Vorige deel:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:56 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
idd, die vader heeft immers ook de media opgezocht
een marokkanen topic gaat harder.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:07 schreef Disana het volgende:
Deel zeven pas. Toch niet zoveel voor een soap die zich over zoveel tijd uitstrekt?
Op Fok mag er rustig gespeculeerd worden, hoor, meneer Dekker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:18 schreef DeParo het volgende:
Praat niet over die vader als je niet weet wat er aan de hand is.
Je kan zeggen ik denk, het lijkt er op, maar zo komen roddels in de wereld.
Dan kunnen we een heleboel topics sluiten.. In dit geval hebben we het trouwens over een gedragspatroon.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:18 schreef DeParo het volgende:
Praat niet over die vader als je niet weet wat er aan de hand is.
Je kan zeggen ik denk, het lijkt er op, maar zo komen roddels in de wereld.
Dan ben je toch gewoon te labiel om een dergelijke tocht te kunnen ondernemen!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:30 schreef Scorpie het volgende:
Dus het kind krast zichzelf omdat ze haar zin niet krijgt. Fascinerend.
Kan beter deel 7 van gemaakt worden nu.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe gaat het volgende deel heten? Deel heel erg veel 2?
met hetzelfde gemak gooi je het in de fb bak.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan beter deel 7 van gemaakt worden nu.
Ja, had je ondertussen nu ook zelf even kunnen doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met hetzelfde gemak gooi je het in de fb bak.
ik maak me er niet druk om.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, had je ondertussen nu ook zelf even kunnen doen.
Is het juiste volgnummer van de delen zo boeiend?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe gaat het volgende deel heten? Deel heel erg veel 2?
en toch pak ik jou!quote:
Ja, dan kun je in de zoekfunctie van Fok of Google zoeken op bepaalde delen en kun je de volgorde in de gaten houdenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is het juiste volgnummer van de delen zo boeiend?
Ik dacht dat dat sowieso wel kon adv. de data.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:50 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, dan kun je in de zoekfunctie van Fok of Google zoeken op bepaalde delen en kun je de volgorde in de gaten houden
Dat hadden de meesten in deel 1 wel door, maar er waren een paar padjakkers die het wel een idee vonden zo`n labiel kind in een bootje de zee op te sturen. Wat kon er nou gebeurenquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:57 schreef Amos_ het volgende:
Is dit nog steeds aan de gang? Dat kind spoort niet, net als haar vader.
Pfff. Er kunnen zijn effectief 2 scenario's: Of ze gaat dood, of ze komt wijzer weer terug.quote:
Aha, en als er dan wat zou gebeuren zouden de claims ons aan de broek hangen, gaat er een marinefregat heen om te zoeken etc.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Pfff. Er kunnen zijn effectief 2 scenario's: Of ze gaat dood, of ze komt wijzer weer terug.
Geen van beide had de maatschappij zoveel geld gekost als nu. Ik zeg, lekker laten gaan de volgende keer!
Claims?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:16 schreef Amos_ het volgende:
Aha, en als er dan wat zou gebeuren zouden de claims ons aan de broek hangen, gaat er een marinefregat heen om te zoeken etc.
Als je een rondje om de wereld zeilen overleeft, dan heb je meer geleerd dan iemand die zijn HAVO diploma heeft.quote:Oh enne, we hebben nog steeds ook schoolplicht in Nederland.
In welk opzicht?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als je een rondje om de wereld zeilen overleeft, dan heb je meer geleerd dan iemand die zijn HAVO diploma heeft.
Het openmaken van noodrantsoenen bijvoorbeeld.quote:
http://www.telegraph.co.u(...)the-wrong-route.htmlquote:Young solo sailor 'will be denied prize because she took the wrong route'
The Australian schoolgirl attempting to set a record as the youngest person to sail solo around the world will not get official recognition for her achievement because she took the wrong route, according to sailing experts.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:27 schreef Hyperdude het volgende:
Zou ze alweer vertrokken zijn?
Haar Australische concurrente heeft weer eens de verkeerde afslag genomen.![]()
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)the-wrong-route.html
Ik vermoed dat het allemaal uit die vader komt, die zal het geheel wel pushen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik lees op haar site dat er een boek over haar leven uitkomt. En alle ellende die ze vindt dat ze tot nu toe mee heeft gemaakt. In de zomer komt het uit.
