quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon Ernie. En denk bij Pino aan blauw
Ik heb bij de geboorte van 't zoontje van m'n vriendin die geemigreerd is naar Australie ook bewust Tommy & Ieniemienie kado gedaan omdat ze die niet in het buitenland hebbenOpvoeden dat joch!
Wel een vreemde reactie, met dat gegil enzo. En vervolgens dat mensen dan (denk ik) verdrongen en vertrapt wordenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja zag al de volgende nationale ramp aankomen... Is er iemand onwel.
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja ik ook!
Net als heel veel mensen daar. En "alleen" omdat er iemand onwel geworden is?
Zoals Vlarp op msn net zei, misschien had ze een epileptische aanval ofzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel een vreemde reactie, met dat gegil enzo. En vervolgens dat mensen dan (denk ik) verdrongen en vertrapt worden.
Iets tijdens de herdenking?quote:
Donequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[PRIJSVRAAG] Disney - De Prinses en de Kikker!
Ang3l, iets voor jou?
Tegen het einde van de 2 minuten stilte hoorde je ineens iets (leek op een knal ofzo), en opeens een hoop mensen op de dam die weg wilden rennen, Koningin meteen naar binnen gestuurd enzo. Bleek een meisje onwel te zijn geworden...quote:
Daar keek ik naar op RTL4, maar niks gezienquote:
Iemand werd onwel, een hek viel om, men schrikt en rent in paniek weg + mensenmassa=lichte paniek.quote:
dat lijkt me het meest logische.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Zoals Vlarp op msn net zei, misschien had ze een epileptische aanval ofzo.
Same hier, ik dacht al weer aan aanslag en schot en al wat niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef Waxxer het volgende:
Een schreeuw en een klap en dan die mensen massaal aan de kant!ik schrok me echt dehh... het apezuur!
Mán!
Niks van gezienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Tegen het einde van de 2 minuten stilte hoorde je ineens iets (leek op een knal ofzo), en opeens een hoop mensen op de dam die weg wilden rennen. Bleek een meisje onwel te zijn geworden...
Ja de terroristen hebben gewonnen hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand werd onwel, een hek viel om, men schrikt en rent in paniek weg + mensenmassa=lichte paniek.
Ah. Het was op de Dam.quote:
Ja maar jij googled je symptomen... dat zegt al genoeg...quote:
Dat viel mij ook op...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Beatrix was echt helemaal van slag net aan haar gezicht te zien.
Vond wel dat ze vastberaden terug kwam lopen, samen met WimLex en Máxima.quote:
Ja ik dus ook, sterker nog, ik zat te denken van stel dat er wat gebeurt, dat één of andere gek weer wat wil doen en prompt....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Same hier, ik dacht al weer aan aanslag en schot en al wat niet.
Nou vastberaden vond ik haar niet echt overkomen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vond wel dat ze vastberaden terug kwam lopen, samen met WimLex en Máxima.
Ja maar de koningin en iedereen en alles en die wie nog een krans moeten leggen kunnen toch niks anders meer denken dan "Fuck-fuck-fuck, kut-kut-kut-kut!!!".quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op...
Indrukwekkend...
Al gaat het daarna wel allemaal heul klungelig volgens mij... zag net 2 mensen niet al te rustig een krans leggen... de bloemen vielen er vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |