Idd. Elk jaar zit ik weer te hopen dat iedereen z'n bek houdt. Dit jaar mocht dat niet baten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja was wachten tot een idioot dit zou flikken...
Nederland is aan het veranderen in een compleet achterlijk land.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
amen....
Jammer, jammer, jammer, en kut dat er weer behoorlijk wat gewonden zijn door de actie van een enkele idioot.
Maar je ziet wel dat terreur blijkbaar loont, er hoeft maar dát te gebeuren en de paniek slaat in de pan...
Altijd weer die autochtonen die onze nationale feestdagen komen verneuken... Deporteren, allemaal...quote:
Hij heeft een typisch Hebreeuwse uitstraling. Klopt dat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:39 schreef Strooper het volgende:
Asscher nu bij P&W.
Zoals ik al eerder zei, jij moet je bek houden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft een typisch Hebreeuwse uitstraling. Klopt dat?²
Je hebt gelijk, maar als ik daartussen had gestaan had ik wellicht ook wel in paniek geraakt. Als iedereen opeens begint te rennen.. angst voert de boventoon zo blijkt wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nederland is aan het veranderen in een compleet achterlijk land.
En dat heeft geen fuck te maken met buitenlanders, of Wilders of wat voor debiel dan ook, het is een duidelijke neerwaartse tendens, die, als iedereen ook maar een beetje objectief zou kunnen kijken, tastbaar aanwezig is.
Op sommige momenten kun je even beter je bek houden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft een typisch Hebreeuwse uitstraling. Klopt dat?²
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:44 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
LIVESTREAM:
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
Ik zit nu naar P&W te kijken, die Asscher maakt een goede indruk op mij. Hij is wel wat simpel, maar zijn rustige benadering kweekt aardig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, jij moet je bek houden.
Stel je niet zo aan zeg... Massaysterie is echt niks nieuws hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En dat heeft geen fuck te maken met buitenlanders, of Wilders of wat voor debiel dan ook, het is een duidelijke neerwaartse tendens, die, als iedereen ook maar een beetje objectief zou kunnen kijken, tastbaar aanwezig is.
eenschquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef waht het volgende:
[..]
Idd. Elk jaar zit ik weer te hopen dat iedereen z'n bek houdt. Dit jaar mocht dat niet baten.
Erg jammer. Maar goed, hoe minder aandacht de massa aan dergelijke idioten besteedt, hoe minder ze geneigd zijn dit weer te doen.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoals ik al eerder zei, jij moet je bek houden.
Je kunt simpelweg niet anders dan meerennen in zo'n situatie. Als je omver gelopen wordt, trapt de rest zo over je heen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar als ik daartussen had gestaan had ik wellicht ook wel in paniek geraakt. Als iedereen opeens begint te rennen.. angst voert de boventoon zo blijkt wel.
Ik vind dat media hier een redelijke bijdrage in hebben en zich wat verantwoordelijker mogen opstellen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En toch was ook de rust vrij snel weer terug. Het was maar even (logische) paniek, en met zo'n grote massa zorgt dat voor een sneeuwbaleffect en grote gevolgen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar als ik daartussen had gestaan had ik wellicht ook wel in paniek geraakt. Als iedereen opeens begint te rennen.. angst voert de boventoon zo blijkt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |