Laatst een enquete gehouden hier waarin de volgende leeftijden werden ingevuld (en ter vergelijking de statistieken van het CBS over leeftijden in Nederland):quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:30 schreef Aneurysma het volgende:
Nee, vooral qua leeftijd zit je hier niet goed denk ik.
1 2 3 4 5 6 | 0-20 23,9% 27% 20-40 25,7% 63% 40-65 35,5% 10% 65-80 11,2% 0% 80+ 3,8% 0% |
Maar die zou niet meer mogen tellen, de toekomst is namelijk van ons.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nee. Op Fok posten vooral jongeren. Laat het grootste deel van de bevolking wat ouder zijn. En die hebben ook een mening.
Ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:41 schreef Catbert het volgende:
GrappigBijna m'n eerste naamtopic
K_W: Mijn mening weet je.
Nouja, het kan in de eerste plaats niet. Zoals ik al zei, het gemiddelde IQ zal hier hoger zijn dan 100. Mensen met een IQ van ruim onder de 100 zijn vrij letterlijk te dom een computer te gebruiken. Daarnaast zullen ze als ze al mee kunnen komen door de populatie hier waarschijnlijk snel uitgekauwd en uitgespuugd worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:58 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik hoop dat Fok niet een goede representatie is, maar persoonlijk denk ik wel dat het zo is.
Denk dat mensen met een IQ van onder de 100 tegenwoordig ook prima met de computer overweg kunnen hoor!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja, het kan in de eerste plaats niet. Zoals ik al zei, het gemiddelde IQ zal hier hoger zijn dan 100. Mensen met een IQ van ruim onder de 100 zijn vrij letterlijk te dom een computer te gebruiken. Daarnaast zullen ze als ze al mee kunnen komen door de populatie hier waarschijnlijk snel uitgekauwd en uitgespuugd worden.
Ik denk dat Fok over het algemeen wel een groot deel 'gemiddelde' mensen heeft. Veel HBO, middeninkomens, mensen die niet enorm lelijk maar ook niet enorm knap, etc. zijn.
Dat. Alhoewel HBO niet gemiddeld is, dat is het alleen maar als je de mensen waar je absoluut niets mee te maken wil hebben buiten beschouwing laat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja, het kan in de eerste plaats niet. Zoals ik al zei, het gemiddelde IQ zal hier hoger zijn dan 100. Mensen met een IQ van ruim onder de 100 zijn vrij letterlijk te dom een computer te gebruiken. Daarnaast zullen ze als ze al mee kunnen komen door de populatie hier waarschijnlijk snel uitgekauwd en uitgespuugd worden.
Ik denk dat Fok over het algemeen wel een groot deel 'gemiddelde' mensen heeft. Veel HBO, middeninkomens, mensen die niet enorm lelijk maar ook niet enorm knap, etc. zijn.
Mensen met IQ onder de honderd komen ook op de internet. Helaas is het vrij makkelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |