En je slikt nog ookquote:
Mensen met vooroordelen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:04 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jep. Limburgers.![]()
Mensen die onze onderlinge verbondenheid niet kunnen begrijpen omdat ze zelf niet bij een groep horen.
Haters horen bij het schijnen. Mensen zijn gewoon jaloers op ons! Omdat Limburgers veel meer dat wij gevoel hebben. En we houden van gezellig eentje drinken!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:07 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Ik hoop gewoon dat wij users elkaar kunnen respecteren, zonder blijk van afkomst.
Liever geen contact met Limburgers? Reageer gewoon niet.
In Kerkrade wonen veel duitse mensen en het dialect klinkt ook erg Duits, maar zo is de rest van Limburg niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:35 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Roda JC, 75% van de reclame is Duits, Duitse muziek in de rust.
Jawohl!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waar komen jullie allemaal vandaan, uit Limburg?
Elsloo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:30 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waar komen jullie allemaal vandaan, uit Limburg?
Geen flauw idee, ik ken zo veel mensen die stinken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:53 schreef Argo het volgende:
In de buurt van Sittard. Gezicht ik ken een kerel uit Elsloo en die stinkt heel erg ? Ken jij hem ook ?
Ik ga in Sittard naar school!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:53 schreef Argo het volgende:
In de buurt van Sittard. Gezicht ik ken een kerel uit Elsloo en die stinkt heel erg ? Ken jij hem ook ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |