quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet Peggy was die je ''gehard'' heeft
Ik zou je niet eens serieus kunnen NEMEN al zou ik het willenquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:50 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
![]()
Neej,
Silvia was toch echt mijn jeugdvriendinnetje...
Peggy was, zoals we in Kabouteria noemen, een speeltje.
Neem me nu niet al te serieus he?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik zou je niet eens serieus kunnen NEMEN al zou ik het willen
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:00 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
![]()
Ik geregeld wel, maar daar kan ik niks aan doen....
Daar kan je ook niks aan doen, dat is een vloek! Die rust ook op mij.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:00 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
![]()
Ik geregeld wel, maar daar kan ik niks aan doen....
Lindheuvel, Sanderbout ik ben der allemaal niet zon fan van. Der zit ook goed volk. Meer veel van dat volk daar kan je niet eens fatsoenlijk mee praten!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mjah ik ben niet zo sanderbout chauvenistisch eerlijk gezegdik woon er gewoon voor nu ff en daarna zie ik wel weer
![]()
Zolang het maar niet meer Geleen is![]()
Portugal
Lindenheuvel bedoel je...quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Lindheuvel, Sanderbout ik ben der allemaal niet zon fan van. Der zit ook goed volk. Meer veel van dat volk daar kan je niet eens fatsoenlijk mee praten!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:09 schreef Tassiepassie het volgende:
Als je alles á la kabouter formaat hebt, mag je mijn pincetje wel lenen
Woon jij ook al in Sanderbout ?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:36 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Zullen we anders een Sittard/Sanderbout topic openen?
Misschien dat we meerdere mensen kunnen bereiken die uit ons allermooiste dorpje * komen.
*Op Elsloo na dan.
Ja Lindenheuvel maar wij zeggen altijd ''die van lindjheuvel''quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:46 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Lindenheuvel bedoel je...
Mijn lieve vriendin komt er vanaf, en ze wilt echt niet meer terug naar dat gat!
Daarom hebben ze het ook aan Sittard geplakt....dan is het nog IETSquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Geleen is echt een stadje van niks
Steinquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:50 schreef Mr_Tattoo het volgende:
Kom uit stein en woon al 2 jaar in Maastricht, valt erg tegen. Er is geen zak te doen en er is toch wel veel asovolk terwijl ik toch in een redelijke buurt woon...
Laat mij dan maar een zachte G hebben.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:43 schreef amvrosios het volgende:
DOOD AAN LIMBURG!
Hek er om heen,of een mooie muur!
Beter nog,schenk dat stuk schijt aan belgie,of bombardeer het.
Achterlijk volk met die kaak-kanker van ze...
Fucking logopedist krijgt dat er nog niet eens meer uit.
idioten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |