abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:17:18 #1
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_81019134
Op die producten van de C1000 basis lijn staan zinnen waarvan je denkt 'wat.."
Neem nou de chocolade, "Ook de prijs smelt in je mond." of van de ijsthee, "Geen bubbels, wel een prikkelend prijsje". Wat voor iemand verzint deze zinnen

Klacht: wtf-zinnen op C1000 Basislijn producten.
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_81019160
Die lijn zit er nog cheaper uit dan basis.
pi_81019201
Sowieso C1000.
pi_81019313
Maar subliminal word je wel beinvloed om het te kopen
pi_81019374
De verpakking boeit me meestal weinig, maar die van de basislijn ziet er wel heel pauperachtig uit
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:22:57 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_81019403
De C1000 basishoer, niet geil, wel nat
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_81019743
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:22 schreef MrBadGuy het volgende:
De verpakking boeit me meestal weinig, maar die van de basislijn ziet er wel heel pauperachtig uit
Dat dus.
pi_81019806
De basislijn is de lijn die de zee scheidt van het land en de binnenwateren.

Er zijn twee soorten basislijnen:

* de normale basislijn: de lijn tussen de zee en de kust bij eb, zoals deze erkend is door de betreffende kuststaat;
* de rechte basislijn: de lijn tussen de zee enerzijds en de kust en binnenwateren anderzijds bij eb, waarbij diepe uithollingen en insnedingen van de kust geen invloed hebben op het verloop van de lijn.

De rechte basislijn wordt gebruikt in het internationaal recht. Dit betekent dat al het water aan de landzijde van de basislijn als binnenwater wordt gezien. Hieronder vallen niet alleen de rivieren, kanalen en meren die voor binnenvaartschepen bevaarbaar zijn, maar ook alle maritieme wateren achter de basislijn: baaien, mondingen van rivieren en zeehavens.

De basislijn bij baaien loopt volgens een rechte lijn tussen de natuurlijke toegangspunten bij laag water, mits de afstand tussen deze punten niet groter is dan 24 zeemijl. Al het water aan de landzijde van de basislijn behoort tot de binnenwateren. Bij rivieren is de basislijn een rechte lijn tussen twee oeverpunten bij eb. Zeehavens vallen ook onder de binnenwateren, waarbij geldt dat alle permanente en geïntegreerde havenwerken (ook die in zee uitsteken) tot de kust behoren.

De Waddenzee en de Zeeuwse wateren liggen binnen de Nederlandse basislijn en zijn dus Nederlandse binnenwateren.

Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_81019923
C1000 Basis schuurmiddel: "citroenfris voor een afgeschuurd prijsje"
pi_81019937
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:30 schreef 9611Niels het volgende:
De basislijn is de lijn die de zee scheidt van het land en de binnenwateren.

Er zijn twee soorten basislijnen:

* de normale basislijn: de lijn tussen de zee en de kust bij eb, zoals deze erkend is door de betreffende kuststaat;
* de rechte basislijn: de lijn tussen de zee enerzijds en de kust en binnenwateren anderzijds bij eb, waarbij diepe uithollingen en insnedingen van de kust geen invloed hebben op het verloop van de lijn.

De rechte basislijn wordt gebruikt in het internationaal recht. Dit betekent dat al het water aan de landzijde van de basislijn als binnenwater wordt gezien. Hieronder vallen niet alleen de rivieren, kanalen en meren die voor binnenvaartschepen bevaarbaar zijn, maar ook alle maritieme wateren achter de basislijn: baaien, mondingen van rivieren en zeehavens.

De basislijn bij baaien loopt volgens een rechte lijn tussen de natuurlijke toegangspunten bij laag water, mits de afstand tussen deze punten niet groter is dan 24 zeemijl. Al het water aan de landzijde van de basislijn behoort tot de binnenwateren. Bij rivieren is de basislijn een rechte lijn tussen twee oeverpunten bij eb. Zeehavens vallen ook onder de binnenwateren, waarbij geldt dat alle permanente en geïntegreerde havenwerken (ook die in zee uitsteken) tot de kust behoren.

De Waddenzee en de Zeeuwse wateren liggen binnen de Nederlandse basislijn en zijn dus Nederlandse binnenwateren.

[ afbeelding ]
pi_81019952
Verrek, je hebt nog gelijk ook

Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_81019960
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:30 schreef 9611Niels het volgende:
Interessant verhaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:34:04 #13
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_81019990
C1000 basissinaasappelsap, net zo uitgeperst als haar leverancier
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:35:46 #14
158059 Maatie
ben je mattie niet
pi_81047792
Wat Rectum zegt.

Het is behoorlijk bergafwaarts gegaan met die toko.
The revolution will not be televised.
pi_81047831
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Goh zou het wellicht het idee erachter zijn
pi_81047842
dat spul is niet te vreten
pi_81048038
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Goh zou het wellicht het idee erachter zijn
Ik snap het idee er achter ook wel ( ), maar ik denk dat je dat basis gebeuren ook zo ver kan doorvoeren dat het een negatief effect heeft (op de lijn zelf of op het imago van de gehele supermarkt.).
pi_81048089
Maakt mij niks uit, het is te kanen.
pi_81048136
Ik heb nou wel trek in ijsthee.
pi_81048141
Ga dan naar de Aldi, als je toch zo goedkoop mogelijk uit moet zijn
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81048487
Domme mensen hier
het ziet er zo goedkoop uit zodat de paupers meteen zien dat het cgoedkoop is. Het zijn niks voor niks C merken die onder de basislijn zijn opgenomen.
Zelfde als euroshopper, ziet er ook niet uit, niemand koopt het, tenzij je goedkope troep zoekt.
pi_81048879
Het ziet er pauper uit en smaakt waarschijnlijk ook nergens naar.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_81049021
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:57 schreef llllIllll het volgende:
Domme mensen hier
het ziet er zo goedkoop uit zodat de paupers meteen zien dat het cgoedkoop is. Het zijn niks voor niks C merken die onder de basislijn zijn opgenomen.
Zelfde als euroshopper, ziet er ook niet uit, niemand koopt het, tenzij je goedkope troep zoekt.
Nee, C1000 is dom.

Want wat wil de klant: een fatsoenlijk product voor een lage prijs.

En wat biedt C1000:

Ze zeggen bijna letterlijk dat die basisproducten goedkoop zijn omdat ze slecht zijn. Denk jij dat een klant daarop zit te wachten?

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2010 14:16:25 ]
pi_81049186
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:15 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, C1000 is dom.

Want wat wil de klant: een fatsoenlijk product voor een lage prijs.

En wat biedt C1000:

Ze zeggen bijna letterlijk dat die basisproducten goedkoop zijn omdat ze slecht zijn. Denk jij dat een klant daarop zit te wachten?
Dat filmpje
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81049287
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat filmpje
Dan voor de compleetheid ook nog de andere:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')