Het is patat...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb zin in frieten
failquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:49 schreef justmattie het volgende:
lapo
Ik vind alles tussen de -10 en +18 goedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:48 schreef Desunoto het volgende:
Ik hou niet van 25 graden.![]()
Te warm.
Ik wil -10.
Ik wil 35 gradenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:48 schreef Desunoto het volgende:
Ik hou niet van 25 graden.![]()
Te warm.
Ik wil -10.
Waar denk je dat die zogenaamde 'frieten' van gemaakt zijn?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in aardappelen
Doe ik.quote:
Aardappelen, maar het smaakt niet hetzelfdequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Waar denk je dat die zogenaamde 'frieten' van gemaakt zijn?
Op zich ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doe ik.
Maar even serieus, tegen kou kan je je lekker warm aankleden. En dan voelt het zoooooo goed om knus bij een vuurtje te zitten met een warme kop chocomel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ijs en sneeuw =
Warmte =
De hele dag onder de douche willen staan omdat dat de enige plek is waar het koel is.
Gaan zweten als je 1 km loopt omdat het zo tyfusheet is.
WESPEN.!
Mensen die met z'n allen willen koken op het strand omdat dat hoort, en ze niks anders willen doen.
Geef mij maar -10![]()
truequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doe ik.
Maar even serieus, tegen kou kan je je lekker warm aankleden. En dan voelt het zoooooo goed om knus bij een vuurtje te zitten met een warme kop chocomel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ijs en sneeuw =
Warmte =
De hele dag onder de douche willen staan omdat dat de enige plek is waar het koel is.
WESPEN.!
Mensen die met z'n allen willen koken op het strand omdat dat hoort, en ze niks anders willen doen.
Geef mij maar -10![]()
Kan nu ook welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:58 schreef Giertje het volgende:
ik heb echt wel weer zin in de zomer lekker tot diep in de nacht buiten zitten in je t shirt
Heerlijk koel zwembad bij warm weerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doe ik.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ijs en sneeuw =
Warmte =
WESPEN.!
Geef mij maar -10![]()
Mee eens, mij lijkt het wel interessant om in een land als zweden of zo te leven, gewoon met 10 graden al buiten lopen in je t-shirtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik woon wel liever in een koud land zoals nederland dan ergens waar het altijd warm is.
mja leuk longontstekingquote:
Je UIquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat doen lui als jij en ik zelfs in winter, niet?!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat doen lui als jij en ik zelfs in winter, niet?!
Dat is het enige positieve dat ik me ook kan bedenken eigenlijkquote:
Vergeet dat vieze plak weer nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is het enige positieve dat ik me ook kan bedenken eigenlijk![]()
Maar verder heb ik echt helemaal niets met die broeierige zon.
In de de koude landen is gewoon alles veel beter.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mee eens, mij lijkt het wel interessant om in een land als zweden of zo te leven, gewoon met 10 graden al buiten lopen in je t-shirt
heb ik al meer dan genoegquote:
geslaagd hoor!quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik moest van laforest een 'fappable' UI nemen, dus... tadaáááá...![]()
Kan er mee door jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik moest van laforest een 'fappable' UI nemen, dus... tadaáááá...![]()
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In de de koude landen is gewoon alles veel beter.
Die warme landen zijn gewoon arm en er zijn teveel slechte dingen
Hmmmquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is het enige positieve dat ik me ook kan bedenken eigenlijk![]()
Maar verder heb ik echt helemaal niets met die broeierige zon.
Klopt ja. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vergeet dat vieze plak weer nietwil het hier met een warme temperatuur lekker zijn dan moet het elke nacht regenen
hoiquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef DeLuna het volgende:
Die sneeuw was ik trouwens ook gauw zat hoor
Denk maar zo het gras lijkt altijd groener aan de overkant, en wees blij dat je in NL woont waar zeuren over het weer moetquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt ja. Verschrikkelijk.
Nederland heeft gewoon een kutklimaat.
Ik vond het wel leuk op 1 keer na dan, oh nee dat was ijzelquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef DeLuna het volgende:
Die sneeuw was geweldigquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef DeLuna het volgende:
Jij fapt toch niet?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jij fapt toch niet?!Hoe moet je dat dan noemen als meisje zijnde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Jij sopt toch?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe moet je dat dan noemen als meisje zijnde?
Ik mis de sneeuw van vroegah... in mijn jeugd viel er nog veel, ècht veel sneeuw...meters hoge sneeuwpoppen maken enzo...quote:
Je vond dit niet genoeg?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik mis de sneeuw van vroegah... in mijn jeugd viel er nog veel, ècht veel sneeuw...meters hoge sneeuwpoppen maken enzo...
Zullen we die op richten?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeer sneeuw![]()
![]()
![]()
Ik stem op de Partij van de Sneeuw bij de volgende verkiezingen.
Had je in Friesland moeten zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hier in Purmerend stelde het niet zo veel voor hoor...
Vroegah kwam je in Wieringerwerf (waar ik ben opgegroeid) nog gewoon vast te zitten met de auto door de sneeuwhopen...quote:
Ik heb in totaal 3 auto's helpen duwen hierquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Vroegah kwam je in Wieringerwerf (waar ik ben opgegroeid) nog gewoon vast te zitten met de auto door de sneeuwhopen...
Misschien wil JP wel.quote:
Rare lui zijn dat ook. Ik dacht dat 3 maal scheepsrecht was?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Misschien wil JP wel.
Na 4 kabinetten zijn er nog steeds mensen die in hem geloven
Een nieuwe patij kan goed voor hem zijn
Ja maar hij heeft nog geen 3 volle periodes gehadquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Rare lui zijn dat ook. Ik dacht dat 3 maal scheepsrecht was?
Bij JP nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Rare lui zijn dat ook. Ik dacht dat 3 maal scheepsrecht was?
Och, help.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft nog geen 3 volle periodes gehad
Ijk!quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen allemaal!Hopen dat het een beetje droog blijft vandaag, want dat maakt het bevrijdingsfestival een stuk aangenamer
In september jaquote:
Nou dan hoop ik dat het begin September is, dan kan ik ook komen.quote:
En je hoopt dat het dan lekker weer is zeker voor het uitzichtquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik dat het begin September is, dan kan ik ook komen.
Wie niet?quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je hoopt dat het dan lekker weer is zeker voor het uitzicht
quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al is het dan 40 graden. Ik doe een coltrui aanquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al is het dan 40 graden. Ik doe een coltrui aan
1 UI is genoeg
Zijn dat jou tetten in laforest UI?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 UI is genoeg
Ja ga je mee de enge dingen in?quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 UI is genoeg
Ahum. Je vergeet dat ik ook nog een bier en tieten foto van jou heb hè?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 UI is genoeg
Volgens mij heb ik die ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ahum. Je vergeet dat ik ook nog een bier en tieten foto van jou heb hè?
Die heb ik ook nog ja...quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ahum. Je vergeet dat ik ook nog een bier en tieten foto van jou heb hè?
Echt? Je was er niet eens bij!quote:
Ik moet die van Will nog krijgen. En sowieso moeten jullie wat langer wachten, m'n PC'tje ligt met z'n pootjes omhoogquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:28 schreef 8108139dpths het volgende:
hey Ez, waar blijven de foto's van de Amsterdam-meet trouwens?
Oh, dan zal het welquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ook de foto's van de emmen meet dus die andere ook
Dammquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet die van Will nog krijgen. En sowieso moeten jullie wat langer wachten, m'n PC'tje ligt met z'n pootjes omhoog
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet die van Will nog krijgen. En sowieso moeten jullie wat langer wachten, m'n PC'tje ligt met z'n pootjes omhoog
quote:
Mjah, hij start niet meer op. En ik heb zo'n LCD ding er bij die aangeeft waar het fout gaat met booten, en als ik daarop ga googelen, kan het zijn:quote:
Dat is toch een goede redenquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Mjah, hij start niet meer op. En ik heb zo'n LCD ding er bij die aangeeft waar het fout gaat met booten, en als ik daarop ga googelen, kan het zijn:
M'n moederbord
M'n geheugen
M'n processor
M'n videokaart.
Dus ja, even onderdelen regelen. Of een goede smoes hebben om over te stappen op i7
Maar vind m'n bankrekening dat ookquote:
Ik ken het, ben ik blij dat ik hier alleen een nieuwe geluidskaart wil en usb hddquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar vind m'n bankrekening dat ook
Gelijk even gekeken wat ik zou willen, ben ik weer een rug kwijt
Externe schijf? Die zijn niet zo duurquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, ben ik blij dat ik hier alleen een nieuwe geluidskaart wil en usb hdd
En geluidskaarten ook niet maar moet je wel geld hebbenquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Externe schijf? Die zijn niet zo duur
Werken zal je!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
En geluidskaarten ook niet maar moet je wel geld hebben
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:45 schreef laforest het volgende:
Ok ik zorg dat ik ze vanavond stuur
Sorry for the delay.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
jij zei goedemorgen en toen topic doodquote:
Klopt... Ze zijn nog in diepe rouw volgens mijquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij zei goedemorgen en toen topic dood
why?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt... Ze zijn nog in diepe rouw volgens mij
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt... Ze zijn nog in diepe rauw volgens mij
toevallig tvp gepost?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:37 schreef justmattie het volgende:
Ik heb hier gister gepost, maar dit topic staat ineens niet in myAT
Nee want mijn posts staan nog steeds op pagina 1quote:
Goedemorgen!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer
Goedemorgen lunaatje!
Ja maar die van mij staat er nogquote:
Echt wel. De dagcijfers neem ik niet serieus meerquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
jammer he dan sta je weer niet op een rond getal in de cijfers
ctrl inhouden en dan scrollen werkt misschienquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goedemorgen!!
De letters hier op FOK! zijn vet groot. Hoe krijg ik die nou weer kleiner
Dan is het raarquote:
hmm misschien control en dan met je muiswieltje draaienquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goedemorgen!!
De letters hier op FOK! zijn vet groot. Hoe krijg ik die nou weer kleiner
Hoe scrol je met een laptopquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ctrl inhouden en dan scrollen werkt misschien![]()
[..]
Dan is het raar
Waar kan je dagcijfers zien danquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Echt wel. De dagcijfers neem ik niet serieus meerBij Arcee kwam ik wel steeds op een rond getal uit, daarom ook mijn ronde aantal
ctrl en het - teken dan.quote:
ksst nsb'erquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:46 schreef justmattie het volgende:
Het wordt mij hier te oranje in de SC. Ik ga mn auto maar eens wassen
your welcomequote:
Ik 4e, maar er mist 1 postquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Oh ik ben 2e van gister net achter Wolvendagen
Welnee, die lijst klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel spammenDan worden er af en toe een paar verwijderd
hoezo niet?quote:
Omdat ik op ronde getallen post. 350 had er moeten staan.quote:
Bij ieder ander was ik er tegenin gegaan maar ik vertrouw jou en de lijst klopt dus gewoon nietquote:
Maar misschien kijkt GlowMouse wel naar het aantal posts dat je gemaakt hebt en kijken ze bij de dagcijfers naar het aantal posts dat is blijven staan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ik op ronde getallen post. 350 had er moeten staan.
Ik kreeg een keer een lijstje van GlowMouse, die had er toen precies 350 (zoals de bedoeling was), alleen op dat lijstje in de dagcijfers stond dat ik er 342 had
Ik ben gisteravond door mijn rug gegaan dus nu doet mijn rug auw. Traplopen is pijnlijk maar lekker zitten gaat goed. Maar ik geniet van mijn vrije dag. Net een halve big pizza naar binnen gewerkt en een paar keer een pcspel gespeeld.quote:
Ik denk ook dat dit het is hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar misschien kijkt GlowMouse wel naar het aantal posts dat je gemaakt hebt en kijken ze bij de dagcijfers naar het aantal posts dat is blijven staan.
Ja maar de posts die weggehaald zijn, gaan niet van je totale postcount af.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar misschien kijkt GlowMouse wel naar het aantal posts dat je gemaakt hebt en kijken ze bij de dagcijfers naar het aantal posts dat is blijven staan.
Moet ik je een massage geven?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond door mijn rug gegaan dus nu doet mijn rug auw. Traplopen is pijnlijk maar lekker zitten gaat goed. Maar ik geniet van mijn vrije dag. Net een halve big pizza naar binnen gewerkt en een paar keer een pcspel gespeeld.![]()
En hoe gaat het met jou?
Wat lief dank je wel.quote:
Hier wel goed, jammer dat je door je rug bent gegaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond door mijn rug gegaan dus nu doet mijn rug auw. Traplopen is pijnlijk maar lekker zitten gaat goed. Maar ik geniet van mijn vrije dag. Net een halve big pizza naar binnen gewerkt en een paar keer een pcspel gespeeld.![]()
En hoe gaat het met jou?
Klopt. Maar die posts die verwijderd zijn bestaan niet meer en worden dus ook niet gezien door de dagcijfers. De cijfers kloppen wel dus alleen jij bent het niet eens met de manier waarop de dagcijfers uitgerekend worden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar de posts die weggehaald zijn, gaan niet van je totale postcount af.
He pandaquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En hoe gaat het met jou?
Oke, dat vind ik wel een goeiequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Klopt. Maar die posts die verwijderd zijn bestaan niet meer en worden dus ook niet gezien door de dagcijfers. De cijfers kloppen wel dus alleen jij bent het niet eens met de manier waarop de dagcijfers uitgerekend worden.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier wel goed, jammer dat je door je rug bent gegaan
Pizza was ook erg lekkerquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
He panda![]()
12:00 een halve pizza?Klinkt als een goed ontbijt.
Vervelend van je rug zeg.
Heb jij ookal zo'n zwakke rug?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach er zijn ergere dingen hoor. Ik ben het al gewend dat mijn rug een zwakke plek is.
Ja jij ook? * Panda72 *geeft Maantje een knuffel*quote:
Als je gewoon een rugmassage wilt moet je dat gewoon vragen, niet zo erom heen draaien door te zeggen dat jij ook een zwakke rug hebtquote:
Ja, ik ook. Ik hoef maar te lang te staan of te zitten en ik heb er al last vanquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja jij ook? * Panda72 *geeft Maantje een knuffel*
Maar fijn is andersquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach er zijn ergere dingen hoor. Ik ben het al gewend dat mijn rug een zwakke plek is.
Is dat altijd al zo geweest dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik wou vanmiddag naar bevrijdingsfestival maar die kerel reageert niet op mijn smsjesNu moet ik andere mensen roggelen en anders blijf ik maar de hele middag bij jullie
Goedemorgen ratelslangetjequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niemand wenst mij een goedemorgen in het GMtopic, dus kom ik maar hier.Hoi allemaal
Waar wou je naar een bevrijdingsfestival gaan dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik wou vanmiddag naar bevrijdingsfestival maar die kerel reageert niet op mijn smsjesNu moet ik andere mensen roggelen en anders blijf ik maar de hele middag bij jullie
Het is al middag hoor!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niemand wenst mij een goedemorgen in het GMtopic, dus kom ik maar hier.Hoi allemaal
Oh sorry ik had je niet gezienquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Assenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waar wou je naar een bevrijdingsfestival gaan dan?
Hehe eindelijk krijg ik aandachtquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Goedemorgen ratelslangetje
EDIT: Middag dus
Iedereen verdient aandachtquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hehe eindelijk krijg ik aandachtGoedemiddag !
De laatste tijd kijk ik niet eens meer in het GM topic, dat vergeet ik gewoonquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hehe eindelijk krijg ik aandachtGoedemiddag !
Ja dat is waar hihiquote:
Ik ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De laatste tijd kijk ik niet eens meer in het GM topic, dat vergeet ik gewoon
Joh!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik werd net uitgescholden door APom dit te verwerken ga ik eventjes weg
Ik vind er ook niet zoveel meer aan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De laatste tijd kijk ik niet eens meer in het GM topic, dat vergeet ik gewoon
Wat een randdebiel zeg.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
dat wel ja. Laat hem toch.quote:
Enginequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind er ook niet zoveel meer aan.
Ratel![]()
Lekker dagje vrij?quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Verdomme, dankzij jou dacht ik, dat ik een typo had gemaakt
Je tere zieltjequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik nietquote:
Ik wil meedoenquote:
Alohaquote:
ik?quote:
Jouw UIquote:
HALLO MATTHIJS ZIE IK JE STRAKS?quote:
Ben zo weer wegquote:
Laat je haar groeien.quote:
Ik was erbij toen die foto gemaakt wordt, maar zo had ik ;m nog inet gezien. Sowieso sinds gistermiddag niet meer online geweest.quote:
Waarom nou weer dat handjequote:Op woensdag 5 mei 2010 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HALLO MATTHIJS ZIE IK JE STRAKS?
[..]
Ben zo weer weg
Lolquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik zie hem nu ook pas voor het eerstOf ik let er nu pas op omdat DW het aankaartte
Must even in het Liwwadden topic sien nouquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HALLO MATTHIJS ZIE IK JE STRAKS?
[..]
Ben zo weer weg
Omdat je neus snuiten terwijl je zit te poepenquote:
Ik hew ;t al sien, maar ik hew met vrienden awsprutse!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Must even in het Liwwadden topic sien nou
Gisteren zag ik die andere nog ?quote:
Werkt het?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat je neus snuiten terwijl je zit te poepen
Goed puntquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat je neus snuiten terwijl je zit te poepen
Roarrr.quote:
OKEquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
weet ikMaar ik zeg gewoon graag hoi
Er is gister iemand op mijn voet gaan staan en nu doen 2 tenen pijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik ben er ook weer eens
trek in mcflurry![]()
![]()
mijn rechter hand is een beetje blauwig paars?!
Hoiquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik ben er ook weer eens
trek in mcflurry![]()
![]()
Wil ik weten wat je met jouw rechter hand hebt gedaan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik ben er ook weer eens
trek in mcflurry![]()
![]()
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
zo jammerVerslaapt die kut vent zich op deze dag
Ach dan moet ik me maar verheugen op vanavond
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er is gister iemand op mijn voet gaan staan en nu doen 2 tenen pijn
Die zal het wel weer even koud gehad hebbenquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
HoiHoe krijg je dat met je hand voor elkaar?
Weet ik niet?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wil ik weten wat je met jouw rechter hand hebt gedaan?![]()
Zo ja, schroom dan niet om het in geuren en kleuren te vertellen
En alleen daarom verkleurd die?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:24 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]![]()
oke
![]()
[..]
Die zal het wel weer even koud gehad hebben![]()
[..]
Weet ik niet?Ben meer linkshandig dan rechtshandig (+voetig) denk ik
ik weet het niet wissel alles af
is geen verklaring waarom je pijn hebt aan je rechterhandquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:24 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]![]()
oke
![]()
[..]
Die zal het wel weer even koud gehad hebben![]()
[..]
Weet ik niet?Ben meer linkshandig dan rechtshandig (+voetig) denk ik
ik weet het niet wissel alles af
Nou nee, niet echtquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nog wat leuks op de planning staan vandaag?
quote:
Ik weet niet waarom hij zich verslaaptquote:
Helaas Trev.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vandaag werken, zou wel lekker betaalt worden
ja bij mij vaak wel ? Zou niet weten waarom hij anders zou verkleurenquote:
Het doet geen pijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
is geen verklaring waarom je pijn hebt aan je rechterhandWant ik maak me oprecht zorgen
En daar heb je geen oorzaak van?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:29 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ja bij mij vaak wel ? Zou niet weten waarom hij anders zou verkleuren?
[..]
Het doet geen pijnziet er alleen gek uit
is die veel waard dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We spelen de van dam tot dom editie. Ik heb de PC Hooftstraat al.
Das wel jammer, always look on the bride side of lifequote:Op woensdag 5 mei 2010 13:28 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Helaas Trev.![]()
Deze vrije dag is uit ons CAO gegooid![]()
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, we bkijven positief, totaal geen file vandaag![]()
Dat weet je wel Trev, Kuuk altijdquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das wel jammer, always look on the bride side of life
Met die smilie erbij krijg ik allemaal gekke dingen in mijn hoofdquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nee, ik heb gisteren mijn hand niet veel hoeven gebruiken
Mijn gedachte ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Met die smilie erbij krijg ik allemaal gekke dingen in mijn hoofd
Mijn moeder en mijn broertjequote:Op woensdag 5 mei 2010 13:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Netjes hoor!Pak ze!!
Tegen wie speel je eigenlijk
De ze de groetjes als je ze tegen komtquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:41 schreef Giertje het volgende:
zometeen naar zwolle inplaats van naar wageningen
waarom?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:41 schreef Giertje het volgende:
zometeen naar zwolle inplaats van naar wageningen
;pquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Met die smilie erbij krijg ik allemaal gekke dingen in mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |