Ja, ga naar Start -> Alle Programma's -> Bureau-Accessoires -> KLADBLOKquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Is er nog een soort verzameltopic waar je je xboxtag kwijt kan voor het geval mensen samen beetje willen klooien in de MP uiteindelijk?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja, ga naar Start -> Alle Programma's -> Bureau-Accessoires -> KLADBLOK
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik moest toch een klein beetje lachenquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:06 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je mag blij zijn als je 20 euro krijgt voor een nieuwe game. En dan krijg je het ook niet contant. Je krijgt een tegoedbon.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
hoe werkt dat spellen inleveren gedoe? dat kan bij gamemania toch?
hoe bepalen ze de prijs
Bij ons (nijmegen) kan dat bijna bij alle game shops zelfs bij freerecord shop gewoon voor contante ¤quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
hoe werkt dat spellen inleveren gedoe? dat kan bij gamemania toch?
hoe bepalen ze de prijs
whaaassss aaaaaaap?quote:
Vandaag MW2 de deur uit gedaan. Eigenlijk onbegrijpelijk waarom ik die zaadgame zo lang heb gespeeld.quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vandaag MW2 de deur uit gedaan. Eigenlijk onbegrijpelijk waarom ik die zaadgame zo lang heb gespeeld.
je hebt gelijk, kut spelquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:33 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk dat ik deze game toch maar niet ga kopen,
lijkt me eigenlijk toch niks aan..
iedere keer die zelfde onzin enzo
Rockstar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |