Granaatwerper voor onder een kkw.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:36 schreef thesystem het volgende:
Sorry for the long wait
Genoeg raketten, nu weer even een KKW!
[ afbeelding ]
Ik vind dat ding boven de granaatwerper wel interessant.quote:
Ja dat "blok".quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:05 schreef thesystem het volgende:
Dat is die zeker
Je bedoelt dat "blok"?
dat zit om de loop van het geweer waar die op bevestigd wordt![]()
meestal zit deze toch onder een AK? en dan zit het richtmiddel er rechts/links van de loop?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja dat "blok".
Dat moet een richtmiddel zijn van een granaatwerper. Maar normaal zit een granaatwerper onder de loop van een kkw. Dus ik vind dit hoogstens interessant
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:15 schreef Internetheld het volgende:
[..]
meestal zit deze toch onder een AK? en dan zit het richtmiddel er rechts/links van de loop?
heb het ff opgezocht over dat richtmiddel ik bedoel dit dat kleinequote:Op donderdag 6 mei 2010 20:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Maar het is nogal onlogisch die positie van een granaatwerper denk ik.
Je zou toch echt denken dat dat ding onder de loop zit. Niet ernaast. Nu ja, kan zijn dat die gekke Ruskies een ander concept hebben, maar ik vind het vreemd.
Op deze foto zit dat richtmiddel boven de granaatwerper. Dus is dat haast onmogelijk om onder de loop zo te plaatsen. Maar ik kan het fout hebben.
Ik wordt oudquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:27 schreef Internetheld het volgende:
[..]
heb het ff opgezocht over dat richtmiddel ik bedoel dit dat kleine
[ afbeelding ]
tel mij niet meer mee mocht ik het goed hebben
Ik mag dat, want ik ben niet meer woonachtig in NL sinds 2004quote:
Is in elk geval weer een granaatwerper. 40mm denk ik zo?quote:
ze hebben toch nu een pump-action granaat werper?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:52 schreef Andyy het volgende:
Granaatwerper, check.
40 mm, check
M79, check.
En wordt nog steeds gebruikt
+2 thesystem
+1 cherrycoke
+1 Andyy
+1 Internetheld
Nee beter, met revolver systeemquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:53 schreef Internetheld het volgende:
[..]
ze hebben toch nu een pump-action granaat werper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |