Dat dus, ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:58 schreef Anarith het volgende:
wat ben jij een debiel.. ik heb hier gewoon geen woorden voor.
grote kans dat jij pvv gaat stemmen
Linkse mensen zijn de daders, allochtonen zijn slechts een pion ingezet door linkse extremisten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:05 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is een zielige jankende Hollander die vanaf de zijbankjes op alles en iedereen loopt te kankeren en zelf NOOIT een fout zal maken, het is immers ten alle tijde de schuld van allochtonen
Nee een beetje voor jouw vrijheid vechten en sterven. Ga jij maar lekker vechten en sterven voor mijn vrijhedenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef Anarith het volgende:
je gaat later zeker ook bij het leger rahowa?
Typisch.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:09 schreef RAH0WA het volgende:
[..]
Nee een beetje voor jouw vrijheid vechten en sterven. Ga jij maar lekker vechten en sterven voor mijn vrijheden.
En hoezo zou ik mensen aanvallen of uit de shit helpen aan de andere kant van de wereld?
Omdat je natuurlijk een aarts-egoïstische troll bent, that's whyquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:09 schreef RAH0WA het volgende:
[..]
Nee een beetje voor jouw vrijheid vechten en sterven. Ga jij maar lekker vechten en sterven voor mijn vrijheden.
En hoezo zou ik mensen aanvallen of uit de shit helpen aan de andere kant van de wereld?
Om in jouw gedachtenstramien te blijven: om te voorkomen dat ze hier heen willen komen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:09 schreef RAH0WA het volgende:
Fuck you, got mine.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:09 schreef RAH0WA het volgende:
[..]
Dit vind ik, militair geweest zijnde, een redelijk stigmatiserende opmerking richting Defensiepersoneel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef Anarith het volgende:
je gaat later zeker ook bij het leger rahowa?
Je bent vergeten dat alle auto's zullen moeten worden ingewisseld voor fietsen of paard met wagen!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:56 schreef RAH0WA het volgende:
Er zal verplicht 50% vrouwen in de top van politiek/politie/leger en bedrijfsleven komen net als 25% allochtonen in dezelfde catogorieen.
Asielzoekers, immigranten en impoirtbruidjes zullen nog massaler naar Nederland komen en ook geaccepteerd worden.
Vele criminelen/oorlogsmisdadigers en terroristen zullen van deze gelegenheid gebruik maken om Nederland te infiltreren.
Alle dader en slachtoffer informatie zal verboden worden wat betreft van huidskleur of afkomst.
Belasting zal weer omhoog gaan net als de uitkeringen en alle extra die daar bij hoort.
Het leger en politie/justitie zullen gehalveerd worden en er zullen nog meer kerken afgebroken worden onder het mom van geld gebrek.
Maar er zal weer meer subsidie naar moslim scholen en moskeen gaan, die uitgerust worden met kamera systemen, stroom hekken wachttoren en kogelvrije ramen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |