Die was er zonet nog nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zie de alinea in de OP die uitgebreid over de uitgave gaat.
Ik zou ze een klachtenbrief schrijven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Niet dat het iets uitmaakt, maar het is wel een beetje een faal dat er in de trailers overal een Amerikaanse vlag met vijftig sterren wappert, terwijl die tot 1960 slechts dertien sterren bevatte. Mag nog wel gefixed worden.
Weet je dat zeker? Van 4 juli 1896 tot 3 juli 1908 zou ie er zo uit moeten zien:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Niet dat het iets uitmaakt, maar het is wel een beetje een faal dat er in de trailers overal een Amerikaanse vlag met vijftig sterren wappert, terwijl die tot 1960 slechts dertien sterren bevatte. Mag nog wel gefixed worden.
a) ik heb alle trailers bekeken, maar er is me serieus nog geen enkele Amerikaanse vlag opgevallen;quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Ze moeten nog wel het een en ander uit te melken hebben he.quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:13 schreef Griebus het volgende:
Vandaag komt er meer info over de DLC (die hadden ze er van mij meteen bij mogen doen)![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat de mensen die regelmatig gamen zien dat de trailers er bijzonder veel belovend uitzien. Dit was ook zo met GTA.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:41 schreef SoldMayor het volgende:
Waar komt die hype trouwens weer vandaan?
Dit was ook zo bij GTA IV..
En zelfs de DLC's van GTA IV werden al de hemel in geprezen terwijl ze nog niet eens uit waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |