TNT werk niet morgen.... dus ja die worden niet opgehaaldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef TNA het volgende:
Weet je zeker dat pakketten/brieven donderdag pas worden opgehaald?
ja, ga daar maar voor het gemak maar vanuitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef TNA het volgende:
Weet je zeker dat pakketten/brieven donderdag pas worden opgehaald?
ZO ver was ik al welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef Klonk het volgende:
De site van DHL http://www.dhl.nl geeft daar weinig duidelijkheid over (snel even gezocht voor je)
serieus?? godskolere zeg....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:25 schreef Rekkie het volgende:
UPS kan in ieder geval niet meer leveren op 6 mei omdat ze 5 mei niet afhandelen.
Kut scoor ik weer boven gemiddeld.....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:37 schreef Socios het volgende:
Snap al die vragen ook nooit. Alsof FOK!kers ooit buiten komen. Misschien 1 keer in de week gemiddeld. Merken we niets van als een dagje iets niet open is.
In 'principe' wel, al is dat nog geen garantie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:01 schreef BramPowert het volgende:
Dus als ik gisteren (voor 5 uur) een brief heb gestuurd, is die vandaag gewoon aangekomen?
Oke, thanks!quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In 'principe' wel, al is dat nog geen garantie.
Tja.. sommige mensen werken (zelfs op 5 mei), maar goed zoek het wel uit morgen... de auto pakken... in de file staan waarschijnlijk bij alle festival gangers...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:37 schreef Socios het volgende:
Snap al die vragen ook nooit. Alsof FOK!kers ooit buiten komen. Misschien 1 keer in de week gemiddeld. Merken we niets van als een dagje iets niet open is.
of niet, is geen pijl op te trekken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:49 schreef cptmarco het volgende:
ik zit mij net te bedenken dat de supermarkt al wel eens dicht zou kunnen zijn als ik uit het werk kom vanmiddag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |