Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende: Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende: Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef heey123 het volgende: biograde kan je die plaatje veranderen van je profiel want elke keer als ik hem zie denk ik aan mijn overleden tante agaat
Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef heey123 het volgende: biograde kan je die plaatje veranderen van je profiel want elke keer als ik hem zie denk ik aan mijn overleden tante agaat
De eredivisie stelt natuurlijk geen zak voor, maar zo onderling zijn het leuke wedstrijdjes en er groeit nog wel eens wat succesvol door naar het buitenland .