Hoezo, ik zoek geen publiciteit?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:18 schreef SicSicSics het volgende:
Als je een rondje om de wereld zeilen overleeft, dan heb je meer geleerd dan iemand die zijn HAVO diploma heeft.
Ik durf te wedden dat iemand die een rondje om de wereld zeilt en geen HAVO diploma heeft sneller een betere baan heeft dan iemand met alleen een HAVO diploma.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:57 schreef DeTolk het volgende:
Sure dude....
Staat ook goed op je CV:
Opleiding: Zeiltocht 2010-2011
Diploma behaald: Zwemdiploma
Ik heb alle exacte vakken geleerd door op water te dobberen alleen in wiskunde was ik niet zo goed.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Claims?En natuurlijk gaat er geen fregat zoeken!
Toedels!![]()
[..]
Ik durf te wedden dat jij niet moet gaan wedden met je teelballen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat iemand die een rondje om de wereld zeilt en geen HAVO diploma heeft sneller een betere baan heeft dan iemand met alleen een HAVO diploma.
Daar durf ik mijn rechter teelbal om te verwedden.
Dan zet ik daarna mijn linker op (alsnog een versnelde) HAVO diploma waarna ze makkelijker kan kiezen wat voor vervolg opleiding ze wil doen, ze sneller aangenomen zal worden op betere stages en haar carriere beter gaat dan iemand met alleen een HAVO diploma en 3 jaar vakkenvuller ervaring!
In de zeilwereld misschien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat iemand die een rondje om de wereld zeilt en geen HAVO diploma heeft sneller een betere baan heeft dan iemand met alleen een HAVO diploma.
De meeste hier kunnen het gewoon niet hebben dat Laura wel haar droom probeert te verwezenlijken. Echt, zo fel als sommige tegen Laura zijn is niet gezond.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar durf ik mijn rechter teelbal om te verwedden.
Dan zet ik daarna mijn linker op (alsnog een versnelde) HAVO diploma waarna ze makkelijker kan kiezen wat voor vervolg opleiding ze wil doen, ze sneller aangenomen zal worden op betere stages en haar carriere beter gaat dan iemand met alleen een HAVO diploma en 3 jaar vakkenvuller ervaring!
Ik ben een echte internet held! Men komt ze toch niet ophalen en het was een toch-niet-te-controleren-of-te-verifiėren uitspraak. Een echte dubbel-safe!quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:09 schreef Scorpie het volgende:
Ik durf te wedden dat jij niet moet gaan wedden met je teelballen.
Ik denk overal.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
In de zeilwereld misschien.
Maar voor je HBO moet je gewoon havo hebben gedaan hoor. Een zeiltocht over de wereld is geen toelatingskans.
Haar "droom" ...een 14 jarige verwende puber die door papa aangespoord wordt iets te doen wat niet alleen gevaarlijk is maar ook nog eens onnodig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:10 schreef Casos het volgende:
[..]
De meeste hier kunnen het gewoon niet hebben dat Laura wel haar droom probeert te verwezenlijken. Echt, zo fel als sommige tegen Laura zijn is niet gezond.
En wat dan nog... Als we alles wat onnodig en gevaarlijk is maar gaan verbieden, dan mag je nooit meer met de auto naar Groningen om een plakje kruidkoek te halen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:14 schreef Amos_ het volgende:
Haar "droom" ...een 14 jarige verwende puber die door papa aangespoord wordt iets te doen wat niet alleen gevaarlijk is maar ook nog eens onnodig.
Nee, dat is een doodzonde en daar moet ze voor gestraft worden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En wat dan nog... Als we alles wat onnodig en gevaarlijk is maar gaan verbieden, dan mag je nooit meer met de auto naar Groningen om een plakje kruidkoek te halen!![]()
Dat ze 14 en verwend is, is een zaak van haar ouders lijkt mij. Daar heeft de maatschappij niet zo veel over te vertellen wat mij betreft.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En wat dan nog... Als we alles wat onnodig en gevaarlijk is maar gaan verbieden, dan mag je nooit meer met de auto naar Groningen om een plakje kruidkoek te halen!![]()
Dat ze 14 en verwend is, is een zaak van haar ouders lijkt mij. Daar heeft de maatschappij niet zo veel over te vertellen wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |