1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | \item \begin{itemize} \item \begin{description} \item[abc] \begin{itemize} \item HIER DUS * ALS OPSOMMING \item HIER DUS * ALS OPSOMMING \end{itemize} \item[def] \begin{itemize} \item HIER DUS * ALS OPSOMMING \item HIER DUS * ALS OPSOMMING \end{itemize} \end{description} \item \begin{itemize} \item \begin{description} \item[abc] \begin{itemize} \item HIER DUS . ALS OPSOMMING \item HIER DUS . ALS OPSOMMING \end{itemize} \item[def] \begin{itemize} \item HIER DUS . ALS OPSOMMING \item HIER DUS . ALS OPSOMMING \end{itemize} \end{description} |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | \begin{document} \begin{itemize} \item BLABLABLA ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ \item BLABLA ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ \item BLA ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ \end{itemize} \begin{itemize} \item[BLABLABLA] ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ \item[BLABLA] ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ \item[BLA] ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ \end{itemize} \end{document} |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | \centering \begin{tabular}{ll} BLABLABLA & ZZZZZZZZZZZZZZ \\ BLABLA & ZZZZZZZZZZZZZZ \\ BLA & ZZZZZZZZZZZZZZ \end{tabular} \label{tab:} \end{table} |
1 2 3 4 5 6 7 | \begin{document} \^{z} is wel ok, maar het volgende niet \[a+b=\^{z}\] \end{document} |
Na gaat niet had geprobeerdquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:55 schreef Toryu het volgende:
@ReWout:
Misschien met \vspace* met een negatieve waarde?
Zie ook:
http://en.wikibooks.org/w(...)LaTeX#Vertical_Space
Welk formaat is het? Gewoon met \includegraphics?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:18 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Algemeen vraagje, hoe pakken jullie het aan om figuren en grafieken uit Excel te gebruiken in een Maple document? Jullie zijn waarschijnlijk al zo ver gevorderd om alles in Tex te doen, maar dat is in mijn situatie helaas niet mogelijk. Leesvoer is ook welkom.
Met bitmapformaten is omzetten altijd makkelijk, maar EPS is moeilijker, omdat het een vector-formaat is. Natuurlijk is het mogelijk om je Visio-diagram te rasteren naar een bitmap, en daar een EPS van te maken, maar eigenlijk wil je dat niet ivm kwaliteitsverlies. Kan je er geen PDF van maken, en dat met een goede vectoreditor omzetten naar EPS? Bijvoorbeeld inkscape moet dat wel kunnen volgens mij. Let wel even op dat je de paginamaat aanpast, zo'n PDF zal paginavullend zijn, bij een EPS wil je dat niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:43 schreef Toryu het volgende:
Weet iemand een handig programma om plaatjes naar eps te zetten? Het is met name voor plaatjes die uit visio, paint of van het internet komen, ik zoek dus een simpel en liefst gratis programma. Die online image converter die ik hierboven noemde geeft nu toch wat problemen (een crashende dvi-viewer).
1 2 3 | They are always isomorphic. \end{theorem} |
iemand?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:36 schreef GlowMouse het volgende:
Een \part{hoi} wordt in de toc een 'I hoi'. Ik zou hiervoor 'Part I hoi' willen hebben, met een horizontale streep eronder.
Ergens vond ik dit stukje om onder en boven \part te plaatsen, maar dan staat er nog geen 'Part ' voor. Hoe krijg ik dit er in hetzelfde font bij, of zijn er misschien mooiere oplossingen?
\addtocontents{toc}{\protect\mbox{}\protect\hrulefill\par}
\begin{theorem}[{\cite[Theorem~2.5]{artikel}}]quote:Op woensdag 1 september 2010 23:09 schreef zuiderbuur het volgende:
Hallo
ik probeer op een nette manier te verwijzen naar stellingen uit een "bekend werk".
Dit is wat ik geprobeerd heb :
[ code verwijderd ]
Dus mijn theorem is reeds bekend als Theorem 2.5 in dat boek.
Als ik dat compileer krijg ik bijna precies wat ik wil... maar die Theorem 2.5 staat cursief... dat wil ik eigenlijk niet... kan dit eenvoudig verholpen worden?![]()
Met dank,
Groeten
Bedankt, maar nu krijg ikquote:Op woensdag 1 september 2010 23:26 schreef thabit het volgende:
[..]
\begin{theorem}[{\cite[Theorem~2.5]{artikel}}]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |