Wasabi is groenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Mijn ouders eten het weleens met wasabi, maar geen idee of dat is wat jij bedoelt.
Volgens mij is mierikswortel niet echt neutraal van smaakquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, misschien was het dan mierikswortel.
Dat is hem inderdaad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:03 schreef Luuksor het volgende:
Nee is meestal gewoon half creme fraiche, half room, zout, peper en dille. De dille is wat je zoekt!
Nee klopt, en dat zou ik ook wel herkend hebben toen ik het proefte. Misschien is het gewoon creme fraiche met room gemengd? Zout lijkt me ook nogal onnodig, op gerookte zalm?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:19 schreef RobinOok het volgende:
Dille heeft helemaal geen neutrale smaak.
Ik zag in mn active topics dat ene Spanky gereageerd had in mn witte saus topic dus ik kwam aanstormen om NEEHEE ECHT GEEN SPERMA te roepenquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:32 schreef Spanky78 het volgende:
Maar mieriksworteldressing is wel klassiek bij zalm. Bovendien spierwit en dun... En Errug lekker bovendien. Ik zou daarvoor gaan.... (is trouwens mierikswortel in witte wijn, slagroom en cotroensap, beetje zout).
Overigens vind ik geen van alle bovengenoemde zaken neutraal van smaak, maar dat zal dan wel an mij liggen
Mwahaha, nou, ken je de rascals?? Daar komt die nick vandaan eh... Maargoed, ik vind zelf mierikswortel echt superlekker bij zalm, zeker gerookt. Als je hem goed maakt is hij niet te sterk..Op zich is hij dan errug lekker, beetj duits/scandinavisch om het zo te eten...quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik zag in mn active topics dat ene Spanky gereageerd had in mn witte saus topic dus ik kwam aanstormen om NEEHEE ECHT GEEN SPERMA te roepen![]()
Ik denk niet dat ik mierikswortel aandurf, stel dat ze dat dan niet lusten
Dan word je uit de familie getrapt, lijkt me duidelijk...quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mierikswortel aandurf, stel dat ze dat dan niet lusten
Dat ziet er goed uit hoe maak je die zo?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:57 schreef pavv het volgende:
Morgen gaat bij mij weer een stukje zalm op een cedarhouten plankje op de weber bbq
daar vraat je je vingers bij op!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb dille gekocht dus ik denk dat ik gewoon maar wat ga proberen en het door mn vriend laat proeven. Die kan beter inschatten of zn ouders het lekker zullen vinden. En als de dille niet door de keuring komt maak ik een hele neutrale met wat room en citroensap enzo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |