Sowieso Frontpagequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef Bellatrix het volgende:
Slechte berichtgeving op FOK nieuws trouwens zeg. Amateuristisch zooitje. En als je er iets van zegt dan wordt je reactie verwijderd. Zielig.
Met een allochtoon ben ik al tevredenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Hoe beeld jij je het ultieme schrikbeeld in? Een Moslim in een lange jurk en een baard. Is dat iets waar je tevreden mee zou zijn?
Achtergehouden?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zeker weten. Hier wordt iets achter gehouden voor de lieve vrede.
Lisa Wade aan het begin van het filmpje.quote:
Geloof dat je dan gewoon de FAQ moet lezen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef Bellatrix het volgende:
Slechte berichtgeving op FOK nieuws trouwens zeg. Amateuristisch zooitje. En als je er iets van zegt dan wordt je reactie verwijderd. Zielig.
Pietquote:
Absoluut. Ik ben echt onder de indruk van hoe kalm ze bleven. Kan ik van mezelf helaas niet zeggenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:49 schreef StephanL het volgende:
Wel goede hulpverlening van de militairen en politie
iddquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:51 schreef StephanL het volgende:
je hoort geschreeuw en dan toch een klap, voordat iedereen begint te lopen.
Precies. Lekker mensen nog meer angst aanpraten. Ik zie de Hart van Nederland, Editie-NL, Netwerk, Nova en NOS en RTL reportages al voor me..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:50 schreef bleiblei het volgende:
Wel grappig, der is niets gebeurd, wat paniek en toch weet je nu al dat er door zoon klapmongool we de komende 2 maanden genoeg paniekvoer hebben voor de media om iedereen lekker bang te maken.
Je hebt gelijk! Het was natuurlijk al binnen 5 minuten precies duidelijk wat er gebeurde. Dat ze het nu nog niet met ons delen is echt schandalig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zeker weten. Hier wordt iets achter gehouden voor de lieve vrede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |