Bij het uitmesten van m'n kledingkast kwam ik e.e.a. tegen. Wellicht kan ik er een fok!'er blij mee maken!
Prijzen zijn vraagprijzen, dus bieden staat vrij. Biedingen zijn exclusief verzendkosten. Bij serieuze interesse kan ik uiteraard meer (betere) foto's maken.
1. Puma driekwartsbroek. Blauw met touwtjes onderaan de pijpen. Perfecte staat, maat L. Vraagprijs ¤10.
![]()
2. O'Bleu zwemshort met binnenbroek. Maat S, kan prima door voor M. Perfecte staat. Vraagprijs ¤10.
![]()
3. WE Fundamentals broek. Mooie nette broek, vrijwel niet gedragen. W30/L32. Vraagprijs ¤10.
![]()
4. JC Rags cargo. Gedragen, maar nog in erg goede staat. Maat S, maar komt overeen met W31/L32. Vraagprijs ¤15.
![]()
![]()
5. My God jeans, zo goed als nieuw. Slechts enkele malen gedragen. W31/L32. Vraagprijs ¤20.
![]()
6. Replay jeans. In nieuwstaat. Maat W30/L32. Net nieuw, maar helaas verkeerde maat. Nieuwprijs ¤140, vraagprijs 40 euro.
![]()
![]()
7. Replay jeans. Mooie broek, in goede staat. W29/L32. Vraagprijs ¤20.
![]()
![]()
8. JC Rags jeans. Zo goed als nieuw, slechts eenmalig gedragen. W29/L32. Vraagprijs ¤20.
![]()
![]()
9. Diesel jeans, nieuwstaat: de kaartjes hangen er nog aan. Kado, maar paste helaas niet. Kon hem helaas niet terugbrengen naar de winkel omdat de kassabon kwijt was. Kostte ¤149,99. Maat 32/32, vraagprijs: ¤50.
![]()
![]()
10. H&M Selected linnen broeken. Maat ongeveer 30/32. Een wit exemplaar en een zandkleurige met witte streepjes. Foto alleen van de zandkleurige. Vraagprijs per stuk: ¤10.