Ik heb eerder al aangegeven dit reeds eerder te hebben meegemaakt. Ik bleef toen rustig aan mijn verse muntthee zitten, de rest, vrouwlief inclusief was hysterisch. Ik ben van nature altijd al kalm geweest. Soms wordt dat als emotieloos ervaren, maar met mij kun je echt goed gesprekken voeren, zeker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:16 schreef _Flash_ het volgende:
Ik snap dat echt niet heh, dat mensen gaan gillen en in paniek raken. Stelletje schapen.
Het is niet onwaarschijnlijk dat het in die hoek gezocht moet worden. Dat soort lui hebben al een reputatie opgebouwd op dat gebied tijdens een eerdere herdenking.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
En? Beginnen de eerste berichten dat het een Arabier/Moslim is al door te sijpelen?²
Ik stond ter hoogte van Madame Tussaud. Hoorden dus gewoon een gil en ik dacht dat dat wss weer zo'n kutmarrokkaantje was die de boel probeerde te verstoren. Daarna viel er een hek ofzo en daarna nog één. Toen begonnen mensen echt te gillen en keihard te rennen. Het enige wat ik dacht was voor mn vriendin en een vriendin te gaan staan. Verder heb ik nog een aantal keer 'rustig, rustig' geroepen tegen wat mensen die echt als een malloot probeerden te rennen, dwars door mensen heen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was je erbij? Vreselijk zeg. Lijkt me ook dood- en doodeng. Kun je iets vertellen over wat je overkwam?
idd ze kunnen het niet verwerkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
geen NOVA
http://livestreams.omroep.nl/npo/ned2
werkt ook niet meer
Die gozert kijkt wel erg blijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:14 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
http://www.endandit.nl/re(...)dens-dodenherdenking
Het is al een keer eerder gezegd in dit topic; in verhouding raakte maar een klein groepje in paniek. Zelf was ik ook nuchter er onder en had niet het idee dat er gevaar was. Maar als je midden in een menigte staat en iedereen rent in paniek recht op je af en om je heen dan kun je niets anders doen dan meerennen en zorgen dat je z.s.m. uit de menigte komt, voor je omver wordt gelopen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:16 schreef _Flash_ het volgende:
Ik snap dat echt niet heh, dat mensen gaan gillen en in paniek raken. Stelletje schapen.
Woo jij bent wel een held zegquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik stond ter hoogte van Madame Tussaud. Hoorden dus gewoon een gil en ik dacht dat dat wss weer zo'n kutmarrokkaantje was die de boel probeerde te verstoren. Daarna viel er een hek ofzo en daarna nog één. Toen begonnen mensen echt te gillen en keihard te rennen. Het enige wat ik dacht was voor mn vriendin en een vriendin te gaan staan. Verder heb ik nog een aantal keer 'rustig, rustig' geroepen tegen wat mensen die echt als een malloot probeerden te rennen, dwars door mensen heen.
Na een 20/30 sec was iedereen eigenlijk ook weer rustig. Het rennen hield na een seconde of 10 ook wel op.
Zeer indrukwekkend
Precies, sowieso denk je op zo'n moment niet en reageer je alleen maar instinctief.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:23 schreef Miwaki het volgende:
[..]
Het is al een keer eerder gezegd in dit topic; in verhouding raakte maar een klein groepje in paniek. Zelf was ik ook nuchter er onder en had niet het idee dat er gevaar was. Maar als je midden in een menigte staat en iedereen rent in paniek recht op je af en om je heen dan kun je niets anders doen dan meerennen en zorgen dat je z.s.m. uit de menigte komt, voor je omver wordt gelopen.
Dit alles was maar een paar seconde gaande, voordat men doorhad dat er weinig aan de hand was. En meerdere mensen riepen anderen ook op om rustig te blijven.
Maar waarschijnlijk had ik precies hetzelfde gereageerd als ik op de bank naar het filmpje zou kijken. Het is alleen wel slim om je te verplaatsen in de situatie
misschien op Journaal 24 ???quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:23 schreef Jac0bus het volgende:
Is die live persco op het internet te vinden? Ik heb geen zin om m'n nest uit te hoeven.
misschien op http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:23 schreef Jac0bus het volgende:
Is die live persco op het internet te vinden? Ik heb geen zin om m'n nest uit te hoeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |