Vorige deel:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:56 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
idd, die vader heeft immers ook de media opgezocht
een marokkanen topic gaat harder.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:07 schreef Disana het volgende:
Deel zeven pas. Toch niet zoveel voor een soap die zich over zoveel tijd uitstrekt?
Op Fok mag er rustig gespeculeerd worden, hoor, meneer Dekker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:18 schreef DeParo het volgende:
Praat niet over die vader als je niet weet wat er aan de hand is.
Je kan zeggen ik denk, het lijkt er op, maar zo komen roddels in de wereld.
Dan kunnen we een heleboel topics sluiten.. In dit geval hebben we het trouwens over een gedragspatroon.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:18 schreef DeParo het volgende:
Praat niet over die vader als je niet weet wat er aan de hand is.
Je kan zeggen ik denk, het lijkt er op, maar zo komen roddels in de wereld.
Dan ben je toch gewoon te labiel om een dergelijke tocht te kunnen ondernemen!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:30 schreef Scorpie het volgende:
Dus het kind krast zichzelf omdat ze haar zin niet krijgt. Fascinerend.
Kan beter deel 7 van gemaakt worden nu.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe gaat het volgende deel heten? Deel heel erg veel 2?
met hetzelfde gemak gooi je het in de fb bak.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan beter deel 7 van gemaakt worden nu.
Ja, had je ondertussen nu ook zelf even kunnen doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met hetzelfde gemak gooi je het in de fb bak.
ik maak me er niet druk om.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, had je ondertussen nu ook zelf even kunnen doen.
Is het juiste volgnummer van de delen zo boeiend?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe gaat het volgende deel heten? Deel heel erg veel 2?
en toch pak ik jou!quote:
Ja, dan kun je in de zoekfunctie van Fok of Google zoeken op bepaalde delen en kun je de volgorde in de gaten houdenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is het juiste volgnummer van de delen zo boeiend?
Ik dacht dat dat sowieso wel kon adv. de data.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:50 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, dan kun je in de zoekfunctie van Fok of Google zoeken op bepaalde delen en kun je de volgorde in de gaten houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |