Ben je met de Fyra geweest? En moet je dat vooruit boeken? Denk dat ik woensdag ook met de Fyra naar Schiphol ga. Gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:26 schreef DutchTrain het volgende:
In het kader van live fast, ben ik vandaag met via de hogesnelheidslijn naar de hoofdstad geweest om daar naar een paar optredens van diverse bands te gaan kijken.
En nu zit ik op mijn bank.
Wat was de TT ookalweer?quote:Robberies are common in and around bus terminals, both for local and international routes. Many criminals have weapons, and most injuries and deaths have resulted when victims have resisted. If you are robbed, you should inform the local police and obtain a signed and sealed copy of their report.
Taxi muggings, particularly against foreigners, are a relatively new and worrying trend. You should also be aware that there have been reports of "express kidnappings" occurring in Nicaragua involving passengers using unauthorised taxis, where cash is demanded for release a short while later.
Je kan de Fyra vantevoren boeken en dan is het iets voordeliger.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ben je met de Fyra geweest? En moet je dat vooruit boeken? Denk dat ik woensdag ook met de Fyra naar Schiphol ga. Gewoon omdat het kan.
Heeft een hongerstaking zin daar? Hier zou de huidige regering/junta het toejuichen volgens mij.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:10 schreef DutchTrain het volgende:
Hier in Albanie zijn ze ook niet zo blij met hun president en is de oppositie in hongerstaking gegaan om de stemmen van de verkiezingen van vorig jaar juni nog eens te gaan hertellen...
Mijn ouders doen bijna niet andersquote:Op maandag 10 mei 2010 07:09 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n ouders gaan naar Rome. Met Kras.
* kras
Oeps, jeugdtrauma?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:40 schreef flipsen het volgende:
...(en dat valt niet mee, hen tevreden stellen).
Dit is de eerste keer dat ze op zo'n manier reizen. Heb op het intenet even gezocht naar het hotel, maar volgens mij ligt dat in de buurt van het vliegveld.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:40 schreef flipsen het volgende:
Mijn ouders doen bijna niet andersMaar goed, voor ´dat soort mensen´ is Kras een prima oplossing natuurlijk. Lekker goedkoop, alles geregeld, gezellig met soortgenoten. Mijn ouders zijn altijd wel tevreden (en dat valt niet mee, hen tevreden stellen).
De weg op en rond Schiphol kennen ze zeer goed. Dat is het probleem niet. Ze wilden gewoon eens georganiseerd gaan zodat ze niet zelf veel hoeven uit te zoeken. Ik zie ze gewoon niet plaatsnemen in een bus vol met bejaarden. En dan al helemaal niet in een bus terug naar het hotel na het avondeten. Maar goed, ik zal wel horen hoe het geweest is.quote:Op maandag 10 mei 2010 12:49 schreef Gaoxing het volgende:
Ik vind het best wel stoer, eigenlijk. Het hangt natuurlijk erg van de ouder (en diens leeftijd) af, maar voor veel mensen is bijvoorbeeld simpelweg hun weg op Schiphol vinden hartstikke eng. Ik vind het heel tof dat mensen dan voor een reis kiezen waarvan ze niet helemaal in de stress raken, maar gewoon lekker op vakantie zijn, nieuwe dingen zien...
Bourgondië?quote:Op maandag 10 mei 2010 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
heeft iemand nog ergens een tip gehad voor lekker weer in Europa tijdens hemelvaart?
Uiteraard helemaal ergens in het zuiden van europa, maar helaas zijn we door tijdsgebrek gebonden aan een maximum van 500km
UK wordt 'm overigens sowieso niet, want daar gaan we deze zomer al heen
De bus naar het hotel vertrekt vóór het avondeten. Er wordt namelijk met de hele groep samen gegeten in het hotel.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zie ze gewoon niet plaatsnemen in een bus vol met bejaarden. En dan al helemaal niet in een bus terug naar het hotel na het avondeten.
we willen er in 1 dag komen, en 500 is het maximum. Vorig jaar zijn we in 1 dag van Martigny naar huis in Nijmegen gereden, en op de motor is dat echt niet gezond/verantwoord.. 853 km was dat. Dus we houden de dagteller voortaan op 500quote:Op maandag 10 mei 2010 18:26 schreef Fogel het volgende:
500km is niet erg ver, kan je het tijdsgebrek niet compenseren door sneller te rijden?
Misschien is het rond München al warm? Ik ben er enkele jaren geleden in het voorjaar geweest en het was toen 30 graden...
Trondheim kan ik in ieder geval afraden als je warm weer wil, vandaag lag er weer een verse laag sneeuw op het gras.
Was rond 20u, dan ben ik allang naar huisquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:39 schreef Fogel het volgende:
TTG, heb je fotos?
Vliegtuig ontruimd op Schiphol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |