamen bij het afschrobben van leuzen van muren). Erg 'healing', denk ik. Ik was ook graag gegaan, maar vond de kinderen er echt te jong voor.quote:Op maandag 24 mei 2010 07:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hoe is het ondertussen in Bangkok? Ik ben bang dat ik het nieuws niet zo goed heb gevolgd de afgelopen dagen en dat ik niet verder ben gekomen dan dat het er een bende is op dit moment.
Hoeveel deuken heeft je auto inmiddels?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:37 schreef Blik het volgende:
Gisteren door Parijs gereden, wat een rijstijl hebben die Parijzenaars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |