Hoe kan iedereen om je heen rennen als je alleen thuis bent?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vooral als je alleen thuis bent.
Ik concludeer niets, ik reageerde op vlarp dat mij dat ook logisch leek, een epileptische aanval. Dan kom jij met een opmerking dat ik symptomen google, en dan meld ik dat ik verpleegkundige opleiding heb gehad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sorry, maar wat heeft dat ermee te maken?
Zonder dat jij ziet wat er gebeurt (immers buiten beeld) concluderen dat er iemand een epileptische aanval heeft gehad.
Dat bedoel ik. Ik zou er echt bang van worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kan iedereen om je heen rennen als je alleen thuis bent?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Jesus O_I, je doet alsof je mijlenver boven kuddegedrag staat.
Ik zou ten eerste zo'n massa vermijden. En als je even terugleest, dan zie je een voorbeeld dat niet iedereen altijd dom mee begint te rennen. En ja, ik heb ook later in mijn leven panieksituaties meegemaakt en nee ik ben toen niet in paniek gaan gillen. Niet iedereen is hysterisch, dat heeft niets te maken met "er boven staan".quote:Ik vraag me af hoe je nu in zo'n massa zou regeren, denk dat je net zo doet als de rest van de domme kudde.
Internet wax...internet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OMG die eerste ken ik meteen!!!!Hoe kom je hier in de godesnaam aan???!!
Ik heb géén idee. Kwam die serie toevallig tegen op youtube.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:03 schreef Waxxer het volgende:
Het is nog in het "oude pand" dat ik nooit heb geendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha, het is tegenwoordig zelfs mínder... Het COC is als enige over, wel zijn er af en toe wat probeersels die al snel weer mislukken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:05 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb géén idee. Kwam die serie toevallig tegen op youtube.
Kan je leuk niet-hysterisch doen, maar daar schiet je in zo'n rennende massa niets mee op. Als er geen ijscokraam en frietkraam zijn om tussen te gaan staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Ik zou ten eerste zo'n massa vermijden. En als je even terugleest, dan zie je een voorbeeld dat niet iedereen altijd dom mee begint te rennen. En ja, ik heb ook later in mijn leven panieksituaties meegemaakt en nee ik ben toen niet in paniek gaan gillen. Niet iedereen is hysterisch, dat heeft niets te maken met "er boven staan".
Op het moment dat je midden in zo'n mensenmassa staat ben je in mijn ogen al bezig met kuddegedrag. Maar goed, laat maar. Ik heb geen zin in gekissebis.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je leuk niet-hysterisch doen, maar daar schiet je in zo'n rennende massa niets mee op. Als er geen ijscokraam en frietkraam zijn om tussen te gaan staan.
quote:
En als je als een gek gekleurde papiertjes tot diertjes vouwt omdat ooit iemand besloot dat leuk te vinden en daarna meerderen ook. Iedereen heeft kuddegedrag in zich. We zijn mensen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:13 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Op het moment dat je midden in zo'n mensenmassa staat ben je in mijn ogen al bezig met kuddegedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |