Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Henrike, lief knuffelbeest van mequote:
Hier in het verre zuiden gaat 't prima. Daar?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Henrike, lief knuffelbeest van me![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het hier? eindelijk weer wat beter weer
Aan het oefenen voor mijn 1 kilo patat record, net ook weer een aardige berg gehadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:07 schreef norich het volgende:
[..]
Hier in het verre zuiden gaat 't prima. Daar?
Heel dicht vooraan het podium.quote:
Wij midden voor podium op +/- 10 meter van het podium ofzo, met van die tering irritante 'meisjes' naast ons die gewoon een uur hebben lopen klagen dat ze niets konden zienquote:
Ik 3 meter ofzo in het middenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wij midden voor podium op +/- 10 meter van het podium ofzo, met van die tering irritante 'meisjes' naast ons die gewoon een uur hebben lopen klagen dat ze niets konden zien!
Dan til je die toch op de nekquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wij midden voor podium op +/- 10 meter van het podium ofzo, met van die tering irritante 'meisjes' naast ons die gewoon een uur hebben lopen klagen dat ze niets konden zien!
Waren zoveel van die dingen zag op een gegeven moment niets anders dan rook, zal morgen onze foto's is even posten (+200 over 2 dagenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik 3 meter ofzo in het middenWij staken 10 fakkels ofzo af toen de spelers opkwamen
Zou leuk zijn geweest maar bij deze dames niet, hernia te pakken enzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dan til je die toch op de nek, met carnaval ook gedaan
60 kg kan netquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waren zoveel van die dingen zag op een gegeven moment niets anders dan rook, zal morgen onze foto's is even posten (+200 over 2 dagen).
Filmpjes camera 1 : http://www.youtube.com/user/kuierteam , met een kameraad die volgens mij dyslectisch is ^.
[..]
Zou leuk zijn geweest maar bij deze dames niet, hernia te pakken enzo.
Heb ze helaas niet gewogen dus het gewicht blijf ik je schuldig maar gok dat het ietsjes meer wasquote:
Kan maar zo, iemand in de nek + camera gaat hem voor mij tenminste ook niet worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:20 schreef Robinhoo het volgende:
60 kg is weinig manIk heb een tijdje met een kerel van rond de 80 op mijn schouders gelopen.
Tjah die kerel heeft nu wel lekkere pics van het YNWAquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kan maar zo, iemand in de nek + camera gaat hem voor mij tenminste ook niet worden.
Die heb ik ook wel enkel niet zo hoog als hem gok ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:26 schreef Robinhoo het volgende:
Tjah die kerel heeft nu wel lekkere pics van het YNWA
Wat voor aanklacht heb je nou aan de broek hangen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Tjah die kerel heeft nu wel lekkere pics van het YNWA
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wat voor aanklacht heb je nou aan de broek hangen?
Twee minuten stil is twee minuten stil imo. Dus jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:45 schreef Oldenzaal het volgende:
In ToF straks ook 2 minuten niet posten hè?
Jawel, geluidloos.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:45 schreef Oldenzaal het volgende:
En de auto op de vluchtstrook neerzettenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:45 schreef Oldenzaal het volgende:
Uh.. Ja?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En de auto op de vluchtstrook neerzetten
Zoek dan een tankstation/parkeerplaats op, levensgevaarlijk dat. Daar zijn die dingen niet voor gemaakt, en je weet dat het om 20:00 is, dus tijd zat om plek te zoeken naar mijn mening.quote:
Tenzij parkeerplaats/tankstation e.d. ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Serieus, alleen maar gevaarlijk als je het mij vraagt.
Mishandeling van agentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar
Robin, ons ToF crimineeltje
hoelang voorwaardelijk?quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:20 schreef Samzz het volgende:
OMG OMG OMG OMG!!! Jovink speelt morgen in Wageningen![]()
Oooeeeeh, daar wil ik eigenlijk wel heeel graag heen
Ze spelen om 8 uur 's avondsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:25 schreef haakon het volgende:
[..]
ik ga gewoon werken morgen, kan het geld maar al te goed gebruiken
Ik moet waarschijnlijk wel voor de rechter komen ja.quote:
Oeh, dan moet je ook een advocaat en zoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik moet waarschijnlijk wel voor de rechter komen ja.
Moet niet, mag welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, dan moet je ook een advocaat en zoSpannend!
I know. Maar een advocaat klinkt spannenderquote:
Je hebt er alleen niet gek veel aan in zo'n zaakquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar een advocaat klinkt spannender
Ja en zelf hard dokken natuurlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je hebt er alleen niet gek veel aan in zo'n zaak
klinkt wel leuk, dat wel
Ach zal wel, ik koos voor een vertrouwenspersoon bij het verhoorquote:
?quote:
Een 16-jarige jongen sloeg een politieagent en toen ontstond er paniek!quote:
Ik dus ook en daar schrok ik weer vanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er werd iemand onwel ja, en hekken pleurden om, geen wonder dat je dan schrikt, als iedereen doodstil is.
Ik dacht even dat er geschoten werd.
Ja ik ook... M'n pa was al aan het vloeken over respectlozen en zoquote:
Haha ik zeg doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef Fems het volgende:
Zal ik je advocaat zijn Robin!Vraag minder dan een echte!
Maar dat kanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:05 schreef Fems het volgende:
Verliefde kerel!
Ik heb ook zin om verliefd te zijn..
ik ben al een keer langsgelopenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wel! Liefde op het eerste gezicht ofzo noemt men dat
quote:
gestruikeld?quote:
quote:
ik viel voor Femkequote:
Ben benieuwd! Moet je wel opschieten, ben morgen alweer weg!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
maar nu heb ik kort haar, misschien moet ik gewoon nog een keer langslopen
en ik moet morgen werkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Moet je wel opschieten, ben morgen alweer weg!
niet bij gerard?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hamburgers. Kan ik nog ergens hamburgers verkrijgen op dit tijdstip?
slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:11 schreef Fems het volgende:
MCdonalds!
Ik ga slapen tukkertjes! Tot overmorgen!
McDrek of de BKquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hamburgers. Kan ik nog ergens hamburgers verkrijgen op dit tijdstip?
toch?quote:
22:00 ging die dicht. Mc kan ook idd. Tot zo boys.quote:
Heubachquote:
dat dacht ikquote:
De tweede lantaarn van rechts (Dus die op ong. 15 meter staat) stond met de gehele eerste helft in de wegquote:
Nederland 1 - 23.00 uur.quote:FC Twente voor het eerst landskampioen ( 4 mei 2010)
Voorzitter Joop Munsterman bouwde jarenlang geduldig aan de organisatie van FC Twente. In de eredivisie altijd een modale club die regelmatig Europees voetbal speelde. Maar de afgelopen seizoenen zat FC Twente in de lift. De Tukkers werden in 2007 vierde en haalden in 2008 en 2009 de tweede plaats. Ook dit jaar speelde FC Twente aanvallend voetbal en coach Steve McLaren loodste zijn mannen naar de eerste landstitel in het 45-jarige bestaan van de club.
Munsterman hoopt dat hij zijn club weer verder kan brengen met de miljoenen van de Champions League. Vanavond is hij te gast, samen met commercieel directeur Jan van Halst die zelf bijna tien jaar voor FC Twente voetbalde en speler Kenneth Perez. [Bron]
niks te danken hoorquote:
koniginnedag heb ik je gespot @ oude markt!, vrij vroeg, half 10 ofzo?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:58 schreef Ballantines het volgende:
Zooo 12 topics gemist ofzodruk druk druk
trustequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:57 schreef Assiej het volgende:
Wat gaat iedereen morgen doen dan?
* Assiej is slapen
Jah klopt. toen was ik er wel!quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
koniginnedag heb ik je gespot @ oude markt!, vrij vroeg, half 10 ofzo?
Krea, heb jij deze foto's nog??quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:32 schreef Kreator het volgende:
Heubach is okay.
De teksten zijn later overschilderd, ik moet de foto's hebben van kort na die actie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:38 schreef Mdrop het volgende:
Staan er na afgelopen weekend genoeg op Flickr.
Ja, dat was ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:59 schreef Ballantines het volgende:
Nath, ik was net nog bij de Mac! maar volgens mij was jij dat waar ik bij bestelde?Ik zag je aan voor Ester
![]()
dan ben ik nog niet de enige.quote:
Ga dan met je vrienden!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:19 schreef Redbaron het volgende:
Ik heb zin om vnaamd naar zwolle te gaan en bier te drinken
Jij bent er vroeg bij!quote:
quote:
helaas niet naast jouquote:
quote:
vannacht weerquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ik vind het wel fijn dat jij naast mij wakker wordt
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
vannacht weerof bloed je nog
DRONKEN PROAT 14.gifquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Justin, je was lekker bezig vannacht he?
Selmaquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sander, Marko, Justin en Henrike
Justin, je was lekker bezig vannacht he?
Waarom, vnaamd dingen van plan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoipauze
bezig met morgen vrij regelen
Sanderquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Selma![]()
wat moet ik vrijdag voor je meenemen?
Hoe laat? anders blijf ik donderdag op vrijdag wel, tijd zatquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
SanderIk wil graag een croissantje, een gebakken eitje op wit brood en koffie.
Nee nee nee, onbijt op bed was de afspraak.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoe laat? anders blijf ik donderdag op vrijdag wel, tijd zat
Akkoord.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee nee nee, onbijt op bed was de afspraak.
heul niquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, denk dat iedereen wel ergens naartoe is. Ik ben te lui
Half 6 eruit werken en hele dag cement scheppen. Probeer jij het eens een half uur?quote:
En ik heb geen zin. Ik hoor de muziek van dat festival in de stad hier nog.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, denk dat iedereen wel ergens naartoe is. Ik ben te lui
Ow, ik dacht door de drank.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Half 6 eruit werken en hele dag cement scheppen. Probeer jij het eens een half uur?
Nee dit werk sloopt je gewoon. Zou bij iedereen zo zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ow, ik dacht door de drank.Maar dan nog, je bent een gezonde jong knul en dan al gesloopt?
Of komt het door je drankgebruik van de afgelopen dagen?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:23 schreef Robinhoo het volgende:
Nee dit werk sloopt je gewoon. Zou bij iedereen zo zijn.
Call center?quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:26 schreef Robinhoo het volgende:
Ik zit nog op kantoor, ik mag geen spelletjes doen sorry.
Doe je ze alledrie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm ik twijfel, aardappelschijfjes met hamburgers, of shoarma?
Dat is toch een prachtberoepquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:00 schreef Robinhoo het volgende:
Nee vloerenlegger sherlock.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor iemand die 17 is, is het dik cashen inderdaad.quote:
En nu maar hopen dat je héél lang 17 blijftquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:55 schreef Robinhoo het volgende:
Voor iemand die 17 is, is het dik cashen inderdaad.
Nee nog maar 4 weken, maar voor iemand van 18 is het ook nog wel dik cashen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat je héél lang 17 blijft
En nu maar hopen dat je héél lang 18 blijftquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:00 schreef Robinhoo het volgende:
Nee nog maar 4 weken, maar voor iemand van 18 is het ook nog wel dik cashen.
Dus over 4 weken party @ fleringen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee nog maar 4 weken, maar voor iemand van 18 is het ook nog wel dik cashen.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:41 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag je wel op zulke sites komen?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
Ik stond er zelf ook van te kijken dat google dat aangafquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
mag je wel op zulke sites komen?
Ben je niet goedquote:
Vandaag de hele dag gewerkt, net ge-smstquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
MachielHoe is 't met de liefde?
Ik mis watquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:27 schreef haakon het volgende:
[..]
Vandaag de hele dag gewerkt, net ge-smst
Hopen dat ze vant weekend niets te doen heeft
Die is van mij ja!?quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:41 schreef Assiej het volgende:
[ afbeelding ]fijne post AssiejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goedenavond allen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |